vOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ
Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz. |
![](/media/img/svg_sprites/vypis_akci/icon_arrow_down.png)
Akademie věd ČR vyhlašuje v souladu s příslušnými právními předpisy výběrové řízení na pozici
INTERNÍ AUDITOR v Kanceláři Akademie věd ČR.
Náplň práce:
- vykonává interní audit podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole) a provádí další audity na základě vyžádání předsedy AV ČR;
- přezkoumává funkčnost a účinnost vnitřního kontrolního systému AV ČR a hospodárnost, účelnost a efektivnost v nakládání se zdroji AV ČR;
- kontroluje dodržování postupů upravených interními předpisy AV ČR, posuzuje jejich shodu s právními předpisy a navrhuje jejich aktualizaci v souvislosti s vymezením účelu interního auditu;
- vydávání doporučení ke zlepšování procesů a postupů v auditovaných oblastech.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání;
- praxe v oboru minimálně 3 roky;
- trestní bezúhonnost;
- samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost, pečlivost;
- znalost zákona č. 320/2001 Sb.,
- orientace v oblasti financování organizační složky státu výhodou.
Nabízíme: - zajímavou a odpovědnou práci;
- odpovídající platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění;
- pracovní poměr na plný úvazek;
- zázemí stabilní instituce;
- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, zdravotní volno, příspěvek na stravné, jazykové kurzy aj.;
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy.
Nástup možný po ukončení výběrového řízení dle oboustranné dohody.
Přihlášku s motivačním dopisem a strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 31. 8. 2023 na e-mailovou adresu kabickova@kav.cas.cz.
Kancelář AV ČR si vyhrazuje kontaktovat pouze vybrané kandidáty. Více informací také ZDE.
Zasláním své přihlášky dáváte Kanceláři AV ČR automaticky souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů za účelem ucházení se o pracovní pozici v Kanceláři AV ČR v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů 2016/679 (GDPR). Udělení souhlasu je možné kdykoliv odvolat.
![](/media/img/svg_sprites/vypis_akci/icon_arrow_down.png)
Státní fond dopravní infrastruktury hledá vhodného kandidáta na pozici:
INTERNÍ AUDITOR/-KA
Nabízíme:
- možnost další odborného vzdělávání a osobního růstu,
- služební poměr na plný úvazek na dobu neurčitou ve 13. platové třídě dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů,
- pružnou pracovní dobu,
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna,
- příspěvek na stravování (stravné 190 Kč na den, 150 Kč hradí zaměstnavatel),
- příspěvek na penzijní připojištění,
- výuku anglického jazyka v rámci pracoviště,
- možnost občasné práce z domova,
- příjemné pracovní prostředí s velmi dobrou dopravní dostupností.
Náplň práce:
- budete prověřovat, jak funguje systém řízení a kontroly procesů na státním fondu a budete se tak podílet na jejich zlepšování,
- budete prověřovat výkon a finanční aspekty realizovaných operací a podílet se na identifikaci a hodnocení souvisejících rizik,
- budete se podílet na plánování, přípravě a realizaci auditních zakázek,
- pro vedení státního fondu budete poskytovat objektivní a nezávislá ujištění o procesech v organizaci a související poradenskou činnost,
- budete sledovat, zda a jak jsou plněna nápravná opatření z interních auditů.
Požadavky: - občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
- věk 18 let, plně svéprávný a bezúhonný, zdravotní způsobilost
- úplné vysokoškolské vzdělání v magisterském stupni studijního programu technického, ekonomického nebo právního zaměření
- vítána znalost prostředí MS TEAMS, pečlivost a pozitivní přístup k práci, schopnost samostatné i týmové práce.
Termín pro zaslání přihlášek do 1.9.2023.
VÍCE INFORMACÍ NALEZENTE ZDE.
![](/media/img/svg_sprites/vypis_akci/icon_arrow_down.png)
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Městská část Praha 14 – Úřad městské části Praha 14
zastoupená tajemnicí Úřadu městské části Praha 14
vyhlašuje dne 2. 8. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
Vedoucí úseku interního auditu
Odboru strategického řízení a komunikace
- Místo výkonu práce: Praha
- Pravidelné pracoviště: Úřad městské části Praha 14
- Sjednaný druh práce: provádění kontrolní činnosti MČ Praha 14
- Platové zařazení: 11. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb.
- Datum nástupu: dle dohody
Přihlášky s požadovanými doklady je nutno zaslat nejpozději do 31. 8. 2023 na adresu:
Úřad městské části Praha 14
kancelář úřadu
Bří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9
CELÉ OZNÁMENÍ SE VŠEMI INFORMACEMI NALEZENTE ZDE.
![](/media/img/svg_sprites/vypis_akci/icon_arrow_down.png)
Baví vás pomáhat zlepšovat nastavené procesy?
Baví vás práce s bankovními systémy a aplikacemi?
Chcete se podílet na vylepšování té naší české Fio banky?
Tak pojďte k nám.
Co u nás budete dělat
- Analyzovat procesy ve společnostech Fio
- Vyhodnocovat rizika
- Plánovat a provádět auditní zakázky
- Poskytovat objektivní a nezávislá ujištění
- Navrhovat nápravná opatření a sledovat jejich zavádění
Očekáváme od vás
- Vysokoškolské vzdělání
- Praxi ve vnitřním auditu v délce cca 2 let (ideálně ve finanční instituci)
- Znalost auditních standardů a postupů
- Znalost anglického jazyka na úrovni min. B1 (zejména ve formě porozumění psanému textu)
- Znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- Schopnost samostatné analytické práce, spolehlivost, přesnost, preciznost, smysl pro detail a odpovědný přístup k práci
- Znalosti nebo zkušenosti alespoň v jedné z následujících oblastí: investiční služby/bezhotovostní a hotovostní platební operace/řízení rizik (úvěrové, tržní, operační, likvidity, koncentrace, kapitálová přiměřenost, SVSK) /administrace fondů a výkaznictví investiční společnosti
Co vám nabízíme
- Zvýhodněný tarif na telefonování (včetně datového limitu)
- Nadstandardní finanční ohodnocení
- Flexibilní začátek pracovní doby mezi 06:00 – 10:00 hodinou
- Úhrada certifikačních zkoušek spojených s výkonem práce (zejm. CIA, CRMA, CISA)
- Úhrada seminářů/školení spojených s výkonem práce
- Možnost čerpání Home office
- Zajímavá a pestrá práce na plný úvazek v centru Prahy
- Odborný růst v atraktivní oblasti kapitálových trhů a bankovnictví
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Možnost Multisport karty
- Příspěvek na stravování - stravenkový paušál
- Zaměstnanecký účet s výhodnými poplatky
- Kontokorentní úvěr s výhodnými sazbami
- Hypoteční úvěr s výhodnými sazbami
- Splátkový úvěr s výhodnými sazbami
- Očkování proti chřipce zdarma
- Hlídané parkování pro kola přímo pod kancelářemi (centrála)
- Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, sodobar)
- Týden volna navíc nad rámec zákonem stanovené dovolené (fakticky 1 týden neplaceného volna + odměna odpovídající týdenní mzdě)
- Služební notebook
- Služební mobilní telefon
Kontakt
Fio banka, a.s.
Michaela Fejfarová
V Celnici 1028/10
110 00 Praha-Nové Město
Česká republika
![](/media/img/svg_sprites/vypis_akci/icon_arrow_down.png)
Zajímá vás procesní řízení a procesy? Chcete se podílet na vylepšování těch našich?
Centrum pro regionální rozvoj České republiky, státní příspěvková organizace se sídlem v Praze a zprostředkující subjekt pro programy spolufinancované EU
hledá pracovníka do Oddělení interního auditu
na služební místo obsazované dle § 178 zákona o státní službě osobou
v pracovním poměru na dobu určitou
INTERNÍ AUDITOR/KA (Praha)
Chcete se podílet na interním auditu v moderní a dynamické státní organizaci? Chcete být součástí organizace, která administruje významné programy financované z EU, které pomáhají rozvoji regionů celé České republiky?
Co u nás budete dělat?
- budete důležitou součástí Oddělení interního auditu
- budete realizovat interní zakázky podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, auditní zakázky prostředků poskytovaných z fondů Evropské unie, auditní zakázky QMS včetně zpracování auditních zpráv a administrace související s auditní zakázkou
- budete se podílet na hodnocení efektivity vnitřního kontrolního systému, zda včas reaguje na změny ekonomických, právních, provozních a jiných podmínek, a navrhovat doporučení ke zlepšení efektivity vnitřního kontrolního systému
- budete vyhodnocovat, zda rizika vztahující se k činnosti Centra pro regionální rozvoj České republiky jsou včas rozpoznávána a zda jsou přijímána odpovídající opatření k jejich vyloučení nebo zmírnění
- budete se podílet na posuzování shody s požadavky normy ČSN EN ISO 9001
- budete spolupracovat při monitorování plnění nápravných a preventivních opatření vzniklých z interních a externích auditů/kontrol
- budete spolupracovat na sestavování plánů interních auditů dle zákonných požadavků a dle standardů pro profesní praxi interního auditu a auditů QMS
- budete spolupracovat na vypracování zpráv o výsledcích činnosti Oddělení interního auditu
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- VŠ vzdělání v magisterském programu, příp. v bakalářském programu
- znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
- praktické zkušenosti s prováděním interních auditů
- dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
- organizační a komunikační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost, administrativní zdatnost
- trestní bezúhonnost
Co u Vás dále přivítáme? - znalost normy ČSN EN ISO 9001 a ČSN EN ISO 19011
- znalost správního řádu (500/2004 Sb.)
- znalost zákona o státní službě (234/2014 Sb.)
- znalost zákona o zadávání veřejných zakázek (134/2016 Sb.)
- ochotu hledat řešení na nesnadné výzvy
- týmového ducha
- nástup v polovině listopadu 2023 nebo dle domluvy
A co za to získáte? - Pracovní poměr na dobu určitou jako zástup za rodičovskou dovolenou státního zaměstnance ve služebním poměru na plný pracovní úvazek
- zajímavou, rozmanitou a odpovědnou práci v přátelském dynamickém kolektivu
- práci v prestižní státní organizaci, která administruje programy EU
- bohatý benefitní program - 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, volbu jednoho ze 3 benefitů (MultiSport karta, Fokus passy, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění), 1 den na zařízení osobních záležitostí, možnost studijního volna
- pružná pracovní doba
- pracoviště v širším centru Prahy s možností bezplatného parkování
- možnost práce z domova
- platové zařazení dle tabulek platných pro st. přísp. org. (příloha č. 2 k NV 304/2014 Sb.; 13 pl. tř.)
Chcete se k nám přidat? Pak zašlete Váš strukturovaný profesní životopis nejpozději do 27. 10. 2023 emailem na adresu: bozhena.laptiychuk@crr.cz (do předmětu uveďte „interní auditor/ka“).
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme na tel. 603 809 895.
Těšíme se na Vás!
![](/media/img/svg_sprites/vypis_akci/icon_arrow_down.png)
Ministerstvo pro místní rozvoj, oddělení interního auditu, vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě výběrové řízení na místo MMR_873: Interní auditor/auditorka, asistent/asistentka, a to na dobu určitou (zástup za MD a RD) v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Co nabízíme:
Provádění dílčích a analytických činností při výkonu interního auditu a zajištění provozu sekretariátu oddělení interního auditu. Odměňování v 11. platové třídě (tarifní plat od 25.280 Kč do 37.170 Kč podle délky Vaší započitatelné praxe) a osobní příplatek na základě Vašeho individuálního výkonu. Benefity naleznete na: https://www.mmr.gov.cz/cs/kariera/benefity.
Co očekáváme:
Dosažené vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu.
Předpokládaný nástup 1. března 2024.
Charakteristika pracovní činnosti:
- provádění dílčích a analytických činností při výkonu interního auditu;
- vedení přehledu externích kontrol MMR, zajištění provozu sekretariátu oddělení interního auditu, vedení korespondence;
- odpovědnost za oběh dokumentů včetně jejich evidence a archivace;
- zajištění organizace služebních cest, koordinace a příprava schůzek, spravování kontaktů, vzdělávání zaměstnanců oddělení – přihlašování, evidence;
- sledování plnění zadaných úkolů, kontrola kvality výstupů po formální stránce;
- příprava drobných odborných podkladů či prezentací pro potřeby vedoucího;
- příprava materiálů k poradám vedení a k poradám oddělení, zajištění zápisů z porad.
Požadujeme:
- VŠ vzdělání magisterský nebo bakalářský stupeň;
- znalost českého jazyka;
- komunikační dovednosti;
- dobrá znalost Word, Excel, PowerPoint, Outlook, spisové služby;
- znalost zákona o finanční kontrole a vyhlášky k ZFK;
- praxe v interním auditu (výhodou);
- trestní bezúhonnost.
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou);
- plný pracovní úvazek;
- místo výkonu práce Praha;
- pružnou pracovní dobu;
- 5 týdnů dovolené;
- osobní příplatek na základě individuálního výkonu;
- příspěvek na stravování v podobě stravenkové karty;
- indispoziční volno;
- možnost home office;
- jazykové kurzy a další odborné vzdělávání;
- finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů (11. platová třída);
- předpokládaný vznik pracovního poměru od 1. března 2024 nebo dle dohody.
Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení: - strukturovaný životopis;
- motivační dopis;
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Bližší informace poskytne Ing. Dana Ratajská, vedoucí oddělení interního auditu, e-mail: Dana.Ratajska@mmr.gov.cz, tel: +420 734 511 322.
Strukturovaný životopis, motivační dopis v češtině a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte do 23. ledna 2024 na e-mail zamestnani@mmr.gov.cz (do předmětu uveďte „interní auditor/auditorka asistent/asistentka“) nebo na adresu:
Ministerstvo pro místní rozvoj
Personální odbor
Staroměstské nám. 6
110 15 Praha 1
![](/media/img/svg_sprites/vypis_akci/icon_arrow_down.png)
Ústřední vojenská nemocnice hledá nového kolegu nebo kolegyni (m/ž) na pozici:
Interní auditor/auditorka na oddělení interního auditu
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na Oddělení interního auditu.
VŠ vzdělání
Znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
Nástup možný od 1.2.2025 nebo po dohodě
Disponujete VŠ vzděláním, máte znalost zákona č. 320/2001 Sb., vynikáte analytickými a pozorovacími schopnostmi, snadno navazujete kontakt a preferujete pořádek a jasnost ve všech záležitostech? Pokud ano, možná hledáme právě Vás!
Co u nás budete dělat?
- Realizovat interní auditní zakázky podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, a v souladu Globálními standardy interního auditu, včetně zpracování auditních zpráv a administrace související s auditní zakázkou
- Ověřovat a vyhodnocovat účelnost, hospodárnost a efektivnosti interních procesů
- Ověřovat a vyhodnocovat funkčnost sytému řízení rizik
- Spolupracovat při sledování realizace doporučení a/nebo akčních plánů vzniklých z interních auditů
- Spolupracovat na sestavování plánů interních auditů dle zákonných požadavků a dle Globálních standardů interního auditu
- Podílet se na zlepšování auditorských postupů a na aktualizaci metodiky interního auditu
- Poskytovat poradenské služby – odbornou metodickou pomoc v oblasti vnitřního řídícího a kontrolního systému ÚVN
Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském programu
- Znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
- Předchozí zkušenosti s interním auditem
- Pokročilou znalost MS Excel
- Schopnost samostatné práce
- Proaktivní přístup k řešení problémů
- Organizační a komunikační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost a administrativní zdatnost
- Zdravotní způsobilost
- Bezúhonnost
Zaměstnanecké benefity:
- práce v prestižním zdravotnickém zařízení vybaveném nejmodernějšími technologiemi
- zázemí stabilní státní příspěvkové organizace MO
- propracovaný adaptační proces pro nové kolegy pod vedením zkušeného školitele
- bezpečné, moderní a nekuřácké pracovní prostředí
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů dalšího pracovního volna navíc
- systém Cafeteria e-Benefity
- příspěvek na penzijní připojištění
- karta MULTISPORT
- mateřská školka Střešovanka
- dotované stravování v zaměstnanecké jídelně
- ubytování pro zaměstnance na Praze 6 (ubytovny Dědina a Ruzyně)
- sleva 15 % v lékárně ÚVN a v prodejně zdravotnických potřeb
- program podpory zdraví (široká škála sportovních i společenských akcí)
- další služby (kosmetika, sauna, masáže, kavárna, prodejny potravin, Czech POINT a další)
- podpora dalšího vzdělávání (prohlubování/zvyšování kvalifikace, certifikované kurzy, stáže, praxe apod.)
- více o BENEFITECH ZDE.
Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis.
ODPOVĚDĚT NA INZERÁT
Další údaje:
E-mail: kariera@uvn.cz
Telefon: (+420) 973 203 602, 973 202 745
budova F, vchod F1, přízemí
CELÉ ZNĚNÍ INZERÁTU A VÍCE INFORMACÍ ZDE.
![](/media/img/svg_sprites/vypis_akci/icon_arrow_down.png)
Ministerstvo financí ČR hledá nového kolegu nebo kolegyni (m/ž) na pozici:
Auditor/auditorka v odboru Auditní orgán
Máte zkušenosti v oblasti auditu? Pak hledáme právě Vás!
- Místo výkonu služby na Praze 8 – Voctářova 9
- Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída)
- Termín pro doručení přihlášek do 7. ledna 2025
- Předpokládaný termín nástupu je březen až duben 2025
Čím se zabývá oddělení?
Oddělení „Audit OP D“ má na starosti audity kontrolního systému nastaveného v rámci Operačního programu Doprava a audity operací prováděné u projektů podpořených v rámci tohoto operačního programu. Oddělení je součástí odboru Auditní orgán, jehož hlavním cílem je zajištění jednotného systému ochrany finančních zájmů zemí EU při poskytování finanční podpory z jednotlivých fondů / operačních programů, pro něž odbor vykonává působnost auditního orgánu ve smyslu příslušných právních předpisů.
Co bude Vaše práce?
Stěžejní agendou na této pozici je výkon auditů systémů v oblasti čerpání ESI Fondů v České republice u subjektů pověřených řízením dopravních projektů a auditů operací se zaměřením na ověřování fyzické realizace liniových staveb v souladu s legislativou a související dokumentací. Za každou oblast je v auditním týmu specialista, celkový výstup z auditu zastřešuje vedoucí auditního týmu. Audity mohou být vykonávány v rámci celé ČR. Součástí práce může také být účast na jednáních Auditního orgánu na vnitrostátní úrovni, případně lektorská prezentační činnost v oblasti spadající do působnosti Auditního orgánu.
Co Vám můžeme nabídnout?
- 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně
- Možnost práce z domova v režimu týden na pracovišti/týden doma a pružnou služební dobu
- Až 5 dní studijního volna ročně
- Příspěvek na volnočasové aktivity z FKSP a možnost využití Multisport karty
- Adaptační proces pro nové zaměstnance
- Možnost umístění dítěte v dětské skupině
- Stravenkový paušál
- Základní platový tarif až 45 420 Kč*, navíc osobní příplatek a odměny dle výkonu
Co je na pozici potřeba?
- Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- Trestní bezúhonnost
- Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.
*v závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů a k tomu osobní příplatek a odměny v závislosti na schopnostech, dovednostech a výkonu