vOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ
| Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Wild Škvorové skvorova@interniaudit.cz. |
Český institut interních auditorů, z. s., profesní organizace sdružující interní auditory za účelem prosazování a podpory rozvoje interního auditu v České republice hledá vhodné kandidáty na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – podpora vzdělávacích akcí
Stručný popis pracovní činnosti:
- spolupráce na přípravě plánu a realizaci vzdělávacích akcí
- komunikace s účastníky a objednateli vzdělávacích akcí, zpracování registrací a objednávek
- spolupráce na organizačním zajištění dalších akcí (setkání, workshopy, konference)
- spolupráce s grafikem (příprava propagačních materiálů a katalogu vzdělávacích akcí)
- vyhodnocení a finanční vypořádání akcí a příprava účetních podkladů
- další administrativní činnosti
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- znalost práce na PC
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- samostatnost, pečlivost
Nabízíme:
- práce na částečný úvazek
- zázemí stabilní neziskové profesní organizace
- zajímavou tvůrčí práci v příjemném prostředí v centru Prahy
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené, kurzy AJ, možnost účasti na našich vzdělávacích akcích)
- nástup možný od ledna 2026
V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na adresu hausler@interniaudit.cz.
Do týmu interního auditu Rektorátu Univerzity Karlovy hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á se bude podílet na realizaci interních auditů v oblasti kontroly veřejných financí.
Jaká bude náplň Vaší práce?
- Provádění interních auditů napříč celou Univerzitou Karlovou v rámci menších pracovních týmů;
- Auditní, poradenská a ujišťovací činnost se zaměřením zejména na funkčnost vnitřního kontrolního systému v oblasti financí - účetnictví, daňových procesů, hospodaření a souvisejících vnitřních předpisů a postupů;
- Navrhování dílčích i systémových opatření k odstranění zjištěných nedostatků, identifikace a řízení rizik.
Co od Vás očekáváme?
- Středoškolské vzdělání s maturitou nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření;
- Praxe v oboru je výhodou, ale vítáme i šikovné a talentované absolventy – rádi Vás vše potřebné naučíme!
- Znalost zákona o účetnictví, včetně připravované transformace na nový zákon o účetnictví; znalost účetních standardů, podvojného účetnictví, zákona o finanční kontrole ve veřejné správě, zákona o vysokých školách, zákoníku práce a základní orientaci v daňovém systému;
- Znalost Globálních standardů interního auditu – výhodou;
- Analytické myšlení, preciznost a schopnost pracovat s daty;
- Dobré komunikační a prezentační dovednosti;
- Zájem o obor a aktivní přístup k řešení pracovních úkolů, odpovědnost a spolehlivost;
- Schopnost pracovat samostatně a zároveň úzce spolupracovat s ostatními odděleními a zaměstnanci univerzity;
- Znalost práce s MS Office, MS 365 a nástrojů využívajících umělou inteligenci;
- Angličtinu na komunikativní úrovni slovem i písmem;
- Trestní bezúhonnost a morální integritu.
Co Vám můžeme nabídnout? - Stabilní zaměstnání na prestižní univerzitě;
- Finanční odměnu ve výši 35-40 000 Kč;
- Profesní růst a širokou nabídku školení a dalšího vzdělávání;
- Příjemné pracovní prostředí, menší kolektiv zkušených a přátelských zaměstnanců, vlídné, přímé, otevřené a spravedlivé zacházení;
- Pracoviště v historickém centru Prahy;
- Podporu vyváženého pracovního a osobního života – flexibilní pracovní doba, možnost pracovat z domu, možnost zkráceného úvazku;
- 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje;
- příspěvek na stravné, kartu Multisport, řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů univerzity a další benefity - https://cuni.cz/UK-9945.html
- nástup možný ihned nebo dle dohody.
VÍCE INFORMACÍ ZDE.
Zaujala Vás nabídka?
Zašlete nám prosím Váš profesní životopis a ideálně také krátký motivační dopis, ve kterém nám sdělíte, proč Vás zaujala právě tato pozice v našem týmu.
Podklady prosím posílejte na emailovou adresu: ruk@teamio.eu.
Těšíme se na Vaši odpověď a na možnost přivítat Vás mezi námi!
Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR). Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.
Úřad národní rozpočtové rady hledá nového kolegu nebo kolegyni (m/ž) na pozici:
Interní auditor/ka na zkrácený úvazek
Náplň práce zahrnuje
- Zpracování interní auditu podle zadání vedoucího úřadu podle plánu
- Hodnotit zavedený vnitřní kontrolní systém,
- Upozorňovat na rizika a navrhovat doporučení přímo vrcholovému vedení
Požadujeme
- Certifikace interního auditora ve veřejné správě ČIIA
- Vynikající písemný projev a komunikační schopnosti
- Pečlivost, přesnost (smysl pro detail) a zodpovědnost
- Znalost práce v MS Office
- Samostatnost a výborné komunikační schopnosti
- Schopnost a ochota k sebevzdělávání
- Trestní bezúhonnost
Nabízíme - Pružná pracovní doba na zkrácený úvazek podle dohody nebo na DPČ
- Zázemí státní organizace
- Platové podmínky podle nařízení vlády č. 263/2018 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha č. 1, a další nárokové příplatky
Místo výkonu práce: Úřad Národní rozpočtové rady, Praha 5
Nástup: prosinec 2025
Prosíme o vložení motivačního dopisu a strukturovaného profesního životopisu.
Kontakt: anna.urbanova@unrr.cz
Generální finanční ředitelství hledá nové kolegy nebo kolegyni na pozici:
INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA
Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída)
Místo výkonu služby: Praha 7 (nábřeží Kpt. Jaroše)
Předpokládaný termín nástupu: leden 2026
Uzávěrka přijímání žádostí: 24. listopadu 2025
Co bude Vaším úkolem?
- pracovat ve strategicky důležitém a prestižním útvaru FS ČR,
- podílet se na plánování auditní činnosti ve FS ČR,
- připravovat a realizovat audity napříč útvary FS ČR, čímž získáš možnost zdokonalovat procesy FS ČR a přispívat k jejímu dalšímu rozvoji,
- hodnotit zavedený vnitřní kontrolní systém FS, upozorňovat na rizika a navrhovat doporučení přímo vrcholovému vedení,
- poskytovat nezávislé a objektivní poradenství ostatním útvarům FS ČR a mnoho dalšího.
Co musíte splňovat?
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- občanství ČR, jiného členského státu EU nebo smluvního státu EHS
- plnoletost, svéprávnost, trestní bezúhonnost, potřebná zdravotní způsobilost
- potřebná znalost českého jazyka (nejste-li občanem ČR)
Co od Vás očekáváme?
- vynikající písemný projev a komunikační schopnosti
- pečlivost, přesnost (smysl pro detail) a zodpovědnost
- analytické a kritické myšlení
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- vynikající znalost práce na PC (MS Office 365)
- orientace v právním rámci pro interní audit ve veřejné správě a Mezinárodním rámci profesní praxe interního auditu, zejména v Globálních standardech interního auditu, výhodou
Máte rádi systém a řád, máte smysl pro detail a jste přesní skoro jako chirurg?
Přihlaste se do výběrového řízení a přidejte se k nám!
K přihlášení do výběrového řízení je zapotřebí doručit Generálnímu finančnímu ředitelství vyplněnou žádost společně s Vaším životopisem a motivačním dopisem. Veškeré další informace, včetně nabízených benefitů a také formulář žádosti naleznete na níže zveřejněném odkaze.
Odkaz: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa
Státní fond dopravní infrastruktury (SFDI) rozšiřuje tým Oddělení interního auditu. Hledáme kolegu či kolegyni, který/á má rád/a pořádek v číslech, systém v procesech a nebojí se podívat pod povrch věcí. Pokud vás baví hledat souvislosti, analyzovat data a občas se rádi cítíte jako detektiv, pak by se vám u nás mohlo líbit.
Místo výkonu práce:
Kancelář v Praze – občas i tam, kde je Wi-Fi a dobrá káva.
Hledaný profil:
- Vysokoškolské magisterské vzdělání (ideálně ekonomického, právního nebo technického směru)
- Systémový přístup k řešení zadaných úkolů – schopnost vidět celek, ale i jednotlivé detaily, chápat souvislosti a navrhovat efektivní řešení
- Pozitivní vztah k analýzám, tabulkám a reportům
- Schopnost identifikovat rizika a nedostatky, které nejsou na první pohled vidět
- Diskrétnost a etický přístup (nejen k auditovaným, ale i ke kolegům a poslední sušence v kuchyňce)
- Smysl pro humor – protože i audit může mít lidskou tvář
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu, v různých světech a dimenzích
- Znalost zákona o finanční kontrole, mezinárodních standardů interního auditu a dalších relevantních předpisů (i naše činnost má svá pravidla)
- Orientace v oblasti kybernetické bezpečnosti výhodou
Nabízíme: - Možnost podílet se na zlepšování procesů a fungování veřejné instituce
- Tým, kde se profesionalita snoubí s přátelskou atmosférou
- Podporu při adaptaci
- Průběžné vzdělávání a rozvoj
- Stabilní pracovní prostředí a smysluplnou práci
Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.
Žádosti je dle aktuálních podmínek možné podávat do 12. 11. 2025.
