vOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ

Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz.
EKONOMICKÝ EXPERT/KA (m/ž)
29. listopadu 2024

Ministerstvo financí hledá nového kolegu nebo kolegyni (m/ž) na pozici:
Ekonomický expert/ka

 

Baví Vás analýza dat a zároveň se zajímáte o trh s bydlením?
Pak hledáme právě Vás!

 

  • Místo výkonu služby v centru Prahy
  • Služební poměr na dobu neurčitou (15. platová třída)
  • Termín pro podávání přihlášek do 9. prosince 2024
  • Předpokládaný termín nástupu je leden  až únor 2025
  • Hledáme: absolventy / uchazeče s praxí / uchazeče s dlouholetou praxí na podobné
    pozici
  • Výhodou pro Vás bude: zkušenost s finančním modelováním, znalost či zkušenost s přípravou projektů.


Oddělení je nově systemizováno, a tedy budete u zrodu něčeho nového. Pokud Vás láká problematika projektového řízení, finančního modelování, PPP projektů a máte chuť se třeba i učit novým věcem, budete mít příležitost.

 

Čím se zabývá samostatné oddělení?
Oddělení má za cíl metodickou podporu modelů realizace projektů s akcentem na projekty
v oblasti bydlení (ale nejen ty). Především se věnuje podpoře projektů spolupráce soukromého a veřejného sektoru jako např. joint venture či PPP projektů – hledání optimálních způsobů spolupráce, nalezení finančních modelů realizace těchto projektů, nalezení vhodných podpůrných nástrojů pro jejich realizaci. Dále se oddělení věnuje vytváření datových zdrojů pro realizaci nástrojů podpory – aktuálně především cenové mapě. Naši partneři pro práci jsou kolegové z jiných resortů, bankéři (z Evropské investiční banky, Národní rozvojové banky či jiní).

 

Co bude Vaše práce?
Vaše práce bude spočívat v analýze možných způsobů spolupráce mezi veřejným a soukromým sektorem, v analýze možných modelů financování. Nalezené poznatky budete vpisovat do metodických dokumentů. Budete se z finančního hlediska věnovat problematice bydlení. Práce je spojena s komunikací s velmi různorodými lidmi – od bankéřů až po zástupce veřejných investorů. Práce je velmi různorodá – od práce na analýzách, přes studium odborných textů,
až po tvorbu nových textů.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna a až 5 dní studijního volna ročně
  • Možnost práce z domova až 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
  • Čerpání příspěvků z FKSP a víceúčelová karta MultiSport
  • Možnost umístění dítěte v dětské skupině
  • Platový tarif až 59 020 Kč dle započitatelné praxe1  (po úspěšném zapracování možnost osobního příplatku)
  • Možnost stravování v budově ministerstva
  • Zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky

    Co je na pozici potřeba?
  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu s odborným zaměřením Ekonomie, nebo Sociální vědy
  • Trestní bezúhonnost
  • Úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy
  • Samostatnost, pečlivost, komunikativnost, organizační schopnosti a příjemné vystupování

 

Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.


1 V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.

 

PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA, EKONOM/EKONOMKA V ODDĚLENÍ POJIŠŤOVNICTVÍ A PENZIJNÍ PRODUKTY (m/ž)
29. listopadu 2024

Ministerstvo financí hledá nového kolegu nebo kolegyni (m/ž) na pozici:
Právník/právnička, ekonom/ekonomka v oddělení Pojišťovnictví a penzijní produkty

 

Zajímáte se o oblast pojišťovnictví a penzijních produktů?
Pak hledáme právě Vás!

 

  • Místo výkonu služby v Praze – ulice Legerova
  • Služební poměr na dobu neurčitou (14. platová třída)
  • Termín pro podávání přihlášek do 18. prosince 2024
  • Předpokládaný termín nástupu je leden až únor 2025


Práce v příjemném kolektivu v centru Prahy, pracoviště na metru A, 4 dny měsíčně možnost práce z domova. Možnost účasti na jazykových kurzech i odborných seminářích.

Koho hledáme: Ideálně uchazeče s praxí v legislativě s orientací v problematice tvorby EU práva.


Činnost útvaru:
Vytváří koncepce, legislativní návrhy a stanoviska v oblasti pojišťovnictví a regulace soukromých penzijních produktů. Zajišťuje v těchto oblastech legislativní proces, jednání s dotčenými subjekty a připomínkuje související návrhy právních úprav. Podílí se na vyjednávání evropských právních předpisů v této oblasti, zastupuje ČR na pracovních skupinách EU a OECD v této oblasti. Spolupracuje s ostatními útvary MF v rámci legislativního procesu.

 

Co bude Vaše práce?
Tvorba právních předpisů v oblasti pojišťovnictví a soukromých penzijních produktů, podílení se na legislativním procesu, zpracovávání stanovisek v této oblasti a spolupráce a účast při vyjednávání evropských právních předpisů a národních předpisů.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně
  • Možnost práce z domova až 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
  • Až 5 dní studijního volna ročně
  • Možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty
  • Adaptační proces pro nové zaměstnance
  • Možnost umístění dítěte v dětské skupině
  • Stravenkový paušál
  • Platový tarif až 51 530 Kč dle započitatelné praxe1
  • Zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky

    Co je na pozici potřeba?
  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru: Právo, právní a veřejnosprávní činnost, nebo Ekonomie
  • Úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického, nebo francouzského,nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy
  • Trestní bezúhonnost
  • Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
  • Komunikační a organizační dovednosti

    Co může být výhodou?
  • Aktivní znalost anglického jazyka a zkušenost s vyjednáváním na EU úrovni  

 

Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.


1 V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.

 

AUDITOR/AUDITORKA EÚS NA ODBORU AUDITNÍ ORGÁN (m/ž)
5. prosince 2024

Ministerstvo financí hledá nového kolegu nebo kolegyni (m/ž) na pozici:
Auditor/auditorka EÚS na odboru Auditní orgán

 

Zajímáte se o auditní činnost na odboru Auditní orgán?
Pak hledáme právě Vás!

 

  • Místo výkonu práce Praha 8 – ulice Voctářova
  • Pracovní poměr na dobu určitou – zástup za MD/RD (14. platová třída)
  • Termín pro podávání přihlášek do 19. prosince 2024
  • Předpokládaný termín nástupu je ihned/dle domluvy
  • Místo je vhodné pro uchazeče s praxí i absolventy
  • Možnost zkráceného úvazku

 

V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU, k dispozici je i komplexní školící projekt MMR „Systém vzdělávání“ pro zaměstnance celé implementační struktury ESIF. Nabízená práce není jen v kanceláři, ale přináší i možnost cestování na projekty realizované v rámci přeshraniční spolupráce.


Náplň činnosti oddělení?

Odd. „Audit EÚS“ má na starosti audity operací a audity kontrolního systému realizované v rámci ověřování finanční podpory Evropské územní spolupráce. Oddělení je součástí odboru Auditní orgán, jehož hlavním cílem je zajištění jednotného systému ochrany finančních zájmů zemí EU při poskytování finanční podpory z jednotlivých fondů / operačních programů, pro něž odbor vykonává působnost auditního orgánu ve smyslu příslušných právních předpisů. Organizačně je odbor součástí Sekce Finanční řízení a audit zastřešující působnost ministerstva v oblastech cenové politiky, kontroly, CHJ, auditního orgánu, výkaznictví státu a v oblasti analýzy a hlášení nesrovnalostí.

 

Co bude Vaše práce?
Základní náplní činnosti je výkon auditů v oblasti čerpání ESI Fondů v České republice. Na obsazované pozici je stěžejní agendou ověřování nastavení adekvátního kontrolního systému pro implementaci Evropské územní spolupráce a ověřování správnosti realizace projektů podpořených v rámci tohoto nástroje.  Součástí práce může být také účast na jednáních AO na vnitrostátní úrovni, případně lektorská prezentační činnost v oblasti spadající do působnosti AO.
 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně 
  •  Částečný výkon práce z domova (v režimu týden homeoffice – týden práce v kanceláři)
  • Možnost individuálního čerpání prostředků FKSP
  • Víceúčelová karta Multisport, a to i pro rodinné příslušníky
  • Adaptační proces pro nové zaměstnance
  • Příspěvek na stravování
  • Platový tarif až 51 530 Kč*, navíc osobní příplatek a odměny dle výkonu


    Co je na pozici potřeba?
  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • Trestní bezúhonnost
  • Úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického, nebo francouzského, nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy
  • Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
  • Komunikační a organizační dovednosti

 

Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.


* V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.

 

INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA NA ODDĚLENÍ INTERNÍHO AUDITU (m/ž)
5. prosince 2024

Ústřední vojenská nemocnice hledá nového kolegu nebo kolegyni (m/ž) na pozici:
Interní auditor/auditorka na oddělení interního auditu

 

Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na Oddělení interního auditu.
VŠ vzdělání
Znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
Nástup možný od 1.2.2025 nebo po dohodě
 
Disponujete VŠ vzděláním, máte znalost zákona č. 320/2001 Sb., vynikáte analytickými a pozorovacími schopnostmi, snadno navazujete kontakt a preferujete pořádek a jasnost ve všech záležitostech? Pokud ano, možná hledáme právě Vás!


Co u nás budete dělat?

  • Realizovat interní auditní zakázky podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, a v souladu Globálními standardy interního auditu, včetně zpracování auditních zpráv a administrace související s auditní zakázkou
  • Ověřovat a vyhodnocovat účelnost, hospodárnost a efektivnosti interních procesů
  • Ověřovat a vyhodnocovat funkčnost sytému řízení rizik
  • Spolupracovat při sledování realizace doporučení a/nebo akčních plánů vzniklých z interních auditů
  • Spolupracovat na sestavování plánů interních auditů dle zákonných požadavků a dle Globálních standardů interního auditu
  • Podílet se na zlepšování auditorských postupů a na aktualizaci metodiky interního auditu
  • Poskytovat poradenské služby – odbornou metodickou pomoc v oblasti vnitřního řídícího a kontrolního systému ÚVN


Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském programu
  • Znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
  • Předchozí zkušenosti s interním auditem
  • Pokročilou znalost MS Excel
  • Schopnost samostatné práce
  • Proaktivní přístup k řešení problémů
  • Organizační a komunikační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost a administrativní zdatnost
  • Zdravotní způsobilost
  • Bezúhonnost


Zaměstnanecké benefity:

  • práce v prestižním zdravotnickém zařízení vybaveném nejmodernějšími technologiemi
  • zázemí stabilní státní příspěvkové organizace MO
  • propracovaný adaptační proces pro nové kolegy pod vedením zkušeného školitele
  • bezpečné, moderní a nekuřácké pracovní prostředí
  • 5 týdnů dovolené + 5 dnů dalšího pracovního volna navíc
  • systém Cafeteria e-Benefity
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • karta MULTISPORT
  • mateřská školka Střešovanka
  • dotované stravování v zaměstnanecké jídelně
  • ubytování pro zaměstnance na Praze 6 (ubytovny Dědina a Ruzyně)
  • sleva 15 % v lékárně ÚVN a v prodejně zdravotnických potřeb
  • program podpory zdraví (široká škála sportovních i společenských akcí)
  • další služby (kosmetika, sauna, masáže, kavárna, prodejny potravin, Czech POINT a další)
  • podpora dalšího vzdělávání (prohlubování/zvyšování kvalifikace, certifikované kurzy, stáže, praxe apod.)
  • více o BENEFITECH ZDE.
     
    Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis.
    ODPOVĚDĚT NA INZERÁT
    Další údaje:
    E-mail: kariera@uvn.cz
    Telefon: (+420) 973 203 602, 973 202 745
    budova F, vchod F1, přízemí

 

CELÉ ZNĚNÍ INZERÁTU A VÍCE INFORMACÍ ZDE.