vOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ

Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Wild Škvorové skvorova@interniaudit.cz.
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK –⁠⁠⁠⁠⁠ podpora vzdělávacích akcí
7. listopadu 2025



Český institut interních auditorů, z. s., profesní organizace sdružující interní auditory za účelem prosazování a podpory rozvoje interního auditu v České republice hledá vhodné kandidáty na pozici:

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – podpora vzdělávacích akcí

Stručný popis pracovní činnosti:

  • spolupráce na přípravě plánu a realizaci vzdělávacích akcí
  • komunikace s účastníky a objednateli vzdělávacích akcí, zpracování registrací a objednávek
  • spolupráce na organizačním zajištění dalších akcí (setkání, workshopy, konference)
  • spolupráce s grafikem (příprava propagačních materiálů a katalogu vzdělávacích akcí)
  • vyhodnocení a finanční vypořádání akcí a příprava účetních podkladů
  • další administrativní činnosti


Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost práce na PC
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost, pečlivost


Nabízíme:

  • práce na částečný úvazek 
  • zázemí stabilní neziskové profesní organizace
  • zajímavou tvůrčí práci v příjemném prostředí v centru Prahy
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené, kurzy AJ, možnost účasti na našich vzdělávacích akcích)
  • nástup možný od ledna 2026

    V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na adresu hausler@interniaudit.cz.

INTERNÍ AUDTIOR/KA NA ZKRÁCENÝ ÚVAZEK (m/ž) –⁠⁠⁠⁠⁠ Rektorát univerzity Karlovy
24. října 2025


Do týmu interního auditu Rektorátu Univerzity Karlovy hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á se bude podílet na realizaci interních auditů v oblasti kontroly veřejných financí.

 

Jaká bude náplň Vaší práce?

  • Provádění interních auditů napříč celou Univerzitou Karlovou v rámci menších pracovních týmů;
  • Auditní, poradenská a ujišťovací činnost se zaměřením zejména na funkčnost  vnitřního kontrolního systému v oblasti financí - účetnictví, daňových procesů, hospodaření a souvisejících vnitřních předpisů a postupů;
  • Navrhování dílčích i systémových opatření k odstranění zjištěných nedostatků, identifikace a řízení rizik.


Co od Vás očekáváme?

  • Středoškolské vzdělání s maturitou nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření;
  • Praxe v oboru je výhodou, ale vítáme i šikovné a talentované absolventy – rádi Vás vše potřebné naučíme!
  • Znalost zákona o účetnictví, včetně připravované transformace na nový zákon o účetnictví; znalost účetních standardů, podvojného účetnictví, zákona o finanční kontrole ve veřejné správě, zákona o vysokých školách, zákoníku práce a základní orientaci v daňovém systému;
  • Znalost Globálních standardů interního auditu – výhodou;
  • Analytické myšlení, preciznost a schopnost pracovat s daty;
  • Dobré komunikační a prezentační dovednosti;
  • Zájem o obor a aktivní přístup k řešení pracovních úkolů, odpovědnost a spolehlivost; 
  • Schopnost pracovat samostatně a zároveň úzce spolupracovat s ostatními odděleními a zaměstnanci univerzity;
  • Znalost práce s MS Office, MS 365 a nástrojů využívajících umělou inteligenci;
  • Angličtinu na komunikativní úrovni slovem i písmem;
  • Trestní bezúhonnost a morální integritu. 


    Co Vám můžeme nabídnout?
  • Stabilní zaměstnání na prestižní univerzitě;
  • Finanční odměnu ve výši 35-40 000 Kč;
  • Profesní růst a širokou nabídku školení a dalšího vzdělávání;
  • Příjemné pracovní prostředí, menší kolektiv zkušených a přátelských zaměstnanců, vlídné, přímé, otevřené a spravedlivé zacházení;
  • Pracoviště v historickém centru Prahy; 
  • Podporu vyváženého pracovního a osobního života – flexibilní pracovní doba, možnost pracovat z domu, možnost zkráceného úvazku;  
  • 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje;
  • příspěvek na stravné, kartu Multisport, řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů univerzity a další benefity - https://cuni.cz/UK-9945.html
  • nástup možný ihned nebo dle dohody. 

VÍCE INFORMACÍ ZDE.

 

Zaujala Vás nabídka? 
Zašlete nám prosím Váš profesní životopis a ideálně také krátký motivační dopis, ve kterém nám sdělíte, proč Vás zaujala právě tato pozice v našem týmu. 

Podklady prosím posílejte na emailovou adresu: ruk@teamio.eu.

Těšíme se na Vaši odpověď a na možnost přivítat Vás mezi námi!


Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR). Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.

 

INTERNÍ AUDTIOR/KA NA ZKRÁCENÝ ÚVAZEK (m/ž) –⁠⁠⁠⁠⁠Úřad národní rozpočtové rady
11. září 2025

Úřad národní rozpočtové rady hledá nového kolegu nebo kolegyni (m/ž) na pozici:
Interní auditor/ka na zkrácený úvazek

 

Náplň práce zahrnuje

  • Zpracování interní auditu podle zadání vedoucího úřadu podle plánu
  • Hodnotit zavedený vnitřní kontrolní systém,
  • Upozorňovat na rizika a navrhovat doporučení přímo vrcholovému vedení

Požadujeme

  • Certifikace interního auditora ve veřejné správě ČIIA
  • Vynikající písemný projev a komunikační schopnosti
  • Pečlivost, přesnost (smysl pro detail) a zodpovědnost
  • Znalost práce v MS Office
  • Samostatnost a výborné komunikační schopnosti
  • Schopnost a ochota k sebevzdělávání
  • Trestní bezúhonnost

    Nabízíme
  • Pružná pracovní doba na zkrácený úvazek podle dohody nebo na DPČ
  • Zázemí státní organizace
  • Platové podmínky podle nařízení vlády č. 263/2018 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha č. 1, a další nárokové příplatky

 

Místo výkonu práce: Úřad Národní rozpočtové rady, Praha 5
Nástup: prosinec 2025
Prosíme o vložení motivačního dopisu a strukturovaného profesního životopisu.
Kontakt: anna.urbanova@unrr.cz

 

INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA (m/ž) –⁠⁠⁠⁠⁠ Generální finanční ředitelství
7. listopadu 2025

Generální finanční ředitelství hledá nové kolegy nebo kolegyni na pozici:
INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA

 

 

Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída)
Místo výkonu služby: Praha 7 (nábřeží Kpt. Jaroše)
Předpokládaný termín nástupu: leden 2026
Uzávěrka přijímání žádostí: 24. listopadu 2025



Co bude Vaším úkolem?

  • pracovat ve strategicky důležitém a prestižním útvaru FS ČR,
  • podílet se na plánování auditní činnosti ve FS ČR,
  • připravovat a realizovat audity napříč útvary FS ČR, čímž získáš možnost zdokonalovat procesy FS ČR a přispívat k jejímu dalšímu rozvoji,
  • hodnotit zavedený vnitřní kontrolní systém FS, upozorňovat na rizika a navrhovat doporučení přímo vrcholovému vedení,
  • poskytovat nezávislé a objektivní poradenství ostatním útvarům FS ČR a mnoho dalšího. 


Co musíte splňovat?

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • občanství ČR, jiného členského státu EU nebo smluvního státu EHS
  • plnoletost, svéprávnost, trestní bezúhonnost, potřebná zdravotní způsobilost
  • potřebná znalost českého jazyka (nejste-li občanem ČR)

 

Co od Vás očekáváme?

  • vynikající písemný projev a komunikační schopnosti
  • pečlivost, přesnost (smysl pro detail) a zodpovědnost
  • analytické a kritické myšlení
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • vynikající znalost práce na PC (MS Office 365)
  • orientace v právním rámci pro interní audit ve veřejné správě a Mezinárodním rámci profesní praxe interního auditu, zejména v Globálních standardech interního auditu, výhodou

    Máte rádi systém a řád, máte smysl pro detail a jste přesní skoro jako chirurg? 
    Přihlaste se do výběrového řízení a přidejte se k nám!

    K přihlášení do výběrového řízení je zapotřebí doručit Generálnímu finančnímu ředitelství vyplněnou žádost společně s Vaším životopisem a motivačním dopisem. Veškeré další informace, včetně nabízených benefitů a také formulář žádosti naleznete na níže zveřejněném odkaze.
    Odkaz:  Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa

 

 

 

INTERNÍ AUDITOR/KA V ODDĚLENÍ INTERNÍHO AUDITU (m/ž) – ⁠⁠⁠⁠⁠Státní fond dopravní infrastruktury
16. října 2025


Státní fond dopravní infrastruktury (SFDI) rozšiřuje tým Oddělení interního auditu. Hledáme kolegu či kolegyni, který/á má rád/a pořádek v číslech, systém v procesech a nebojí se podívat pod povrch věcí. Pokud vás baví hledat souvislosti, analyzovat data a občas se rádi cítíte jako detektiv, pak by se vám u nás mohlo líbit.

Místo výkonu práce:
Kancelář v Praze – občas i tam, kde je Wi-Fi a dobrá káva.

Hledaný profil:

  • Vysokoškolské magisterské vzdělání (ideálně ekonomického, právního nebo technického směru)
  • Systémový přístup k řešení zadaných úkolů – schopnost vidět celek, ale i jednotlivé detaily, chápat souvislosti a navrhovat efektivní řešení
  • Pozitivní vztah k analýzám, tabulkám a reportům
  • Schopnost identifikovat rizika a nedostatky, které nejsou na první pohled vidět
  • Diskrétnost a etický přístup (nejen k auditovaným, ale i ke kolegům a poslední sušence v kuchyňce)
  • Smysl pro humor – protože i audit může mít lidskou tvář
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu, v různých světech a dimenzích
  • Znalost zákona o finanční kontrole, mezinárodních standardů interního auditu a dalších relevantních předpisů (i naše činnost má svá pravidla)
  • Orientace v oblasti kybernetické bezpečnosti výhodou

    Nabízíme:
  • Možnost podílet se na zlepšování procesů a fungování veřejné instituce
  • Tým, kde se profesionalita snoubí s přátelskou atmosférou
  • Podporu při adaptaci
  • Průběžné vzdělávání a rozvoj
  • Stabilní pracovní prostředí a smysluplnou práci

 

 

Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.
Žádosti je dle aktuálních podmínek možné podávat do 12. 11. 2025.