PROGRAM
1. den | Budování pozice interního auditu |
• Zapojení stakeholderů do jednotlivých fází procesu IA • Míra zapojení stakeholderů versus potřeba změny a co s tím • Přebírání zodpovědnosti • Spolupráce s různými typy manažerů (typ ignorus, delegus, technicus, supermanus a další) • Kdy a jak koho zapojit, tipy pro přesvědčování • Křivka výkonu a získávání zpětné vazby od stakeholderů • Jak ovlivňovat spokojenost |
|
2. den |
Budování značky interního auditu - marketing |
• Role vedoucího IA v budování značky IA • Prodej výsledků jednotlivých auditů • Tipy pro přesvědčivou prezentaci - Jak neuspat posluchače - Jak pracovat se 4 ušima (4 roviny komunikace) • Marketing IA - Proč nestačí prodávat výsledky - Jaké marketingové kanály můžu využít - Zlatý kruh - začni s proč |
|
3. den |
Networking a jak se z toho všeho nezbláznit |
• Už dělám prodej a marketing IA, proč ještě networking? • Co vše může být networking a jak si k němu vytvořit vztah • Tipy pro networking - S kým - Jak na to - Typologie lidí dle preference chování (DISC) • Jak naložit s informacemi z prodeje, marketingu a networkingu - Práce s kvalitou služeb IA - Asymptota mistrovství - Psychohygiena vedoucího IA |