vOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ
Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz. |

OBSAZUJEME NOVÁ MÍSTA!!!
Nelíbí se ti, jak stát utrácí miliardy? Přijď se podílet na změně!
Ministerstvo zdravotnictví hledá dynamické a motivované kolegy, kteří se chtějí stát součástí týmu Odboru kontroly a interního auditu. Náš tým se zaměřuje na zlepšování efektivity a transparentnosti ve veřejném sektoru. Pokud máš zájem o práci, která má skutečný dopad na celý resort zdravotnictví, jsi absolvent/ka VŠ, jsi analytický typ, který rád přichází s novými nápady a chce se podílet na zlepšování resortu zdravotnictví, současně máš smysl pro detail a jsi důsledný/á, níže uvedené pozice jsou právě pro tebe!
Interní auditor
- Analýza a hodnocení procesů: Budeš provádět interní audity na různých úrovních řízení ministerstva, prezentace výsledků vedení ministerstva
- Ovlivníš změny: Identifikace rizik a tvá doporučení pomohou zlepšit fungování ministerstva
- Rozmanitá práce: Budeš se podílet na auditech v rámci všech útvarů ministerstva, čeká tě tedy spolupráce s týmy napříč celým ministerstvem
- Zajímavé výzvy: Budeš se podílet na aplikaci nejnovějších standardů interního auditu v rámci ministerstva, ale i přímo řízených organizací
- Vedení týmu: Možnost sestavení a vedení týmu interních auditorů
- Podrobnější informace ZDE
Kontrolor
- Analýza a hodnocení procesů: Budeš kontrolovat hospodaření významných nemocnic v působnosti ministerstva, výsledky budou prezentovány vedení ministerstva i nemocnic
- Ovlivníš změny: Tvá kontrolní zjištění mohou pomoci změnit fungování nemocnic v oblasti hospodaření s veřejnými prostředky
- Rozmanitá práce: V rámci kontroly se budeš věnovat veřejným zakázkám, smlouvám, dotacím nebo třeba odměňovaní managementu
- Zajímavé výzvy: Budeš se podílet na metodickém vedení nemocnic nebo jiných přímo řízených organizací
- Vedení týmu: Možnost sestavení a vedení kontrolní skupiny
- Podrobnější informace ZDE
Benefity:
- Práce v centru Prahy
- Work-life balance: Flexibilní pracovní doba, homeoffice, až 40 dnů volna ročně!
- Vzdělávání: Nabízíme rozsáhlou možnost dalšího vzdělávání v oboru i v osobním rozvoji včetně jazykového vzdělávání, možnost být i aktivním školitelem, vytváření pracovních skupin
- Možnost zkráceného úvazku
- Mentorský program
- Vhodné i pro ABSOLVENTY
- Pokud budeš mít jakékoliv dotazy, tak se neváhej ozvat! Ivana Němcová - 224 972 486

Ředitelství silnic a dálnic s. p. vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa s místem výkonu práce Vyskočilova 1566, Praha 4:
INTERNÍ AUDITOR/KA (VHODNÉ PRO ABSOLVENTY)
Pracoviště – lokalita
Vyskočilova 1566, Praha 4
Náplň práce
- plánování, organizování a provádění auditů v různých oblastech činnosti podniku v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, prováděcí vyhláškou č. 416/2004 Sb. a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázkách
- zpracování získaných informací do auditní zprávy
- identifikace významných rizik, které by mohly negativně ovlivňovat činnost organizace
- sledování plnění nápravných opatření z vykonaných auditů
- podílení se na zpracování ročních plánů oddělení auditu
Požadujeme - VŠ vzdělání právního, ekonomického nebo technického směru (vhodné i pro absolventy)
- analytické a kritické myšlení, pečlivost a přesnost
- schopnost samostatné i týmové práce
- velmi dobrý písemný projev
- spolehlivost a mlčenlivost
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič – občasné cesty v rámci ČR, ochota cestovat)
- dobrá uživatelská znalost MS Office
- trestní bezúhonnost
Nabízíme - vysoce rozmanitou a zodpovědnou práci ve státní podniku
- přímé podílení se na zlepšování procesů v rámci celé organizace
- stabilitu státní příspěvkové organizace
- možnost odborného růstu a dalšího vzdělávání, účast na odborných konferencích apod
- přátelský kolektiv
- pružnou pracovní dobu
- stabilitu státní organizace
- zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, home office - 2 dny v měsíci, stravenkový paušál, dálniční známka, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní karta e-Benefity či penzijní připojištění, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku a na lyže.
Termín nástupu
Dle dohody
Pracovní poměr
Hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Platové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Termín zaslání přihlášky
Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: lukas.maule@rsd.cz.
(do předmětu uveďte „Interní auditor“)

Ministerstvo financí ČR hledá vhodného kandidáta na pozici:
AUDITOR/KA v odboru Auditní orgán
- Místo výkonu služby na Praze 8, Voctářova ulice
- Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída)
- Termín pro podávání přihlášek do 25. března 2025
- Předpokládaný termín nástupu je květen až červen 2025
Čím se zabývá oddělení?
Oddělení Audit IROP má na starosti audity kontrolního systému nastaveného v rámci Integrovaného regionálního operačního programu a audity operací prováděné u projektů podpořených v rámci tohoto operačního programu. Oddělení je součástí odboru Auditní orgán, jehož hlavním cílem je zajištění jednotného systému ochrany finančních zájmů zemí EU při poskytování finanční podpory z jednotlivých fondů / operačních programů, pro něž odbor vykonává působnost auditního orgánu ve smyslu příslušných právních předpisů.
Co bude Vaše práce?
Základní náplní činnosti je výkon auditů v oblasti čerpání ESI Fondů v České republice. Na obsazované pozici je stěžejní agendou ověřování nastavení adekvátního kontrolního systému pro implementaci Integrovaného regionálního operačního programu a ověřování správnosti realizace projektů podpořených v rámci tohoto operačního programu. Součástí práce může být také účast na jednáních AO na vnitrostátní úrovni, případně lektorská prezentační činnost v oblasti spadající do působnosti AO.
Práce je vhodná pro uchazeče s praxí i pro absolventy. V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU, k dispozici je i komplexní školící projekt MMR „Systém vzdělávání“ pro zaměstnance celé implementační struktury ESIF. Nabízená práce není jen v kanceláři, ale přináší i možnost cestování po ČR. Praxe na obdobné pozici výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout?
- 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně
- Možnost práce v režimu týden z domova a týden v kanceláři
- Až 5 dní studijního volna ročně
- Čerpání individuálních příspěvků z FKSP
- Adaptační proces pro nové zaměstnance
- Možnost umístění dítěte v dětské skupině
- Příspěvek na stravování
- Platový tarif až 46 820 Kč*, navíc osobní příplatek a odměny dle výkonu
- Zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
Co je na pozici potřeba? - Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- Trestní bezúhonnost
- Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.
* V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů a k tomu osobní příplatek a odměny v závislosti na schopnostech, dovednostech a výkonu.

Ministerstvo financí ČR hledá vhodného kandidáta na pozici:
ASISTENT/ASISTENTKA oddělení - odborný referent Auditního orgánu (m/ž)
- Místo výkonu služby na Praze 8
- Služební poměr na dobu neurčitou (9. platová třída)
- Termín pro podávání přihlášek do 4. dubna 2025
- Předpokládaný termín nástupu je květen až červen 2025
Čím se zabývá oddělení?
Odd. Audit OP D má na starosti audity kontrolního systému nastaveného v rámci Operačního programu Doprava a audity operací prováděné u projektů podpořených v rámci tohoto operačního programu. Oddělení je součástí odboru 52 – Auditní orgán, jehož hlavním cílem je zajištění jednotného systému ochrany finančních zájmů zemí EU při poskytování finanční podpory z jednotlivých fondů / operačních programů, pro něž odbor vykonává působnost auditního orgánu ve smyslu příslušných právních předpisů. Organizačně je odbor součástí Sekce 04 – Finanční řízení a audit zastřešující působnost ministerstva v oblastech cenové politiky, kontroly, CHJ, auditního orgánu, výkaznictví státu a v oblasti analýzy a hlášení nesrovnalostí.
Co bude Vaše práce?
Náplní této pracovní pozice je samostatné provádění organizačních a administrativních činností, zajištění bezproblémového chodu oddělení a spolupráce na aktuálních úkolech odboru. Mezi hlavní odpovědnosti patří administrativní podpora vedoucího oddělení, která zahrnuje vyřizování korespondence, vedení spisové agendy, pořizování zápisů z porad, sledování termínů a zajištění dalších administrativních a organizačních úkolů. Součástí práce je také správa docházkové a personální agendy, zajišťování kancelářských potřeb a materiálně-technického zabezpečení zaměstnanců oddělení. Dále se pracovník na této pozici podílí na přípravě jednání na národní i mezinárodní úrovni a spolupracuje s dalšími sekretariáty odboru. V rámci této pozice se také vykonávají specifické činnosti zaměřené na podporu výkonu auditů v určeném rozsahu.
V našem týmu rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU, k dispozici je i komplexní školící projekt MMR „Systém vzdělávání“
pro zaměstnance celé implementační struktury ESIF. Práce je vhodná pro uchazeče s praxí
i pro absolventy.
Co Vám můžeme nabídnout?
- 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně
- Možnost práce z domova ve formě týden z domova a týden z kanceláře
- Až 5 dní studijního volna ročně
- Čerpání individuálních příspěvků z FKSP
- Adaptační proces pro nové zaměstnance
- Možnost umístění dítěte v dětské skupině
- Příspěvek na stravování
- Platový tarif až 33 220 Kč*, navíc osobní příplatek a odměny dle výkonu
- Zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
Co je na pozici potřeba? - Úplné středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání
- Trestní bezúhonnost
- Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.
* V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů a k tomu osobní příplatek a odměny v závislosti na schopnostech, dovednostech a výkonu

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže hledá uchazeče/uchazečku s právním či ekonomickým vzděláním.
Chcete si posvítit na interní procesy Úřadu?
Bavilo by Vás připravovat výstupní zprávy z auditu a navrhovat vhodná doporučení?
Umíte pracovat pečlivě, krok po kroku a systematicky?
Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Co u nás budete dělat?
- vykonávat činnosti související s interním auditem podle zákona o finanční kontrole a prováděcích předpisů k tomuto zákonu,
- vykonávat nezávislé, objektivní, ujišťovací a konzultační činnosti zaměřené na přidávání hodnoty a zdokonalování vytypovaných procesů v rámci Úřadu,
- podávat objektivní informace předsedovi Úřadu, zda procesy a postupy Úřadu, řízení rizik a vnitřních kontrol přispívají k zajišťování stanovených úkolů,
- předkládat předsedovi Úřadu doporučení ke zdokonalování kvality vnitřního kontrolního systému, k předcházení nebo ke zmírnění rizik a k řešení zjištěných nedostatků,
- předkládat analýzy, doporučení a další informace o přezkoumávaných činnostech předsedovi Úřadu a vedoucím zaměstnancům Úřadu.
Co od Vás očekáváme? - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Právo, právní a veřejnosprávní činnost, zejm. Právo a právní věda, Teoretické právní vědy, Právní specializace, Bezpečnostně právní studia, Veřejná správa, Teoretické právní vědy, Právní specializace – kontrolní činnost ve veřejné správě, nebo vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu ekonomického zaměření,
- uživatelskou znalost MS Office 2021 a novější, Windows 10 a novější, ASPI, nebo Beck-online,
- praxe jako auditor/ka nespornou výhodou,
- analytické a logické myšlení,
- pečlivost, systematičnost a smysl pro detail.
Co Vám nabízíme? - možnost nástupu na dohodu o provedení práce a poté předpokládaný hlavní pracovní poměr,
- práci v přátelském kolektivu,
- moderní pracovní prostředí v centru Brna,
- finanční ohodnocení - 13. platová třída (plat 32 180 Kč až 46 820 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny,
- příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt na stáří, na životní a pracovní výročí),
- aktivní podporu odborného vzdělávání,
- 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
- možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným),
- pružnou pracovní dobu (Po – Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
- garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby.
Další informace - nástup 4/2025 nebo podle dohody,
- pracovní poměr je na dobu určitou 6 měsíců odkazem na § 178 odst. 2 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě,
- nejpozději po 6 měsících možnost služebního poměru na dobu neurčitou s oborem služby „Audit“.
V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@uohs.gov.cz, kdy do předmětu uveďte název daného místa.
Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.