vOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ

Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz.
INTERNÍ AUDITOR (m/ž)
1. srpna 2023

Akademie věd ČR vyhlašuje v souladu s příslušnými právními předpisy výběrové řízení na pozici
INTERNÍ AUDITOR v Kanceláři Akademie věd ČR.

Náplň práce:

  • vykonává interní audit podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole) a provádí další audity na základě vyžádání předsedy AV ČR;
  • přezkoumává funkčnost a účinnost vnitřního kontrolního systému AV ČR a hospodárnost, účelnost a efektivnost v nakládání se zdroji AV ČR;
  • kontroluje dodržování postupů upravených interními předpisy AV ČR, posuzuje jejich shodu s právními předpisy a navrhuje jejich aktualizaci v souvislosti s vymezením účelu interního auditu;
  • vydávání doporučení ke zlepšování procesů a postupů v auditovaných oblastech.


Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání;
  • praxe v oboru minimálně 3 roky;
  • trestní bezúhonnost;
  • samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost, pečlivost;
  • znalost zákona č. 320/2001 Sb.,
  • orientace v oblasti financování organizační složky státu výhodou.

    Nabízíme:
  • zajímavou a odpovědnou práci;
  • odpovídající platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění;
  • pracovní poměr na plný úvazek;
  • zázemí stabilní instituce;
  • zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, zdravotní volno, příspěvek na stravné, jazykové kurzy aj.;
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy.

    Nástup možný po ukončení výběrového řízení dle oboustranné dohody.

    Přihlášku s motivačním dopisem a strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 31. 8. 2023 na e-mailovou adresu kabickova@kav.cas.cz.

    Kancelář AV ČR si vyhrazuje kontaktovat pouze vybrané kandidáty. Více informací také ZDE.

    Zasláním své přihlášky dáváte Kanceláři AV ČR automaticky souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů za účelem ucházení se o pracovní pozici v Kanceláři AV ČR v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů 2016/679 (GDPR). Udělení souhlasu je možné kdykoliv odvolat.


INTERNÍ AUDITOR/-KA
22. srpna 2023

Státní fond dopravní infrastruktury hledá vhodného kandidáta na pozici:
INTERNÍ AUDITOR/-KA

Nabízíme:

  • možnost další odborného vzdělávání a osobního růstu,
  • služební poměr na plný úvazek na dobu neurčitou ve 13. platové třídě dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů,
  • pružnou pracovní dobu,
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna,
  • příspěvek na stravování (stravné 190 Kč na den, 150 Kč hradí zaměstnavatel),
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • výuku anglického jazyka v rámci pracoviště,
  • možnost občasné práce z domova,
  • příjemné pracovní prostředí s velmi dobrou dopravní dostupností.


Náplň práce:

  • budete prověřovat, jak funguje systém řízení a kontroly procesů na státním fondu a budete se tak podílet na jejich zlepšování,
  • budete prověřovat výkon a finanční aspekty realizovaných operací a podílet se na identifikaci a hodnocení souvisejících rizik,
  • budete se podílet na plánování, přípravě a realizaci auditních zakázek,
  • pro vedení státního fondu budete poskytovat objektivní a nezávislá ujištění o procesech v organizaci a související poradenskou činnost,
  • budete sledovat, zda a jak jsou plněna nápravná opatření z interních auditů.

    Požadavky:
  • občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
  • věk 18 let, plně svéprávný a bezúhonný, zdravotní způsobilost
  • úplné vysokoškolské vzdělání v magisterském stupni studijního programu technického, ekonomického nebo právního zaměření
  • vítána znalost prostředí MS TEAMS, pečlivost a pozitivní přístup k práci, schopnost samostatné i týmové práce.

    Termín pro zaslání přihlášek do 1.9.2023.

    VÍCE INFORMACÍ NALEZENTE ZDE.

 

VEDOUCÍ ÚSEKU INTERNÍHO AUDITU
2. srpna 2023

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Městská část Praha 14 – Úřad městské části Praha 14
zastoupená tajemnicí Úřadu městské části Praha 14

vyhlašuje dne 2. 8. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

Vedoucí úseku interního auditu
Odboru strategického řízení a komunikace

  • Místo výkonu práce: Praha
  • Pravidelné pracoviště: Úřad městské části Praha 14
  • Sjednaný druh práce: provádění kontrolní činnosti MČ Praha 14
  • Platové zařazení: 11. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb.
  • Datum nástupu: dle dohody

    Přihlášky s požadovanými doklady je nutno zaslat nejpozději do 31. 8. 2023 na adresu:
    Úřad městské části Praha 14
    kancelář úřadu
    Bří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9

    CELÉ OZNÁMENÍ SE VŠEMI INFORMACEMI NALEZENTE ZDE.

 

SENIOR INTERNÍ AUDITOR/KA
2. srpna 2023

Baví vás pomáhat zlepšovat nastavené procesy? 

Baví vás práce s bankovními systémy a aplikacemi? 

Chcete se podílet na vylepšování té naší české Fio banky

 

Tak pojďte k nám.

 

 

Co u nás budete dělat

  • Analyzovat procesy ve společnostech Fio
  • Vyhodnocovat rizika
  • Plánovat a provádět auditní zakázky
  • Poskytovat objektivní a nezávislá ujištění
  • Navrhovat nápravná opatření a sledovat jejich zavádění

 

 

Očekáváme od vás

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Praxi ve vnitřním auditu v délce cca 2 let (ideálně ve finanční instituci)
  • Znalost auditních standardů a postupů
  • Znalost anglického jazyka na úrovni min. B1 (zejména ve formě porozumění psanému textu)
  • Znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • Schopnost samostatné analytické práce, spolehlivost, přesnost, preciznost, smysl pro detail a odpovědný přístup k práci
  • Znalosti nebo zkušenosti alespoň v jedné z následujících oblastí: investiční služby/bezhotovostní a hotovostní platební operace/řízení rizik (úvěrové, tržní, operační, likvidity, koncentrace, kapitálová přiměřenost, SVSK) /administrace fondů a výkaznictví investiční společnosti


Co vám nabízíme

  • Zvýhodněný tarif na telefonování (včetně datového limitu)
  • Nadstandardní finanční ohodnocení
  • Flexibilní začátek pracovní doby mezi 06:00 – 10:00 hodinou
  • Úhrada certifikačních zkoušek spojených s výkonem práce (zejm. CIA, CRMA, CISA)
  • Úhrada seminářů/školení spojených s výkonem práce
  • Možnost čerpání Home office
  • Zajímavá a pestrá práce na plný úvazek v centru Prahy
  • Odborný růst v atraktivní oblasti kapitálových trhů a bankovnictví
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Možnost Multisport karty
  • Příspěvek na stravování - stravenkový paušál
  • Zaměstnanecký účet s výhodnými poplatky
  • Kontokorentní úvěr s výhodnými sazbami
  • Hypoteční úvěr s výhodnými sazbami
  • Splátkový úvěr s výhodnými sazbami
  • Očkování proti chřipce zdarma
  • Hlídané parkování pro kola přímo pod kancelářemi (centrála)
  • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, sodobar)
  • Týden volna navíc nad rámec zákonem stanovené dovolené (fakticky 1 týden neplaceného volna + odměna odpovídající týdenní mzdě)
  • Služební notebook
  • Služební mobilní telefon

 

Kontakt

Fio banka, a.s.

Michaela Fejfarová

V Celnici 1028/10

110 00  Praha-Nové Město

Česká republika

 

 

 

JUNIOR INTERNÍ AUDITOR/KA
13. října 2023

Zajímá vás procesní řízení a procesy? Chcete se podílet na vylepšování těch našich?
Centrum pro regionální rozvoj České republiky, státní příspěvková organizace se sídlem v Praze a zprostředkující subjekt pro programy spolufinancované EU
hledá pracovníka do Oddělení interního auditu
na služební místo obsazované dle § 178 zákona o státní službě osobou
v pracovním poměru na dobu určitou
INTERNÍ AUDITOR/KA (Praha)
Chcete se podílet na interním auditu v moderní a dynamické státní organizaci? Chcete být součástí organizace, která administruje významné programy financované z EU, které pomáhají rozvoji regionů celé České republiky?

Co u nás budete dělat?

  • budete důležitou součástí Oddělení interního auditu
  • budete realizovat interní zakázky podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, auditní zakázky prostředků poskytovaných z fondů Evropské unie, auditní zakázky QMS včetně zpracování auditních zpráv a administrace související s auditní zakázkou
  • budete se podílet na hodnocení efektivity vnitřního kontrolního systému, zda včas reaguje na změny ekonomických, právních, provozních a jiných podmínek, a navrhovat doporučení ke zlepšení efektivity vnitřního kontrolního systému
  • budete vyhodnocovat, zda rizika vztahující se k činnosti Centra pro regionální rozvoj České republiky jsou včas rozpoznávána a zda jsou přijímána odpovídající opatření k jejich vyloučení nebo zmírnění
  • budete se podílet na posuzování shody s požadavky normy ČSN EN ISO 9001
  • budete spolupracovat při monitorování plnění nápravných a preventivních opatření vzniklých z interních a externích auditů/kontrol
  • budete spolupracovat na sestavování plánů interních auditů dle zákonných požadavků a dle standardů pro profesní praxi interního auditu a auditů QMS
  • budete spolupracovat na vypracování zpráv o výsledcích činnosti Oddělení interního auditu

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • VŠ vzdělání v magisterském programu, příp. v bakalářském programu
  • znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
  • praktické zkušenosti s prováděním interních auditů
  • dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
  • organizační a komunikační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost, administrativní zdatnost
  • trestní bezúhonnost

    Co u Vás dále přivítáme?
  • znalost normy ČSN EN ISO 9001 a ČSN EN ISO 19011
  • znalost správního řádu (500/2004 Sb.)
  • znalost zákona o státní službě (234/2014 Sb.)
  • znalost zákona o zadávání veřejných zakázek (134/2016 Sb.)
  • ochotu hledat řešení na nesnadné výzvy
  • týmového ducha
  • nástup v polovině listopadu 2023 nebo dle domluvy


    A co za to získáte?
  • Pracovní poměr na dobu určitou jako zástup za rodičovskou dovolenou státního zaměstnance ve služebním poměru na plný pracovní úvazek
  • zajímavou, rozmanitou a odpovědnou práci v přátelském dynamickém kolektivu
  • práci v prestižní státní organizaci, která administruje programy EU
  • bohatý benefitní program - 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, volbu jednoho ze 3 benefitů (MultiSport karta, Fokus passy, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění), 1 den na zařízení osobních záležitostí, možnost studijního volna
  • pružná pracovní doba
  • pracoviště v širším centru Prahy s možností bezplatného parkování
  • možnost práce z domova
  • platové zařazení dle tabulek platných pro st. přísp. org. (příloha č. 2 k NV 304/2014 Sb.; 13 pl. tř.)


    Chcete se k nám přidat? Pak zašlete Váš strukturovaný profesní životopis nejpozději do 27. 10. 2023 emailem na adresu: bozhena.laptiychuk@crr.cz  (do předmětu uveďte „interní auditor/ka“).
    Případné dotazy Vám rádi zodpovíme na tel. 603 809 895.
    Těšíme se na Vás!

INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA, ASISTENT/ASISTENTKA (m/ž)
9. ledna 2024

Ministerstvo pro místní rozvoj, oddělení interního auditu, vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě výběrové řízení na místo MMR_873: Interní auditor/auditorka, asistent/asistentka, a to na dobu určitou (zástup za MD a RD) v pracovním poměru dle zákona  č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Co nabízíme:
Provádění dílčích a analytických činností při výkonu interního auditu a zajištění provozu sekretariátu oddělení interního auditu. Odměňování v 11. platové třídě (tarifní plat od 25.280 Kč do 37.170 Kč podle délky Vaší započitatelné praxe) a osobní příplatek na základě Vašeho individuálního výkonu. Benefity naleznete na: https://www.mmr.gov.cz/cs/kariera/benefity.

 

Co očekáváme:
Dosažené vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu.

 

Předpokládaný nástup 1. března 2024.

 

Charakteristika pracovní činnosti:

  • provádění dílčích a analytických činností při výkonu interního auditu;
  • vedení přehledu externích kontrol MMR, zajištění provozu sekretariátu oddělení interního auditu, vedení korespondence;
  • odpovědnost za oběh dokumentů včetně jejich evidence a archivace;
  • zajištění organizace služebních cest, koordinace a příprava schůzek, spravování kontaktů, vzdělávání zaměstnanců oddělení – přihlašování, evidence;
  • sledování plnění zadaných úkolů, kontrola kvality výstupů po formální stránce;
  • příprava drobných odborných podkladů či prezentací pro potřeby vedoucího;
  • příprava materiálů k poradám vedení a k poradám oddělení, zajištění zápisů z porad.


Požadujeme:

  • VŠ vzdělání magisterský nebo bakalářský stupeň;
  • znalost českého jazyka;
  • komunikační dovednosti;
  • dobrá znalost Word, Excel, PowerPoint, Outlook, spisové služby;
  • znalost zákona o finanční kontrole a vyhlášky k ZFK;
  • praxe v interním auditu (výhodou);
  • trestní bezúhonnost.


Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou);
  • plný pracovní úvazek;
  • místo výkonu práce Praha;
  • pružnou pracovní dobu;
  • 5 týdnů dovolené;
  • osobní příplatek na základě individuálního výkonu;
  • příspěvek na stravování v podobě stravenkové karty;
  • indispoziční volno;
  • možnost home office;
  • jazykové kurzy a další odborné vzdělávání;
  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů (11. platová třída);
  • předpokládaný vznik pracovního poměru od 1. března 2024 nebo dle dohody.

    Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení:
  • strukturovaný životopis;
  • motivační dopis;
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
    Nedoložení výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
     
    Bližší informace poskytne Ing. Dana Ratajská, vedoucí oddělení interního auditu,  e-mail: Dana.Ratajska@mmr.gov.cz, tel: +420 734 511 322.
     
    Strukturovaný životopis, motivační dopis v češtině a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání  zasílejte do 23. ledna 2024 na e-mail zamestnani@mmr.gov.cz (do předmětu uveďte „interní auditor/auditorka asistent/asistentka“) nebo na adresu:
     
    Ministerstvo pro místní rozvoj           
    Personální odbor
    Staroměstské nám. 6
    110 15 Praha 1
INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA, ASISTENT/ASISTENTKA (m/ž)
20. března 2024

Ministerstvo pro místní rozvoj, oddělení interního auditu,
vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě výběrové řízení na místo MMR_873: Interní auditor/auditorka asistent/asistentka, a to na dobu určitou v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.

 


Charakteristika pracovní činnosti:

  • provádení dílčích a analytických činností při výkonu interního auditu;
  • vedení přehledu externích kontrol MMR, zajištění provozu sekretariátu oddělení interního auditu, vedení korespondence;
  • odpovědnost za oběh dokumentů včetně jejich evidence a archivace;
  • zajištění organizace služebních cest, koordinace a příprava schůzek, spravování kontaktů, vzdělávání zaměstnanců oddělení – přihlašování, evidence;
  • sledování plnění zadaných úkolů, kontrola kvality výstupů po formální stránce;
  • příprava drobných odborných podkladů či prezentací pro potřeby vedoucího;
  • příprava materiálů k poradám vedení a k poradám oddělení, zajištění zápisů z porad.

 

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání magisterský nebo bakalářský stupeň;
  • znalost zákona o finanční kontrole a vyhlášky k ZFK;
  • praxi v interním auditu (výhodou);
  • komunikační dovednosti; − dobrou znalost českého jazyka;
  • dobrou znalost Word, Excel, PowerPoint, Outlook, spisové služby;
  • trestní bezúhonnost.

 

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou);
  • plný pracovní úvazek;
  • místo výkonu práce Praha;
  • pružnou pracovní dobu;
  • 5 týdnů dovolené;
  • příspěvek na stravování v podobě stravenkové karty;
  • indispoziční volno;
  • jazykové kurzy a další odborné vzdělávání;
  • možnost sjednání home office, služební notebook a mobilní telefon;
  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů (11. platová třída);
  • osobní příplatek na základě individuálního výkonu;
  • předpokládaný vznik pracovního poměru v květnu 2024 nebo dle dohody.

    Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení:
  • strukturovaný životopis;
  • motivační dopis;
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.

Bližší informace poskytne Ing. Dana Ratajská, vedoucí oddělení interního auditu, e-mail: Dana.Ratajska@mmr.gov.cz, tel: +420 734 511 322, +420 224 862 200.
Požadované přílohy zasílejte do 14. dubna 2024 na e-mail zamestnani@mmr.gov.cz (do předmětu uveďte „Interní auditor/auditorka asistent/asistentka“) nebo na adresu:

 

Ministerstvo pro místní rozvoj
Personální odbor
Staroměstské nám. 6
110 00 Praha 1


Upozornění:
Zasláním životopisu a výše uvedených příloh uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zároveň zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při výkonu činností na pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.


Více informací naleznete ZDE.

 

INTERNÍ AUDITOR/INTERNÍ AUDITORKA DO ODBORU INTERNÍHO AUDITU A VEŘEJNOSPRÁVNÍ KONTROLY (m/ž)
16. května 2024

Ministerstvo kultury ČR hledá vhodného kandidáta na pozici:
Interní auditor/interní auditorka do Odboru interního auditu a veřejnosprávní kontroly

 

 

Jaká bude Vaše pracovní náplň?

  • Plánovat a provádět audity podle ročního plánu.
  • Provádět audity nebo se na nich podílet, případně včetně auditů kybernetické bezpečnosti a IS/IT
  • Spolupracovat na auditech klíčových procesů a oblastí ministerstva.
  • Ověřovat a vyhodnocovat účelnost, hospodárnost a efektivnosti procesů.
  • Zjišťovat nedostatky a jejich příčiny, navrhovat doporučení k nápravě.
  • Zpracovávat zprávy z jednotlivých interních auditů.
  • Ověřovat implementaci auditních doporučení v praxi.
  • Připravovat reporting podle potřeb vedení ministerstva.
  • Podílet se na zlepšování auditorských postupů a na aktualizaci metodiky (zavádění datových analýz, AI, apod.).
  • Zpracovávat analýzy, trendy a statistiky.

Výhodou uchazeče bude:

  • Předchozí praxe v interním auditu.
  • Znalost auditní metodiky.
  • Ochota kontinuálně se vzdělávat.
  • Znalost oblasti IS/IT a kybernetické bezpečnosti.

 

Co Vám nabídneme?

  • Velmi zajímavou a zodpovědnou práci v atraktivním prostředí v centru Prahy.
  • Příležitost poznat velmi zajímavý sektor kultury.
  • Nováčkům příležitost poznat a naučit se interní audit, zkušeným profesní rozvoj a zdokonalení se v profesi interního auditu.
  • U nás nebudete auditovat jen jednu dílčí věc stále dokola. Procesy poznáte komplexně a napříč ministerstvem, pochopíte kontext. Díky tomu bude Vaše práce zajímavá a rozhodně nesklouznete do rutiny.
  • Profesní rozvoj a sebevzdělávání.
  • Sympatický a pracovitý tým.
  • Příjemné zázemí, pružnou pracovní dobu, po zkušební době 1 den v týdnu home office, příspěvek na Multisport kartu.
  • Členství v profesní organizaci - Českém institutu interních auditorů.
  • Možnost navrhovat a pomáhat zavádět změny v interním auditu.Předchozí praxe v interním auditu.

 

V případě zájmu si prosím podejte oficiální žádost, která je k dispozici na webových stránkách Ministerstva kultury ZDE.
Pro služební místo ministerského rady č. 309 je potřeba magisterské vzdělání.
Uzávěrka přihlášek je 31. května 2024.