hybrid
Ing. Radek Ščotka, MBA
Argeus, s.r.o.
Je partnerem společnosti Argeus, s.r.o., ve které působí jako interní auditor se specializací na Risk Management. Jmenovaný vede projektové týmy při řízení rizik v oblasti ochrany dat a bezpečnosti ICT. Radek Ščotka má dlouholetou praxi v bankovním sektoru se specializací na problematiku cenných papírů a investičního bankovnictví. Další manažerské zkušenosti nabyl na poli auditu.
Věnuje se projektům řízení rizik v korporátní sféře českých i nadnárodních společností, vedl implementaci systémů a metodik řízení rizik, interních auditů prostřednictvím sofistikovaných softwarových platforem u mnoha českých i nadnárodních společností. Radek Ščotka je aktivní v lektorské činnosti a zaměřuje se na propojení světa interního auditu, rizik a kontrolních prvků do praxe.
Ing. Ščotka je absolventem Ekonomické fakulty VŠB Technické University Ostrava a The Free Swiss University of St. George´s.
prezenční
Václav Kupec
Vysoká škola ekonomická v Praze
Martin Smetana
Nejvyšší kontrolní úřad
prezenční
PhDr. Václav Jiřička, Ph.D.
Vězeňská služba ČR, GŘ
Václav Jiřička od roku 2008 působí jako vedoucí psycholog Vězeňské služby ČR, kde má na starosti zejména psychologické a terapeutické služby a resocializační programy. Specializuje se na terapii pro pachatele násilí s poruchou osobnosti, kterou téměř 15 let vedl ve Vazební věznici Liberec. Vystudoval klinickou a forenzní psychologii na Friedrich-Alexander Universität Erlangen-Nürnberg v Německu. Rigorózní a dizertační práci obhájil na Univerzitě Karlově. V letech 2011 - 2012 vzdělával vězeňské odborníky v Iráku v rámci mise Evropské unie. Pro Radu Evropy vedl semináře k efektivitě zacházení s vězni a špatnému zacházení v řadě zemí západní Evropy, Balkánu a kavkazských republik. Je soudním znalcem a výkonným prezidentem Asociace forenzních psychologů Čech, Moravy a Slezska.
prezenční
Vladimír Krůta, Dipl. Mgmt
Působí jako poradce a lektor v rámci vlastní firmy KRUTOL® Consulting
Současné hlavní aktivity: lektorská činnost, semináře v oblastech: řízení procesů se zaměřením na IT služby, interní směrnice, správa procesů a metodologie a také konzultace v managementu, podnikovém řízení, obchodním či organizačním plánování a řízení rozvoje organizace.
Absolvoval certifikace např. ITIL® v2, ITIL® v3, ISO 9000-2000 Transition Auditor, ISO 14000 (Enviromental Management System) Internal Auditor, Prince 2.
webinář
doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc.
Consilium Group, management consultants, s.r.o.
Již více než deset let se věnuje podnikovému poradenství v oblasti řízení, organizace a rozvoje lidských zdrojů, je ředitelem poradenské společnosti Consilium Group, Management Consultants, s.r.o. Současně působí jako učitel na Karlově Univerzitě a lektor pro podnikovou sféru. Je autorem řady časopiseckých i několika knižních publikací zabývajících se řízením a vedením lidí, například Řízení lidí v organizaci, Byznys je o lidech, Tvorba a rozvoj organizačních systémů, Jak zvládnout deset nejobtížnějších situací manažera.
hybrid
Ing. Rodan Svoboda, CIA
Konzultant, lektor, externí hodnotitel kvality interního auditu
Rodan je kvalifikovaným a zkušeným senior konzultantem v poradenské společnosti Eurodan, s.r.o., kde využívá své dlouholeté auditorské a manažerské zkušenosti. Téměř dvacet let pracoval v elektrárenské společnosti ČEZ jak v ekonomických, tak auditorských pozicích. Podílel se na budování ČIIA, řadu let jako člen Rady, posléze jako jeho první výkonný ředitel. Několik let byl projektovým manažerem národní pobočky ISACA CRC a členem jeho řídicího výboru. Přes 3 roky byl členem Výboru pro audit v Kongresovém centru Praha, a.s.
Kromě tuzemské praxe získával auditorské zkušenosti i v rámci několika zahraničních projektů, mj. se podílel na budování systému finanční kontroly a interního auditu ve státní správě Republiky Tádžikistán. V současnosti vede odborné týmy při zavádění auditu, jeho výkonu a hodnocení v řadě obchodních společností, regulovaných subjektů finančního sektoru a organizacích veřejné správy. Více než tři roky odpovídal za provádění interních auditů u Pojišťovny VZP, a. s., dvanáct let koordinoval poskytování služeb pro funkci compliance ve finanční skupině Citfin. V letech 2017-18 působil jako senior konzultant při analýzách a implementaci zpracování osobních údajů podle GDPR. Je lektorem a trenérem v oblasti interního auditu, risk managementu, compliance a Corporate Governance. Vykonává externího hodnotitele kvality interníh auditu.
Rodan je certifikovaným interním auditorem (CIA), certifikovaným auditorem vnitřní kontroly (CICA), držitelem certifikace v ujišťování systému řízení rizik (CRMA). Je členem Českého institutu interních auditorů, členem IIC ve Spojených státech a čestným členem polského institutu PIKW.
hybrid
Ing. Jan Bukovský
Česká exportní banka, a.s.
Po absolvování Fakulty elektrotechnické ČVUT spolupracoval při zavádění automatizovaných technologií v elektrotechnickém průmyslu. Od roku 1992 do roku 2001 působil v Komerční bance jako informatik i v různých funkcích v ekonomické oblasti. Od roku 2001 do roku 2007 pracoval jako interní auditor a vedoucí oddělení v odboru interního auditu České konsolidační agentury. V současné době působí v kumulované funkci jako inspektor IT bezpečnosti a manažer operačních rizik v České exportní bance. V ČIIA přednáší od počátku roku 2007 (audity IT, audit pohledávek, auditní postupy, operační rizika).
prezenční
PhDr. Ing. Jiří Čihák
prezenční
Ing. Jan Chmelík
Česká spořitelna, a. s.
Absolvent VŠE Praha (specializace podniková ekonomika a management a personální řízení). Praxe v oblasti auditu a kontroly v soukromé i veřejné sféře. V současnosti auditor v Odboru auditu drobného bankovnictví v České Spořitelně a.s. Lektorská činnost pro ČIIA od r. 2008.
webinář
Ing. Rodan Svoboda, CIA
Konzultant, lektor, externí hodnotitel kvality interního auditu
Rodan je kvalifikovaným a zkušeným senior konzultantem v poradenské společnosti Eurodan, s.r.o., kde využívá své dlouholeté auditorské a manažerské zkušenosti. Téměř dvacet let pracoval v elektrárenské společnosti ČEZ jak v ekonomických, tak auditorských pozicích. Podílel se na budování ČIIA, řadu let jako člen Rady, posléze jako jeho první výkonný ředitel. Několik let byl projektovým manažerem národní pobočky ISACA CRC a členem jeho řídicího výboru. Přes 3 roky byl členem Výboru pro audit v Kongresovém centru Praha, a.s.
Kromě tuzemské praxe získával auditorské zkušenosti i v rámci několika zahraničních projektů, mj. se podílel na budování systému finanční kontroly a interního auditu ve státní správě Republiky Tádžikistán. V současnosti vede odborné týmy při zavádění auditu, jeho výkonu a hodnocení v řadě obchodních společností, regulovaných subjektů finančního sektoru a organizacích veřejné správy. Více než tři roky odpovídal za provádění interních auditů u Pojišťovny VZP, a. s., dvanáct let koordinoval poskytování služeb pro funkci compliance ve finanční skupině Citfin. V letech 2017-18 působil jako senior konzultant při analýzách a implementaci zpracování osobních údajů podle GDPR. Je lektorem a trenérem v oblasti interního auditu, risk managementu, compliance a Corporate Governance. Vykonává externího hodnotitele kvality interníh auditu.
Rodan je certifikovaným interním auditorem (CIA), certifikovaným auditorem vnitřní kontroly (CICA), držitelem certifikace v ujišťování systému řízení rizik (CRMA). Je členem Českého institutu interních auditorů, členem IIC ve Spojených státech a čestným členem polského institutu PIKW.
hybrid
Ing. Viktorie Nerpas
BDO Audit s.r.o.
prezenční
Ing. Ladislava Slancová, MPA
Nejvyšší kontrolní úřad
Ladislava se věnuje internímu auditu od roku 2003. V současné době je ředitelkou odpovědnou za výkon činnosti interního auditu v Nejvyšším kontrolním úřadu. V organizaci působí 12 let a její útvar získal v rámci externího hodnocení kvality „OSVĚDČENÍ O SOULADU ČINNOSTI INTERNÍHO AUDITU SE STANDARDY IIA“.
Vystudovala ČZU Praha, fakultu provozně-ekonomickou, Univerzitu Palackého v Olomouci, doplňující pedagogické studium pro absolventy vysokých škol a
Master of Public Administration ve specializaci: Veřejná správa.
Od roku 1993 pracovala v různých orgánech veřejného sektoru. Má bohaté praktické zkušenosti s výkonem interního auditu, finanční kontroly, veřejnosprávní kontroly, s účetnictvím, poskytováním informací či vyřizováním stížností.
Je držitelkou např.:
- osvědčení Odborná příprava pracovníků veřejné správy v oboru interní audit a finanční kontrola.
- certifikátu Interní auditor ve veřejné správě – Expert/Konzultant v rámci Národního kvalifikačního programu zdělávání a certifikace interního auditu
ve veřejné správě. - certifikátu Information Security Management Systems Auditor/Lead auditor Course ISO/IEC 27001:2013 (CQI-IRCA).
- certifikátu Auditor kybernetické bezpečnosti[1].
- certifikátu Information Systems Auditing, Controls and Assurance[2].
- certifikátu PRINCE2®Foundation Certificate in Project Manager[3].
- Certificate of Completion Awarded in the field of study Management Services.
- certifikátu ECDL Certificate haas successfully passed 7 modules required for the granting of the European Computer Driving Licence and is Digitally Competent.
- certifikátů v oblasti smluvních podmínek FIDIC[4].
- certifikátu Specializovaný kontrolor v oblasti investiční výstavby.
- certifikátu Center of Excellence in Finance.
- certifikátu Základní kurz eGovernment procesní modelování a Policy
Členem Českého institutu interních auditorů je od roku 2003. Angažuje se v Sekci veřejné správy ČIIA, podílí se na tvorbě vzdělávacích programů a zároveň lektoruje. V roce 2019, 2021 a 2023 byla zvolena za člena Rady ČIIA, od roku 2020 je členkou Redakční rady časopisu Interní auditor, a také spolupracuje na zajištění mentoringu ČIIA.
Za ČR - Nejvyšší kontrolní úřad je kontaktní osobou v pracovní síti EUROSAI[2], která uzavřela dohodu o spolupráci s ECIIA, a rovněž kontaktní osobou zajišťující spolupráci s ČIIA, RVDA, KA ČR, Komorou auditorů SR a s Fakultou ekonomicko-správní Univerzity Pardubice.
prezenční
Mgr. Filip Zelingr
Letiště Praha, a. s.
Výkonný ředitel, Audit, Řízení rizik, Compliance
Letiště Praha, a.s.
Filip je již více než 9 let Ředitelem Interního auditu, Řízení rizik a Compliance ve skupině společností Letiště Praha, které z velké části vybudoval. Za více než 22 let profesní praxe působil mimo Letiště Praha ve vedoucích řídících i kontrolních rolích ve světových korporacích jako Citibank Europe nebo Giesecke&Devrient. Je řadu let členem Rady Českého institutu interních auditorů, expertní skupiny interního auditu Evropské pobočky Airport Council International a historicky byl zakládajícím členem předsednictva pobočky ASIS International v Čechách a následně na Slovensku. Vedle interního auditu a řízení rizik se Filip aktivně se zapojuje na různých platformách v odborných kruzích do dění v oblasti Compliance Management systémů, trestní odpovědnosti právnických osob, etiky a udržitelnosti podnikání a ESG.
prezenční
Mgr. Lucie Jahnová
- Působí ve společnosti Seyfor na pozici Team Leader Security.
- V oblasti auditní činnosti působí od roku 2009 a z toho 10 let jako ředitelka interního auditu a kontroly ve státní správě. V rámci své činnosti se setkala s různými typy auditů: strukturální fondy, finanční, protikorupční, forenzní, bezpečnostní atd. V současné době se ale ptimárně zabývá informační bezpečností (implementace, audity) a analýzou rizik (konzultant ve státní správě).
- V oblasti ochrany osobních údajů působí cca 8 let z toho 6 roky jako pověřenec pro ochranu osobních údajů ve státní správě a další soukromé subjekty. V rámci této oblasti byla od prvopočátku implementace systému, analýzy procesů, auditu GDPR až po řešení bezpečnostních incidentů.
- Další zkušenosti: implementace a auditní činnost v oblasti norem ISO 9001 a ISO 27001, implementace systému CAF ve veřejné správě, implementace oblasti ochrany oznamovatelů (whistleblowing), implementaci interního auditu ve veřejné správě, bezpečnostní manažer a manažer kvality, oblast řízení rizik a metodiky, nastavování vnitřního kontrolního systému.
prezenční
Mgr. Alena Jáchimová
prezenční
Ing. Libor Štourač
ITS akciová společnost
prezenční
PhDr. Ing. Jiří Čihák
prezenční
RNDr. Alex Vinšů
Matematik, datový specialista, konzultant a lektor
Alex je absolvent Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy, oboru Teorie pravděpodobnosti.
Od roku 1992 pracuje samostatně jako nezávislý expert. Věnuje se především vývoji a implementaci systémů na řízení projektů, školením produktů firmy Microsoft, myšlenkovým mapám a statistickým zpracováním v oblasti stomatologie a biomedicíny. Zabývá se i aplikovanou matematikou a modelováním.
Spolupracuje například s Univerzitou Karlovou v Praze a Stomatologickou klinikou v Motole, je spoluautorem vědeckých článků se stomatologickou problematikou v pozici statistického experta. Kromě toho pracuje na projektech v soukromé i veřejné sféře. Pravidelně organizuje semináře pro veřejnost ve spolupráci s agenturou Bova.
Je prezidentem České společnosti kreativního myšlení, z.s.
prezenční
Ing. Tomáš Hořejší, CFE
MONETA Money Bank, a.s.
Tomáš Hořejší je absolventem Policejní akademie ČR a Provozně ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze, dále v roce 2017 získal certifikaci CFE udělovanou Asociací certifikovaných vyšetřovatelů podvodů (ACFE). Tomáš v minulosti řadu let pracoval jako vyšetřovatel u specializovaných složek Policie ČR (Finanční policie – FIPO, Útvar odhalování korupce a finanční kriminality – ÚOKFK). V rámci svého působení u Policie ČR se podílel na odhalování a vyšetřování závažné finanční kriminality spojené s daňovými úniky a praním špinavých peněz. Po odchodu ze státních služeb působil dva roky v České spořitelně jako Specialista fraud risk managementu. Od roku 2012 pracuje pro skupinu MONETA (dříve GE Money) v České republice v různých pozicích v rámci divize Compliance. V současné době působí jako Senior manažer Anti-fraud, Compliance, kdy je zejm. zodpovědný za včasnou detekci rizik spojených s podvodným jednáním, zajištění následného procesu interního vyšetřování a v neposlední řadě i za zastupování zájmů skupiny MONETA v trestním řízení. Dále ve skupině MONETA působí i jako interní ombudsman. Rovněž je i lektorem v Českém institutu interních auditorů.
prezenční
Mgr. Jan Mach
Finanční analytický úřad
Bývalý vyšetřovatel závažné finanční kriminality se specializací na podvodné delikvence ( člen vyšetřovacího týmu Harvardských fondů, Investičního fondu Trend) se po odchodu od finanční policie věnoval především trestněprávnímu poradenství. V roce 2008 nastoupil do České spořitelny, a.s. na pozici právník ‐ specialista úvěrových podvodů, přičemž se kromě trestněprávního poradenství a metodiky šetření zaměstnanecké kriminality v oblasti úvěrových podvodů zabýval odhalováním a šetřením závažných úvěrových podvodů, včetně implementace následných preventivních opatření. Od roku 2009 zde působil jako vedoucí oddělení Šetření úvěrových podvodů. Od r. 2012 byl souběžně vedoucím týmů Šetření finanční kriminality a podvodného jednání, a Compliance&AML. V současné době je manažerem útvaru Compliance&AML, kde je odpovědný za vybrané agendy z oblasti compliance/securities compliance/regulatory compliance/ AML/Sanctions&Embargoes/terrorist financing.
Je absolventem magisterského stupně bezpečnostně‐právního studia a zahraniční právnické fakulty, oboru právo a právní vědy.
prezenční
Ing. Jana Báčová, CIA
Profesní kariéra Jany Báčové je významně spojena s Českou národní bankou, Zkušenosti získala v útvarech dohledu nad finančním trhem, kde se zaměřovala zejména na problematiku interního auditu a vnitřních řídicích a kontrolních systémů. Poté zastávala v ČNB několik vedoucích pozic v různých oblastech její činnosti, v nichž zastupovala ČNB i navenek v příslušných výborech ESCB. Od roku 2002 vedla deset let útvar interního auditu ČNB, poté zastávala funkci ředitelky sekce peněžní a platebního styku a od roku 2015 pozici ředitelky sekce kancelář, kde kromě jiného byla zodpovědná i za funkce compliance, GDPR, řízení operačních rizik, etiku a podporu good governance. V současné době je mimo jiné předsedkyní výborů pro auditu ve skupině ČSOB.
Jana je certifikovaným auditorem (CIA) a je též certifikována Mezinárodním institutem interních auditorů pro hodnocení kvality interního auditu. Řadu let působila v Radě ČIIA a dlouhodobě se na půdě ČIIA věnuje lektorské činnosti a problematice standardizace profesní praxe interního auditu v České republice.
Ing. Rodan Svoboda, CIA
Konzultant, lektor, externí hodnotitel kvality interního auditu
Rodan je kvalifikovaným a zkušeným senior konzultantem v poradenské společnosti Eurodan, s.r.o., kde využívá své dlouholeté auditorské a manažerské zkušenosti. Téměř dvacet let pracoval v elektrárenské společnosti ČEZ jak v ekonomických, tak auditorských pozicích. Podílel se na budování ČIIA, řadu let jako člen Rady, posléze jako jeho první výkonný ředitel. Několik let byl projektovým manažerem národní pobočky ISACA CRC a členem jeho řídicího výboru. Přes 3 roky byl členem Výboru pro audit v Kongresovém centru Praha, a.s.
Kromě tuzemské praxe získával auditorské zkušenosti i v rámci několika zahraničních projektů, mj. se podílel na budování systému finanční kontroly a interního auditu ve státní správě Republiky Tádžikistán. V současnosti vede odborné týmy při zavádění auditu, jeho výkonu a hodnocení v řadě obchodních společností, regulovaných subjektů finančního sektoru a organizacích veřejné správy. Více než tři roky odpovídal za provádění interních auditů u Pojišťovny VZP, a. s., dvanáct let koordinoval poskytování služeb pro funkci compliance ve finanční skupině Citfin. V letech 2017-18 působil jako senior konzultant při analýzách a implementaci zpracování osobních údajů podle GDPR. Je lektorem a trenérem v oblasti interního auditu, risk managementu, compliance a Corporate Governance. Vykonává externího hodnotitele kvality interníh auditu.
Rodan je certifikovaným interním auditorem (CIA), certifikovaným auditorem vnitřní kontroly (CICA), držitelem certifikace v ujišťování systému řízení rizik (CRMA). Je členem Českého institutu interních auditorů, členem IIC ve Spojených státech a čestným členem polského institutu PIKW.
prezenční
Mgr. Václav Strnad, CISA, CISM
Václav Strnad pracuje na pozici manažer v oddělení Audit & Assurance společnosti Deloitte Česká republika a zaměřuje se na IT Audit. Václav Strnad má rozsáhlé zkušenosti (více než 20 let) na různých pozicích v oblasti informačních technologií. Během této praxe vedl SW projekty týkající se implementace nových funkcionalit SAP, vývoje nových aplikací a IT bezpečnosti. Šest let odpovídal za bezpečnosti IT technologií v loterní společnosti SAZKA. Posledních 10 let poskytuje služby auditu informačních technologií a další odborné poradenské služby finančním institucím v České republice a v regionu střední a východní Evropy, např. společnostem Česká spořitelna, Komerční banka a její finanční skupina, Société Générale Corporate a Investment Banking, Splitska Banka, BRD, leasingové společnosti v Maďarsku a v Polsku, Eurobank v Polsku a Rosbank v Moskvě. Od roku 2017 pracuje jako IT auditor ve společnosti Deloitte, kde se zaměřuje na audit IT prostředí u klientů finančního sektoru a výrobních podniků. Václav Strnad je expertem v oblasti auditu informačních technologií, kybernetické bezpečnosti, analýzy rizik a má také zkušenosti s realizací Business Continuity a Disaster recovery postupů.
Václav Strnad je certifikovaný auditor informačních systémů (CISA), certifikovaný manažer informační bezpečnosti (CISM), má BSI certifikaci na Lead Implementing and Lead Auditing pro ISO/IEC 27001 a certifikaci COBIT 2019 Foundation. Je členem české pobočky organizace ISACA.
prezenční
Mgr. Ing. Radka Domanská
Ing. Tomáš Šedivec
webinář
Ing. Markéta Ajmová
Absolventka Vysoké školy ekonomické v Praze se zaměřením na veřejnou správu a regionální rozvoj. Při studiu a krátce po jeho dokončení působila v poradenské společnosti, která se zabývala zpracováním projektů spolufinancovaných ze strukturálních fondů EU. Od roku 2012 působí v legislativním oddělení odboru práva veřejných zakázek a koncesí na Ministerstvu pro místní rozvoj, kde se zabývá zejména výkladem problematiky veřejného zadávání a administrací zadávacích řízení, zároveň taktéž spolupracuje na tvorbě zákona o veřejných zakázkách.
JUDr. Lenka Matochová
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Je právničkou Odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR. Po vystudování Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně se věnovala právu zadávání veřejných zakázek, a to ve státní správě a v advokacii. Ve své akademické a publikační činnosti se soustředí na právní regulaci změn závazků ze smluv na veřejné zakázky a na veřejné zakázky v oblasti IT. Podílela se na zpracování překladu evropských „zadávacích" směrnic do českého jazyka, je spoluautorkou zákona o zadávání veřejných zakázek a administrátorkou zadávacích řízení.
prezenční
Ing. Jana Báčová, CIA
Profesní kariéra Jany Báčové je významně spojena s Českou národní bankou, Zkušenosti získala v útvarech dohledu nad finančním trhem, kde se zaměřovala zejména na problematiku interního auditu a vnitřních řídicích a kontrolních systémů. Poté zastávala v ČNB několik vedoucích pozic v různých oblastech její činnosti, v nichž zastupovala ČNB i navenek v příslušných výborech ESCB. Od roku 2002 vedla deset let útvar interního auditu ČNB, poté zastávala funkci ředitelky sekce peněžní a platebního styku a od roku 2015 pozici ředitelky sekce kancelář, kde kromě jiného byla zodpovědná i za funkce compliance, GDPR, řízení operačních rizik, etiku a podporu good governance. V současné době je mimo jiné předsedkyní výborů pro auditu ve skupině ČSOB.
Jana je certifikovaným auditorem (CIA) a je též certifikována Mezinárodním institutem interních auditorů pro hodnocení kvality interního auditu. Řadu let působila v Radě ČIIA a dlouhodobě se na půdě ČIIA věnuje lektorské činnosti a problematice standardizace profesní praxe interního auditu v České republice.
prezenční
Mgr. Pavel Bláha
Úřad práce České Budějovice
Internímu auditu se věnoval po jeho zavedení ve veřejné sféře 10 let a pomáhal zavádět vnitřní kontrolní systémy zejména v organizacích resortu MPSV. V současné době 12 let řídí odbor Kancelář ÚP ČR, krajské pobočky v Č. Budějovicích. Cca 20 let přednáší pro subjekty veřejné sféry. Publikační činnost je uvedena v ASPI v odkazech na literaturu a ve Verlag Dashöfer, nakladatelství, spol. s r. o.
webinář
Ing. Markéta Ajmová
Absolventka Vysoké školy ekonomické v Praze se zaměřením na veřejnou správu a regionální rozvoj. Při studiu a krátce po jeho dokončení působila v poradenské společnosti, která se zabývala zpracováním projektů spolufinancovaných ze strukturálních fondů EU. Od roku 2012 působí v legislativním oddělení odboru práva veřejných zakázek a koncesí na Ministerstvu pro místní rozvoj, kde se zabývá zejména výkladem problematiky veřejného zadávání a administrací zadávacích řízení, zároveň taktéž spolupracuje na tvorbě zákona o veřejných zakázkách.
JUDr. Lenka Matochová
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Je právničkou Odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR. Po vystudování Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně se věnovala právu zadávání veřejných zakázek, a to ve státní správě a v advokacii. Ve své akademické a publikační činnosti se soustředí na právní regulaci změn závazků ze smluv na veřejné zakázky a na veřejné zakázky v oblasti IT. Podílela se na zpracování překladu evropských „zadávacích" směrnic do českého jazyka, je spoluautorkou zákona o zadávání veřejných zakázek a administrátorkou zadávacích řízení.
prezenční
Bc. Michal Mezera, MSc.
COMGUARD a.s.
Michal působí jako technický ředitel ve společnosti COMGUARD a.s. Na poli IT bezpečnosti se pohybuje více než 20 let. Vystudoval fakultu elektrotechniky a informatiky na VUT Brno a Business and Informatics na Nottingham Trent University. Podílel se na významných projektech IT bezpečnosti u zákazníků ze státní správy, bankovního segmentu, utility, výrobních závodů a dalších sektorů, a to v rámci regionu střední a východní Evropy. Zaměřuje se zejména na bezpečnost a architekturu ICT, bezpečnost systémů a sítí, ochranu citlivých dat a další specializované technologie pro jednotlivé segmenty. Je držitelem řady certifikací souvisejících s bezpečnostními technologiemi, podnikové architektury, projektového i procesního řízení.
prezenční
Mgr. Michal Němec
Česká spořitelna, a. s.
Michal Němec je ředitelem řízení nefinančních rizik a compliance v České spořitelně, kde se zabývá průběžným zlepšováním nastavení celkového systému řízení rizik včetně reputačního rizika a rizika compliance s důrazem na využívání vzájemných synergií. Zároveň se podílí na vedení vybraných projektů včetně implementace GDPR, zavedení nového systému transakčního monitoringu nebo AML systému. Na předcházející pozici se zabýval problematikou řízení vnitřně stanoveného kapitálu včetně stresového testování, vytvořením plánu obnovy či přípravou podkladů pro rezoluční plán. Před Českou spořitelnou měl na starosti řízení operačních rizik v Komerční bance, do které přešel z České národní banky, kde působil v oblasti dohledu se specializací na ověřování způsobu řízení různých typů rizik v bankách a pojišťovnách. Zároveň byl zapojen do pracovních skupin na evropské úrovni a validačních týmů pokročilých metod ve vybraných evropských bankovních skupinách.
prezenční
Mgr. Ing. Petr Vácha, LL.M., MBA
Mgr. Ing. Petr Vácha, LL.M., MBA, je absolventem několika pražských vysokých škol a univerzit různého oboru zaměření. V letech 2008 až 2011 se zúčastnil řady odborných stáží jak v tuzemsku, tak v zahraničí. V uplynulém období působil na Ministerstvu financí jako vedoucí oddělení Schvalování dispozic s majetkem státu a vedoucí oddělení Metodického dohledu při hospodaření s majetkem státu. Od roku 2015 do roku 2018 byl členem zkušební komise pro obor státní služby Hospodaření s majetkem státu a jeho privatizace. Je spoluautorem studijních textů ke zvláštní části úřednické zkoušky pro tento obor státní služby a spoluautorem publikace Hospodaření a nakládání se státním majetkem.