vOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ
Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz. |
Ministerstvo financí hledá nového kolegu nebo kolegyni (m/ž) na pozici:
Ekonomický expert/ka
Baví Vás analýza dat a zároveň se zajímáte o trh s bydlením?
Pak hledáme právě Vás!
- Místo výkonu služby v centru Prahy
- Služební poměr na dobu neurčitou (15. platová třída)
- Termín pro podávání přihlášek do 9. prosince 2024
- Předpokládaný termín nástupu je leden až únor 2025
- Hledáme: absolventy / uchazeče s praxí / uchazeče s dlouholetou praxí na podobné
pozici - Výhodou pro Vás bude: zkušenost s finančním modelováním, znalost či zkušenost s přípravou projektů.
Oddělení je nově systemizováno, a tedy budete u zrodu něčeho nového. Pokud Vás láká problematika projektového řízení, finančního modelování, PPP projektů a máte chuť se třeba i učit novým věcem, budete mít příležitost.
Čím se zabývá samostatné oddělení?
Oddělení má za cíl metodickou podporu modelů realizace projektů s akcentem na projekty
v oblasti bydlení (ale nejen ty). Především se věnuje podpoře projektů spolupráce soukromého a veřejného sektoru jako např. joint venture či PPP projektů – hledání optimálních způsobů spolupráce, nalezení finančních modelů realizace těchto projektů, nalezení vhodných podpůrných nástrojů pro jejich realizaci. Dále se oddělení věnuje vytváření datových zdrojů pro realizaci nástrojů podpory – aktuálně především cenové mapě. Naši partneři pro práci jsou kolegové z jiných resortů, bankéři (z Evropské investiční banky, Národní rozvojové banky či jiní).
Co bude Vaše práce?
Vaše práce bude spočívat v analýze možných způsobů spolupráce mezi veřejným a soukromým sektorem, v analýze možných modelů financování. Nalezené poznatky budete vpisovat do metodických dokumentů. Budete se z finančního hlediska věnovat problematice bydlení. Práce je spojena s komunikací s velmi různorodými lidmi – od bankéřů až po zástupce veřejných investorů. Práce je velmi různorodá – od práce na analýzách, přes studium odborných textů,
až po tvorbu nových textů.
Co Vám můžeme nabídnout?
- 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna a až 5 dní studijního volna ročně
- Možnost práce z domova až 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
- Čerpání příspěvků z FKSP a víceúčelová karta MultiSport
- Možnost umístění dítěte v dětské skupině
- Platový tarif až 59 020 Kč dle započitatelné praxe1 (po úspěšném zapracování možnost osobního příplatku)
- Možnost stravování v budově ministerstva
- Zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
Co je na pozici potřeba? - Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu s odborným zaměřením Ekonomie, nebo Sociální vědy
- Trestní bezúhonnost
- Úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy
- Samostatnost, pečlivost, komunikativnost, organizační schopnosti a příjemné vystupování
Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.
1 V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.
Ministerstvo financí hledá nového kolegu nebo kolegyni (m/ž) na pozici:
Právník/právnička, ekonom/ekonomka v oddělení Pojišťovnictví a penzijní produkty
Zajímáte se o oblast pojišťovnictví a penzijních produktů?
Pak hledáme právě Vás!
- Místo výkonu služby v Praze – ulice Legerova
- Služební poměr na dobu neurčitou (14. platová třída)
- Termín pro podávání přihlášek do 18. prosince 2024
- Předpokládaný termín nástupu je leden až únor 2025
Práce v příjemném kolektivu v centru Prahy, pracoviště na metru A, 4 dny měsíčně možnost práce z domova. Možnost účasti na jazykových kurzech i odborných seminářích.
Koho hledáme: Ideálně uchazeče s praxí v legislativě s orientací v problematice tvorby EU práva.
Činnost útvaru:
Vytváří koncepce, legislativní návrhy a stanoviska v oblasti pojišťovnictví a regulace soukromých penzijních produktů. Zajišťuje v těchto oblastech legislativní proces, jednání s dotčenými subjekty a připomínkuje související návrhy právních úprav. Podílí se na vyjednávání evropských právních předpisů v této oblasti, zastupuje ČR na pracovních skupinách EU a OECD v této oblasti. Spolupracuje s ostatními útvary MF v rámci legislativního procesu.
Co bude Vaše práce?
Tvorba právních předpisů v oblasti pojišťovnictví a soukromých penzijních produktů, podílení se na legislativním procesu, zpracovávání stanovisek v této oblasti a spolupráce a účast při vyjednávání evropských právních předpisů a národních předpisů.
Co Vám můžeme nabídnout?
- 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně
- Možnost práce z domova až 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
- Až 5 dní studijního volna ročně
- Možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty
- Adaptační proces pro nové zaměstnance
- Možnost umístění dítěte v dětské skupině
- Stravenkový paušál
- Platový tarif až 51 530 Kč dle započitatelné praxe1
- Zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
Co je na pozici potřeba? - Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru: Právo, právní a veřejnosprávní činnost, nebo Ekonomie
- Úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického, nebo francouzského,nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy
- Trestní bezúhonnost
- Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
- Komunikační a organizační dovednosti
Co může být výhodou? - Aktivní znalost anglického jazyka a zkušenost s vyjednáváním na EU úrovni
Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.
1 V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.
Ministerstvo financí hledá nového kolegu nebo kolegyni (m/ž) na pozici:
Auditor/auditorka EÚS na odboru Auditní orgán
Zajímáte se o auditní činnost na odboru Auditní orgán?
Pak hledáme právě Vás!
- Místo výkonu práce Praha 8 – ulice Voctářova
- Pracovní poměr na dobu určitou – zástup za MD/RD (14. platová třída)
- Termín pro podávání přihlášek do 19. prosince 2024
- Předpokládaný termín nástupu je ihned/dle domluvy
- Místo je vhodné pro uchazeče s praxí i absolventy
- Možnost zkráceného úvazku
V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU, k dispozici je i komplexní školící projekt MMR „Systém vzdělávání“ pro zaměstnance celé implementační struktury ESIF. Nabízená práce není jen v kanceláři, ale přináší i možnost cestování na projekty realizované v rámci přeshraniční spolupráce.
Náplň činnosti oddělení?
Odd. „Audit EÚS“ má na starosti audity operací a audity kontrolního systému realizované v rámci ověřování finanční podpory Evropské územní spolupráce. Oddělení je součástí odboru Auditní orgán, jehož hlavním cílem je zajištění jednotného systému ochrany finančních zájmů zemí EU při poskytování finanční podpory z jednotlivých fondů / operačních programů, pro něž odbor vykonává působnost auditního orgánu ve smyslu příslušných právních předpisů. Organizačně je odbor součástí Sekce Finanční řízení a audit zastřešující působnost ministerstva v oblastech cenové politiky, kontroly, CHJ, auditního orgánu, výkaznictví státu a v oblasti analýzy a hlášení nesrovnalostí.
Co bude Vaše práce?
Základní náplní činnosti je výkon auditů v oblasti čerpání ESI Fondů v České republice. Na obsazované pozici je stěžejní agendou ověřování nastavení adekvátního kontrolního systému pro implementaci Evropské územní spolupráce a ověřování správnosti realizace projektů podpořených v rámci tohoto nástroje. Součástí práce může být také účast na jednáních AO na vnitrostátní úrovni, případně lektorská prezentační činnost v oblasti spadající do působnosti AO.
Co Vám můžeme nabídnout?
- 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně
- Částečný výkon práce z domova (v režimu týden homeoffice – týden práce v kanceláři)
- Možnost individuálního čerpání prostředků FKSP
- Víceúčelová karta Multisport, a to i pro rodinné příslušníky
- Adaptační proces pro nové zaměstnance
- Příspěvek na stravování
- Platový tarif až 51 530 Kč*, navíc osobní příplatek a odměny dle výkonu
Co je na pozici potřeba? - Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- Trestní bezúhonnost
- Úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického, nebo francouzského, nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy
- Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
- Komunikační a organizační dovednosti
Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.
* V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.
Ústřední vojenská nemocnice hledá nového kolegu nebo kolegyni (m/ž) na pozici:
Interní auditor/auditorka na oddělení interního auditu
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na Oddělení interního auditu.
VŠ vzdělání
Znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
Nástup možný od 1.2.2025 nebo po dohodě
Disponujete VŠ vzděláním, máte znalost zákona č. 320/2001 Sb., vynikáte analytickými a pozorovacími schopnostmi, snadno navazujete kontakt a preferujete pořádek a jasnost ve všech záležitostech? Pokud ano, možná hledáme právě Vás!
Co u nás budete dělat?
- Realizovat interní auditní zakázky podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, a v souladu Globálními standardy interního auditu, včetně zpracování auditních zpráv a administrace související s auditní zakázkou
- Ověřovat a vyhodnocovat účelnost, hospodárnost a efektivnosti interních procesů
- Ověřovat a vyhodnocovat funkčnost sytému řízení rizik
- Spolupracovat při sledování realizace doporučení a/nebo akčních plánů vzniklých z interních auditů
- Spolupracovat na sestavování plánů interních auditů dle zákonných požadavků a dle Globálních standardů interního auditu
- Podílet se na zlepšování auditorských postupů a na aktualizaci metodiky interního auditu
- Poskytovat poradenské služby – odbornou metodickou pomoc v oblasti vnitřního řídícího a kontrolního systému ÚVN
Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském programu
- Znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
- Předchozí zkušenosti s interním auditem
- Pokročilou znalost MS Excel
- Schopnost samostatné práce
- Proaktivní přístup k řešení problémů
- Organizační a komunikační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost a administrativní zdatnost
- Zdravotní způsobilost
- Bezúhonnost
Zaměstnanecké benefity:
- práce v prestižním zdravotnickém zařízení vybaveném nejmodernějšími technologiemi
- zázemí stabilní státní příspěvkové organizace MO
- propracovaný adaptační proces pro nové kolegy pod vedením zkušeného školitele
- bezpečné, moderní a nekuřácké pracovní prostředí
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů dalšího pracovního volna navíc
- systém Cafeteria e-Benefity
- příspěvek na penzijní připojištění
- karta MULTISPORT
- mateřská školka Střešovanka
- dotované stravování v zaměstnanecké jídelně
- ubytování pro zaměstnance na Praze 6 (ubytovny Dědina a Ruzyně)
- sleva 15 % v lékárně ÚVN a v prodejně zdravotnických potřeb
- program podpory zdraví (široká škála sportovních i společenských akcí)
- další služby (kosmetika, sauna, masáže, kavárna, prodejny potravin, Czech POINT a další)
- podpora dalšího vzdělávání (prohlubování/zvyšování kvalifikace, certifikované kurzy, stáže, praxe apod.)
- více o BENEFITECH ZDE.
Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis.
ODPOVĚDĚT NA INZERÁT
Další údaje:
E-mail: kariera@uvn.cz
Telefon: (+420) 973 203 602, 973 202 745
budova F, vchod F1, přízemí
CELÉ ZNĚNÍ INZERÁTU A VÍCE INFORMACÍ ZDE.