vOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ

Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz.
INTERNÍ AUDITOR/KONTROLOR (m/ž)
12. února 2025

OBSAZUJEME NOVÁ MÍSTA!!!
Nelíbí se ti, jak stát utrácí miliardy? Přijď se podílet na změně!


Ministerstvo zdravotnictví hledá dynamické a motivované kolegy, kteří se chtějí stát součástí týmu Odboru kontroly a interního auditu. Náš tým se zaměřuje na zlepšování efektivity a transparentnosti ve veřejném sektoru. Pokud máš zájem o práci, která má skutečný dopad na celý resort zdravotnictví, jsi absolvent/ka VŠ, jsi analytický typ, který rád přichází s novými nápady a chce se podílet na zlepšování resortu zdravotnictví, současně máš smysl pro detail a jsi důsledný/á, níže uvedené pozice jsou právě pro tebe!

 

Interní auditor

  • Analýza a hodnocení procesů: Budeš provádět interní audity na různých úrovních řízení ministerstva, prezentace výsledků vedení ministerstva
  • Ovlivníš změny: Identifikace rizik a tvá doporučení pomohou zlepšit fungování ministerstva
  • Rozmanitá práce: Budeš se podílet na auditech v rámci všech útvarů ministerstva, čeká tě tedy spolupráce s týmy napříč celým ministerstvem
  • Zajímavé výzvy: Budeš se podílet na aplikaci nejnovějších standardů interního auditu v rámci ministerstva, ale i přímo řízených organizací
  • Vedení týmu: Možnost sestavení a vedení týmu interních auditorů
  • Podrobnější informace ZDE

Kontrolor 

  • Analýza a hodnocení procesů: Budeš kontrolovat hospodaření významných nemocnic v působnosti ministerstva, výsledky budou prezentovány vedení ministerstva i nemocnic 
  • Ovlivníš změny: Tvá kontrolní zjištění mohou pomoci změnit fungování nemocnic v oblasti hospodaření s veřejnými prostředky
  • Rozmanitá práce: V rámci kontroly se budeš věnovat veřejným zakázkám, smlouvám, dotacím nebo třeba odměňovaní managementu
  • Zajímavé výzvy: Budeš se podílet na metodickém vedení nemocnic nebo jiných přímo řízených organizací 
  • Vedení týmu: Možnost sestavení a vedení kontrolní skupiny
  • Podrobnější informace ZDE

Benefity:

  • Práce v centru Prahy
  • Work-life balance: Flexibilní pracovní doba, homeoffice, až 40 dnů volna ročně!
  • Vzdělávání: Nabízíme rozsáhlou možnost dalšího vzdělávání v oboru i v osobním rozvoji včetně jazykového vzdělávání, možnost být i aktivním školitelem, vytváření pracovních skupin
  • Možnost zkráceného úvazku
  • Mentorský program
  • Vhodné i pro ABSOLVENTY
  • Pokud budeš mít jakékoliv dotazy, tak se neváhej ozvat! Ivana Němcová - 224 972 486

 

INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA (m/ž)
14. února 2025

Ředitelství silnic a dálnic s. p. vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa s místem výkonu práce Vyskočilova 1566, Praha 4:
INTERNÍ AUDITOR/KA (VHODNÉ PRO ABSOLVENTY)

 

Pracoviště – lokalita
Vyskočilova 1566, Praha 4

Náplň práce

  • plánování, organizování a provádění auditů v různých oblastech činnosti podniku v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, prováděcí vyhláškou č. 416/2004 Sb. a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázkách
  • zpracování získaných informací do auditní zprávy
  • identifikace významných rizik, které by mohly negativně ovlivňovat činnost organizace
  • sledování plnění nápravných opatření z vykonaných auditů
  • podílení se na zpracování ročních plánů oddělení auditu

    Požadujeme
  • VŠ vzdělání právního, ekonomického nebo technického směru (vhodné i pro absolventy)
  • analytické a kritické myšlení, pečlivost a přesnost
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • velmi dobrý písemný projev
  • spolehlivost a mlčenlivost
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič – občasné cesty v rámci ČR, ochota cestovat)
  • dobrá uživatelská znalost MS Office
  • trestní bezúhonnost

    Nabízíme
  • vysoce rozmanitou a zodpovědnou práci ve státní podniku
  • přímé podílení se na zlepšování procesů v rámci celé organizace
  • stabilitu státní příspěvkové organizace
  • možnost odborného růstu a dalšího vzdělávání, účast na odborných konferencích apod
  • přátelský kolektiv
  • pružnou pracovní dobu
  • stabilitu státní organizace
  • zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, home office - 2 dny v měsíci, stravenkový paušál, dálniční známka, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní karta e-Benefity či penzijní připojištění, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku a na lyže.

    Termín nástupu
    Dle dohody

    Pracovní poměr
    Hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.

    Platové podmínky
    Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
     
    Termín zaslání přihlášky
    Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: lukas.maule@rsd.cz.
    (do předmětu uveďte „Interní auditor“)

 

AUDITOR/AUDITORKA v odboru Auditní orgán (m/ž)
12. března 2025

Ministerstvo financí ČR hledá vhodného kandidáta na pozici:
AUDITOR/KA v odboru Auditní orgán

 

  • Místo výkonu služby na Praze 8, Voctářova ulice
  • Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída)
  • Termín pro podávání přihlášek do 25. března 2025
  • Předpokládaný termín nástupu je květen až červen 2025


    Čím se zabývá oddělení?
    Oddělení Audit IROP má na starosti audity kontrolního systému nastaveného v rámci Integrovaného regionálního operačního programu a audity operací prováděné u projektů podpořených v rámci tohoto operačního programu. Oddělení je součástí odboru Auditní orgán, jehož hlavním cílem je zajištění jednotného systému ochrany finančních zájmů zemí EU při poskytování finanční podpory z jednotlivých fondů / operačních programů, pro něž odbor vykonává působnost auditního orgánu ve smyslu příslušných právních předpisů. 

 

Co bude Vaše práce?

Základní náplní činnosti je výkon auditů v oblasti čerpání ESI Fondů v České republice. Na obsazované pozici je stěžejní agendou ověřování nastavení adekvátního kontrolního systému pro implementaci Integrovaného regionálního operačního programu a ověřování správnosti realizace projektů podpořených v rámci tohoto operačního programu. Součástí práce může být také účast na jednáních AO na vnitrostátní úrovni, případně lektorská prezentační činnost v oblasti spadající do působnosti AO.

Práce je vhodná pro uchazeče s praxí i pro absolventy. V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU, k dispozici je i komplexní školící projekt MMR „Systém vzdělávání“ pro zaměstnance celé implementační struktury ESIF. Nabízená práce není jen v kanceláři, ale přináší i možnost cestování po ČR. Praxe na obdobné pozici výhodou.

 

 

 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně  
  • Možnost práce v režimu týden z domova a týden v kanceláři
  • Až 5 dní studijního volna ročně
  • Čerpání individuálních příspěvků z FKSP
  • Adaptační proces pro nové zaměstnance
  • Možnost umístění dítěte v dětské skupině
  • Příspěvek na stravování
  • Platový tarif až 46 820 Kč*, navíc osobní příplatek a odměny dle výkonu
  • Zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky


    Co je na pozici potřeba?
  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • Trestní bezúhonnost
  • Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost


    Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.

 


 

* V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů a k tomu osobní příplatek a odměny v závislosti na schopnostech, dovednostech a výkonu.

ASISTENT/ASISTENTKA oddělení - odborný referent Auditního orgánu (m/ž)
14. března 2025

Ministerstvo financí ČR hledá vhodného kandidáta na pozici:
ASISTENT/ASISTENTKA oddělení - odborný referent Auditního orgánu (m/ž)

 

  • Místo výkonu služby na Praze 8
  • Služební poměr na dobu neurčitou (9. platová třída)
  • Termín pro podávání přihlášek do 4. dubna 2025
  • Předpokládaný termín nástupu je květen až červen 2025


    Čím se zabývá oddělení?
    Odd. Audit OP D má na starosti audity kontrolního systému nastaveného v rámci Operačního programu Doprava a audity operací prováděné u projektů podpořených v rámci tohoto operačního programu. Oddělení je součástí odboru 52 – Auditní orgán, jehož hlavním cílem je zajištění jednotného systému ochrany finančních zájmů zemí EU při poskytování finanční podpory z jednotlivých fondů / operačních programů, pro něž odbor vykonává působnost auditního orgánu ve smyslu příslušných právních předpisů. Organizačně je odbor součástí Sekce 04 – Finanční řízení a audit zastřešující působnost ministerstva v oblastech cenové politiky, kontroly, CHJ, auditního orgánu, výkaznictví státu a v oblasti analýzy a hlášení nesrovnalostí.

 

Co bude Vaše práce?

Náplní této pracovní pozice je samostatné provádění organizačních a administrativních činností, zajištění bezproblémového chodu oddělení a spolupráce na aktuálních úkolech odboru. Mezi hlavní odpovědnosti patří administrativní podpora vedoucího oddělení, která zahrnuje vyřizování korespondence, vedení spisové agendy, pořizování zápisů z porad, sledování termínů a zajištění dalších administrativních a organizačních úkolů. Součástí práce je také správa docházkové a personální agendy, zajišťování kancelářských potřeb a materiálně-technického zabezpečení zaměstnanců oddělení. Dále se pracovník na této pozici podílí na přípravě jednání na národní i mezinárodní úrovni a spolupracuje s dalšími sekretariáty odboru. V rámci této pozice se také vykonávají specifické činnosti zaměřené na podporu výkonu auditů v určeném rozsahu.

V našem týmu rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU, k dispozici je i komplexní školící projekt MMR „Systém vzdělávání“
pro zaměstnance celé implementační struktury ESIF. Práce je vhodná pro uchazeče s praxí
i pro absolventy.

 

 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně   
  • Možnost práce z domova ve formě týden z domova a týden z kanceláře
  • Až 5 dní studijního volna ročně
  • Čerpání individuálních příspěvků z FKSP
  • Adaptační proces pro nové zaměstnance
  • Možnost umístění dítěte v dětské skupině
  • Příspěvek na stravování
  • Platový tarif až 33 220 Kč*, navíc osobní příplatek a odměny dle výkonu
  • Zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky



    Co je na pozici potřeba?
  • Úplné středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání
  • Trestní bezúhonnost
  • Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost



    Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.

 


 

* V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů a k tomu osobní příplatek a odměny v závislosti na schopnostech, dovednostech a výkonu

INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA na ÚOHS (m/ž)

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže hledá uchazeče/uchazečku s právním či ekonomickým vzděláním.

 

Chcete si posvítit na interní procesy Úřadu?
Bavilo by Vás připravovat výstupní zprávy z auditu a navrhovat vhodná doporučení?
Umíte pracovat pečlivě, krok po kroku a systematicky?

Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!


Co u nás budete dělat?

  • vykonávat činnosti související s interním auditem podle zákona o finanční kontrole a prováděcích předpisů k tomuto zákonu,
  • vykonávat nezávislé, objektivní, ujišťovací a konzultační činnosti zaměřené na přidávání hodnoty a zdokonalování vytypovaných procesů v rámci Úřadu,
  • podávat objektivní informace předsedovi Úřadu, zda procesy a postupy Úřadu, řízení rizik a vnitřních kontrol přispívají k zajišťování stanovených úkolů,
  • předkládat předsedovi Úřadu doporučení ke zdokonalování kvality vnitřního kontrolního systému, k předcházení nebo ke zmírnění rizik a k řešení zjištěných nedostatků,
  • předkládat analýzy, doporučení a další informace o přezkoumávaných činnostech předsedovi Úřadu a vedoucím zaměstnancům Úřadu.


    Co od Vás očekáváme?
  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Právo, právní a veřejnosprávní činnost, zejm. Právo a právní věda, Teoretické právní vědy, Právní specializace, Bezpečnostně právní studia, Veřejná správa, Teoretické právní vědy, Právní specializace – kontrolní činnost ve veřejné správě, nebo vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu ekonomického zaměření,
  • uživatelskou znalost MS Office 2021 a novější, Windows 10 a novější, ASPI, nebo Beck-online,
  • praxe jako auditor/ka nespornou výhodou,
  • analytické a logické myšlení,
  • pečlivost, systematičnost a smysl pro detail.


    Co Vám nabízíme?
  • možnost nástupu na dohodu o provedení práce a poté předpokládaný hlavní pracovní poměr,
  • práci v přátelském kolektivu,
  • moderní pracovní prostředí v centru Brna,
  • finanční ohodnocení - 13. platová třída (plat 32 180 Kč až 46 820 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny,
  • příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt na stáří, na životní a pracovní výročí),
  • aktivní podporu odborného vzdělávání,
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
  • možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným),
  • pružnou pracovní dobu (Po – Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
  • garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby.


    Další informace
  • nástup 4/2025 nebo podle dohody,
  • pracovní poměr je na dobu určitou 6 měsíců odkazem na § 178 odst. 2 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě,
  • nejpozději po 6 měsících možnost služebního poměru na dobu neurčitou s oborem služby „Audit“.

    V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@uohs.gov.cz, kdy do předmětu uveďte název daného místa.

    Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.