vOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ

Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz.
INTERNÍ AUDITOR (m/ž)
1. srpna 2023

Akademie věd ČR vyhlašuje v souladu s příslušnými právními předpisy výběrové řízení na pozici
INTERNÍ AUDITOR v Kanceláři Akademie věd ČR.

Náplň práce:

  • vykonává interní audit podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole) a provádí další audity na základě vyžádání předsedy AV ČR;
  • přezkoumává funkčnost a účinnost vnitřního kontrolního systému AV ČR a hospodárnost, účelnost a efektivnost v nakládání se zdroji AV ČR;
  • kontroluje dodržování postupů upravených interními předpisy AV ČR, posuzuje jejich shodu s právními předpisy a navrhuje jejich aktualizaci v souvislosti s vymezením účelu interního auditu;
  • vydávání doporučení ke zlepšování procesů a postupů v auditovaných oblastech.


Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání;
  • praxe v oboru minimálně 3 roky;
  • trestní bezúhonnost;
  • samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost, pečlivost;
  • znalost zákona č. 320/2001 Sb.,
  • orientace v oblasti financování organizační složky státu výhodou.

    Nabízíme:
  • zajímavou a odpovědnou práci;
  • odpovídající platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění;
  • pracovní poměr na plný úvazek;
  • zázemí stabilní instituce;
  • zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, zdravotní volno, příspěvek na stravné, jazykové kurzy aj.;
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy.

    Nástup možný po ukončení výběrového řízení dle oboustranné dohody.

    Přihlášku s motivačním dopisem a strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 31. 8. 2023 na e-mailovou adresu kabickova@kav.cas.cz.

    Kancelář AV ČR si vyhrazuje kontaktovat pouze vybrané kandidáty. Více informací také ZDE.

    Zasláním své přihlášky dáváte Kanceláři AV ČR automaticky souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů za účelem ucházení se o pracovní pozici v Kanceláři AV ČR v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů 2016/679 (GDPR). Udělení souhlasu je možné kdykoliv odvolat.


INTERNÍ AUDITOR/-KA
22. srpna 2023

Státní fond dopravní infrastruktury hledá vhodného kandidáta na pozici:
INTERNÍ AUDITOR/-KA

Nabízíme:

  • možnost další odborného vzdělávání a osobního růstu,
  • služební poměr na plný úvazek na dobu neurčitou ve 13. platové třídě dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů,
  • pružnou pracovní dobu,
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna,
  • příspěvek na stravování (stravné 190 Kč na den, 150 Kč hradí zaměstnavatel),
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • výuku anglického jazyka v rámci pracoviště,
  • možnost občasné práce z domova,
  • příjemné pracovní prostředí s velmi dobrou dopravní dostupností.


Náplň práce:

  • budete prověřovat, jak funguje systém řízení a kontroly procesů na státním fondu a budete se tak podílet na jejich zlepšování,
  • budete prověřovat výkon a finanční aspekty realizovaných operací a podílet se na identifikaci a hodnocení souvisejících rizik,
  • budete se podílet na plánování, přípravě a realizaci auditních zakázek,
  • pro vedení státního fondu budete poskytovat objektivní a nezávislá ujištění o procesech v organizaci a související poradenskou činnost,
  • budete sledovat, zda a jak jsou plněna nápravná opatření z interních auditů.

    Požadavky:
  • občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
  • věk 18 let, plně svéprávný a bezúhonný, zdravotní způsobilost
  • úplné vysokoškolské vzdělání v magisterském stupni studijního programu technického, ekonomického nebo právního zaměření
  • vítána znalost prostředí MS TEAMS, pečlivost a pozitivní přístup k práci, schopnost samostatné i týmové práce.

    Termín pro zaslání přihlášek do 1.9.2023.

    VÍCE INFORMACÍ NALEZENTE ZDE.

 

VEDOUCÍ ÚSEKU INTERNÍHO AUDITU
2. srpna 2023

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Městská část Praha 14 – Úřad městské části Praha 14
zastoupená tajemnicí Úřadu městské části Praha 14

vyhlašuje dne 2. 8. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

Vedoucí úseku interního auditu
Odboru strategického řízení a komunikace

  • Místo výkonu práce: Praha
  • Pravidelné pracoviště: Úřad městské části Praha 14
  • Sjednaný druh práce: provádění kontrolní činnosti MČ Praha 14
  • Platové zařazení: 11. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb.
  • Datum nástupu: dle dohody

    Přihlášky s požadovanými doklady je nutno zaslat nejpozději do 31. 8. 2023 na adresu:
    Úřad městské části Praha 14
    kancelář úřadu
    Bří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9

    CELÉ OZNÁMENÍ SE VŠEMI INFORMACEMI NALEZENTE ZDE.

 

SENIOR INTERNÍ AUDITOR/KA
2. srpna 2023

Baví vás pomáhat zlepšovat nastavené procesy? 

Baví vás práce s bankovními systémy a aplikacemi? 

Chcete se podílet na vylepšování té naší české Fio banky

 

Tak pojďte k nám.

 

 

Co u nás budete dělat

  • Analyzovat procesy ve společnostech Fio
  • Vyhodnocovat rizika
  • Plánovat a provádět auditní zakázky
  • Poskytovat objektivní a nezávislá ujištění
  • Navrhovat nápravná opatření a sledovat jejich zavádění

 

 

Očekáváme od vás

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Praxi ve vnitřním auditu v délce cca 2 let (ideálně ve finanční instituci)
  • Znalost auditních standardů a postupů
  • Znalost anglického jazyka na úrovni min. B1 (zejména ve formě porozumění psanému textu)
  • Znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • Schopnost samostatné analytické práce, spolehlivost, přesnost, preciznost, smysl pro detail a odpovědný přístup k práci
  • Znalosti nebo zkušenosti alespoň v jedné z následujících oblastí: investiční služby/bezhotovostní a hotovostní platební operace/řízení rizik (úvěrové, tržní, operační, likvidity, koncentrace, kapitálová přiměřenost, SVSK) /administrace fondů a výkaznictví investiční společnosti


Co vám nabízíme

  • Zvýhodněný tarif na telefonování (včetně datového limitu)
  • Nadstandardní finanční ohodnocení
  • Flexibilní začátek pracovní doby mezi 06:00 – 10:00 hodinou
  • Úhrada certifikačních zkoušek spojených s výkonem práce (zejm. CIA, CRMA, CISA)
  • Úhrada seminářů/školení spojených s výkonem práce
  • Možnost čerpání Home office
  • Zajímavá a pestrá práce na plný úvazek v centru Prahy
  • Odborný růst v atraktivní oblasti kapitálových trhů a bankovnictví
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Možnost Multisport karty
  • Příspěvek na stravování - stravenkový paušál
  • Zaměstnanecký účet s výhodnými poplatky
  • Kontokorentní úvěr s výhodnými sazbami
  • Hypoteční úvěr s výhodnými sazbami
  • Splátkový úvěr s výhodnými sazbami
  • Očkování proti chřipce zdarma
  • Hlídané parkování pro kola přímo pod kancelářemi (centrála)
  • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, sodobar)
  • Týden volna navíc nad rámec zákonem stanovené dovolené (fakticky 1 týden neplaceného volna + odměna odpovídající týdenní mzdě)
  • Služební notebook
  • Služební mobilní telefon

 

Kontakt

Fio banka, a.s.

Michaela Fejfarová

V Celnici 1028/10

110 00  Praha-Nové Město

Česká republika

 

 

 

JUNIOR INTERNÍ AUDITOR/KA
13. října 2023

Zajímá vás procesní řízení a procesy? Chcete se podílet na vylepšování těch našich?
Centrum pro regionální rozvoj České republiky, státní příspěvková organizace se sídlem v Praze a zprostředkující subjekt pro programy spolufinancované EU
hledá pracovníka do Oddělení interního auditu
na služební místo obsazované dle § 178 zákona o státní službě osobou
v pracovním poměru na dobu určitou
INTERNÍ AUDITOR/KA (Praha)
Chcete se podílet na interním auditu v moderní a dynamické státní organizaci? Chcete být součástí organizace, která administruje významné programy financované z EU, které pomáhají rozvoji regionů celé České republiky?

Co u nás budete dělat?

  • budete důležitou součástí Oddělení interního auditu
  • budete realizovat interní zakázky podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, auditní zakázky prostředků poskytovaných z fondů Evropské unie, auditní zakázky QMS včetně zpracování auditních zpráv a administrace související s auditní zakázkou
  • budete se podílet na hodnocení efektivity vnitřního kontrolního systému, zda včas reaguje na změny ekonomických, právních, provozních a jiných podmínek, a navrhovat doporučení ke zlepšení efektivity vnitřního kontrolního systému
  • budete vyhodnocovat, zda rizika vztahující se k činnosti Centra pro regionální rozvoj České republiky jsou včas rozpoznávána a zda jsou přijímána odpovídající opatření k jejich vyloučení nebo zmírnění
  • budete se podílet na posuzování shody s požadavky normy ČSN EN ISO 9001
  • budete spolupracovat při monitorování plnění nápravných a preventivních opatření vzniklých z interních a externích auditů/kontrol
  • budete spolupracovat na sestavování plánů interních auditů dle zákonných požadavků a dle standardů pro profesní praxi interního auditu a auditů QMS
  • budete spolupracovat na vypracování zpráv o výsledcích činnosti Oddělení interního auditu

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • VŠ vzdělání v magisterském programu, příp. v bakalářském programu
  • znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
  • praktické zkušenosti s prováděním interních auditů
  • dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
  • organizační a komunikační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost, administrativní zdatnost
  • trestní bezúhonnost

    Co u Vás dále přivítáme?
  • znalost normy ČSN EN ISO 9001 a ČSN EN ISO 19011
  • znalost správního řádu (500/2004 Sb.)
  • znalost zákona o státní službě (234/2014 Sb.)
  • znalost zákona o zadávání veřejných zakázek (134/2016 Sb.)
  • ochotu hledat řešení na nesnadné výzvy
  • týmového ducha
  • nástup v polovině listopadu 2023 nebo dle domluvy


    A co za to získáte?
  • Pracovní poměr na dobu určitou jako zástup za rodičovskou dovolenou státního zaměstnance ve služebním poměru na plný pracovní úvazek
  • zajímavou, rozmanitou a odpovědnou práci v přátelském dynamickém kolektivu
  • práci v prestižní státní organizaci, která administruje programy EU
  • bohatý benefitní program - 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, volbu jednoho ze 3 benefitů (MultiSport karta, Fokus passy, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění), 1 den na zařízení osobních záležitostí, možnost studijního volna
  • pružná pracovní doba
  • pracoviště v širším centru Prahy s možností bezplatného parkování
  • možnost práce z domova
  • platové zařazení dle tabulek platných pro st. přísp. org. (příloha č. 2 k NV 304/2014 Sb.; 13 pl. tř.)


    Chcete se k nám přidat? Pak zašlete Váš strukturovaný profesní životopis nejpozději do 27. 10. 2023 emailem na adresu: bozhena.laptiychuk@crr.cz  (do předmětu uveďte „interní auditor/ka“).
    Případné dotazy Vám rádi zodpovíme na tel. 603 809 895.
    Těšíme se na Vás!

INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA, ASISTENT/ASISTENTKA (m/ž)
9. ledna 2024

Ministerstvo pro místní rozvoj, oddělení interního auditu, vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě výběrové řízení na místo MMR_873: Interní auditor/auditorka, asistent/asistentka, a to na dobu určitou (zástup za MD a RD) v pracovním poměru dle zákona  č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Co nabízíme:
Provádění dílčích a analytických činností při výkonu interního auditu a zajištění provozu sekretariátu oddělení interního auditu. Odměňování v 11. platové třídě (tarifní plat od 25.280 Kč do 37.170 Kč podle délky Vaší započitatelné praxe) a osobní příplatek na základě Vašeho individuálního výkonu. Benefity naleznete na: https://www.mmr.gov.cz/cs/kariera/benefity.

 

Co očekáváme:
Dosažené vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu.

 

Předpokládaný nástup 1. března 2024.

 

Charakteristika pracovní činnosti:

  • provádění dílčích a analytických činností při výkonu interního auditu;
  • vedení přehledu externích kontrol MMR, zajištění provozu sekretariátu oddělení interního auditu, vedení korespondence;
  • odpovědnost za oběh dokumentů včetně jejich evidence a archivace;
  • zajištění organizace služebních cest, koordinace a příprava schůzek, spravování kontaktů, vzdělávání zaměstnanců oddělení – přihlašování, evidence;
  • sledování plnění zadaných úkolů, kontrola kvality výstupů po formální stránce;
  • příprava drobných odborných podkladů či prezentací pro potřeby vedoucího;
  • příprava materiálů k poradám vedení a k poradám oddělení, zajištění zápisů z porad.


Požadujeme:

  • VŠ vzdělání magisterský nebo bakalářský stupeň;
  • znalost českého jazyka;
  • komunikační dovednosti;
  • dobrá znalost Word, Excel, PowerPoint, Outlook, spisové služby;
  • znalost zákona o finanční kontrole a vyhlášky k ZFK;
  • praxe v interním auditu (výhodou);
  • trestní bezúhonnost.


Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou);
  • plný pracovní úvazek;
  • místo výkonu práce Praha;
  • pružnou pracovní dobu;
  • 5 týdnů dovolené;
  • osobní příplatek na základě individuálního výkonu;
  • příspěvek na stravování v podobě stravenkové karty;
  • indispoziční volno;
  • možnost home office;
  • jazykové kurzy a další odborné vzdělávání;
  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů (11. platová třída);
  • předpokládaný vznik pracovního poměru od 1. března 2024 nebo dle dohody.

    Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení:
  • strukturovaný životopis;
  • motivační dopis;
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
    Nedoložení výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
     
    Bližší informace poskytne Ing. Dana Ratajská, vedoucí oddělení interního auditu,  e-mail: Dana.Ratajska@mmr.gov.cz, tel: +420 734 511 322.
     
    Strukturovaný životopis, motivační dopis v češtině a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání  zasílejte do 23. ledna 2024 na e-mail zamestnani@mmr.gov.cz (do předmětu uveďte „interní auditor/auditorka asistent/asistentka“) nebo na adresu:
     
    Ministerstvo pro místní rozvoj           
    Personální odbor
    Staroměstské nám. 6
    110 15 Praha 1