Organizační pokyny

ZÁKLADNÍ KONFERENČNÍ POPLATEK



ČASOVÁ SLEVA PRODLOUŽENA DO 20. 10. 2023.

 

Základní cena


Přihlášky od 21. 10. 2023

Člen ČIIA: 11 200 Kč (13 552 Kč s DPH)
Nečlen ČIIA: 12 700 Kč (15 367 Kč s DPH)


 
ČASOVÁ SLEVA
Při podání řádné přihlášky do 20. 10. 2023

Člen ČIIA: 9 500 Kč (11 495 Kč s DPH)
Nečlen ČIIA: 11 000 Kč (13 310 Kč s DPH)

 

 

ZVÝHODNĚNÝ POPLATEK PRO ÚČASTNÍKY Z VEŘEJNÉ SPRÁVY


Základní cena
Přihlášky od 21. 10. 2023

Člen ČIIA: 8 100 Kč (9 801 Kč s DPH)
Nečlen ČIIA: 9 100 Kč (11 011 Kč s DPH)


ČASOVÁ SLEVA

Při podání řádné přihlášky do 20. 10. 2023

Člen ČIIA: 6 900 Kč (s DPH 8 349,- Kč)
Nečlen ČIIA: 7 900 Kč (s DPH 9 559,- Kč)


 
Cena zahrnuje účast na odborném a zážitkovém programu a občerstvení. V ceně není zahrnuto ubytování.

Členský příspěvek BENEFIT
V případě členského příspěvku BENEFIT Vám bude poskytnuta 15% sleva z příslušného poplatku za konferenci. Tato sleva se týká pouze celého poplatku za konferenci.

Množstevní sleva
Za třetího a dalšího účastníka získává organizace 10% slevu z příslušného konferenčního poplatku.
Množstevní sleva se týká pouze celého poplatku za konferenci.

V případě zájmu o účast pouze na části konference, kontaktujte paní Zdeňku Zmek Kmentovou
(kmentova@interniaudit.cz, tel: 602 226 572).

 


 

REGISTRACE


Využijte REGISTRACI ONLINE: ZDE.
Registrace je možná do 31. 10. 2023.

 



PLATBA


Faktury za účast budou zasílány až po konání konference (platba faktur převodem).

 



STORNO PODMÍNKY


Bezplatné storno přijímáme písemně nejpozději do 10 pracovních dnů před zahájením konference.
Při písemném zrušení účasti na konferenci 5 pracovních dnů před zahájením činí storno
50 %.
2 pracovní dny před zahájením činí storno 70 %.
1 – 0 pracovní den před zahájením činí storno 100 %.

 

Kontakt

Zdeňka Zmek Kmentová
e-mail: kmentova@interniaudit.cz

telefon: 222 263 762, mobil  602 226 572

 


 

Petra Škvorová

e-mail: skvorova@interniaudit.cz

telefon: 224 920 332, mobil 731 157 252



nebo e-mail: konference@interniaudit.cz

 

 

DOPRAVNÍ SPOJENÍ

 

Nabízíme možnost využít konfernční autobus z Prahy do Tábora (odjezd z Prahy 31. 10. cca 16:30) a zpět (odjezd z Tábora 2. 11. po obědě). Jeho využití si můžete vybrat v rámci registračního formuláře na konferenci.


Další dopravní spojení do Tábora a zpět: idos.cz.
Dopravní spojení v Táboře: cometplus.cz


UBYTOVÁNÍ V KONFERENČNÍM HOTELU

 

LH Hotel Dvořák Tábor **** Congress & Wellness
(www.lhdvoraktabor.cz)

Hradební 3037
390 01 Tábor

 

Jednolůžkový pokoj 1 821 Kč/osoba/noc
Dvoulůžkový pokoj

2 142 Kč/2 osoby/noc

 

Dvoulůžkový pokoj s přistýlkou (obsazený třemi osobami)

2 963 Kč/osoba/noc


Cena za ubytování je uvedena vč. snídaně formou bufetu, Wi-Fi připojení, parkování, městského poplatku 21 Kč/osoba/noc a 10 % DPH.
Ubytování je možné od 14:00 hodin. Pokoje je nutné opustit do 10:00 hodin.

 

 

REZERVACE UBYTOVÁNÍ

 

KAPACITA UBYTOVÁNÍ V TOMTO HOTELU JE JIŽ NAPLNĚNA!

 


Při rezervaci ubytování je nutné uvést do pole poznámka heslo "Audit" - platné pouze pro účastníky konference.

PARKOVÁNÍ
Pro ubytované hosty zdarma. Omezená kapacita.

STORNO PODMÍNKY:
2 měsíce před sjednaným dnem příjezdu stornovací poplatek ve výši 30 % z celkové ceny objednaných služeb.
3 týdny před sjednaným dnem příjezdu stornovací poplatek ve výši 50 % z celkové ceny objednaných služeb.
2 týdny před sjednaným dnem příjezdu stornovací poplatek ve výši 75 % z celkové ceny objednaných služeb.
1 týden před sjednaným dnem příjezdu stornovací poplatek ve výši 100 % z celkové ceny objednaných služeb.


 

alternativní ubytování


HOTEL PALCÁT TÁBOR ** * (www.hotelpalcat.cz)
9. května 2471
390 02 Tábor

Jednolůžkový pokoj 1 850 Kč/osoba/noc
Dvoulůžkový pokoj 2 300 Kč/2 osoby/noc


Cena za ubytování je uvedena vč. snídaně formou bufetu, Wi-Fi připojení, městského poplatku 21 Kč/osoba/noc a 10% DPH.
Ubytování je možné od 14:00 hodin. Pokoje je nutné opustit do 10:00 hodin

REZERVACE UBYTOVÁNÍ
Využijte REGISTRACI ONLINE NA UBYTOVÁNÍ: ZDE.
Ohledně platby budete kontaktování hotelem po odeslání registračního formuláře.

Při rezervaci ubytování je nutné uvést do pole poznámka heslo "Audit" - platné pouze pro účastníky konference.

PARKOVÁNÍ
Cena parkovného 100 Kč/osoba/noc (včetně DPH). Omezená kapacita.

STORNO PODMÍNKY:
Od 30 dnů do 15 dnů před příjezdem stornovací poplatek ve výši 50 % z celkové ceny objednaných služeb.
Od 14 dnů do 7 dnů před příjezdem stornovací poplatek ve výši 75 % z celkové ceny objednaných služeb.
Od 6 dnů do dne příjezdu stornovací poplatek ve výši 100 % z celkové ceny objednaných služeb.

 


 

alternativní ubytování

 

Hotel GRAND Tábor * (www.grandtabor.cz)
Náměstí Františka Křižíka 505
390 01 Tábor

Jednolůžkový pokoj 1 411 Kč/osoba/noc

Cena za ubytování je uvedena vč. snídaně formou bufetu, Wi-Fi připojení, parkování, městského poplatku 21 Kč/osoba/noc a 10 % DPH.
Ubytování je možné od 14:00 - 21:00 hodin. Pokoje je nutné opustit do 10:00 hodin.


REZERVACE UBYTOVÁNÍ

KAPACITA UBYTOVÁNÍ V TOMTO HOTELU JE JIŽ NAPLNĚNA!


PARKOVÁNÍ
Pro ubytované hosty zdarma.

STORNO PODMÍNKY:
Do 24. 10. 2023 14:59 bez storno poplatku.
Méně než 7 dní před příjezdem do 28. 10. 2023 14:59 stornovací poplatek ve výši 50 % z celkové ceny objednaných služeb.
Méně než 3 dny před příjezdem od 28. 10. 2023 15:00 stornovací poplatek ve výši 100 % z celkové ceny objednaných služeb.


UPOZORNĚNÍ
• Upozorňujeme účastníky konference, že s ohledem na odpovědnost provozovatele gastronomického zařízení mohou být v konferenčním hotelu konzumovány pouze pokrmy a/nebo nápoje, které jsou připraveny a/nebo prodávány přímo v hotelu.
• Upozorňujeme účastníky konference, aby ve svém zájmu v prostorách konání akce neponechávali své věci (např. doklady, hotovost, cennosti, mobilní či jiná zpravidla technická zařízení apod.) bez patřičného dohledu (např. o přestávkách apod.). V případě potřeby lze hotel požádat o převzetí takových věcí do úschovy.


 

 

 

fotka1.JPG

 

fotka2.JPG

 

fotka3.jpg