Odpovídáme na Vaše organizační dotazy

Odpovědi na odborné dotazy naleznete v menu členské sekce pod ODPOVÍDÁME NA VAŠE ODBORNÉ DOTAZY.

Členství

Mezinárodní certifikace

Semináře

 

Členství

Jak se mohu stát členem ČIIA a kolik peněz budu platit?
 
Členem ČIIA se stanete, pokud vyplníte online přihlášku na našem webu. Můžete si také stáhnout přihlášku ve wordu a zaslat poštou nebo přinést osobně do naší kanceláře. Členský příspěvek je 3 000 Kč na rok. Při podání přihlášky od 1. července je výše členského příspěvku na daný rok snížena o 50 %.
Jaké máte typy členství?
 
Členství máme individuální (fyzická osoba) a nebo skupinové členství (právnická osoba). V případě skupinového členství si daná organizace určí své zástupce. Výhodou skupinového členství je sleva 40% za členský příspěvek pro pátého až devátého zástupce a od 10. zástupce je sleva 60 % pro organizaci.Členský příspěvek lze převést v případě zájmu na jiného zástupce z Vaší organizace i během roku. Stačí zaslat písemnou žádost e-mailem do kanceláře ČIIA.
Co mi členství v ČIIA přinese za výhody?
 
Veškeré naše výhody naleznete na našich stránkách v podsekci podmínky členství. Ve stručnosti s námi budete informováni o nových trendech IA, obdržíte zdarma odborné publikace, časopis Interní auditor a Katalog akcí, budete mít slevy na konference, semináře atd......Vstup do členské sekce zcela zdarma a zejména networking na akcích institutu patří k nejcennějším výhodám členství.
Co mohu dělat v případě, když za mě zaměstnavatel nebude dále platit členský příspěvek?
 
V této situaci je možné Vaše členství převést na individuální a budete moci pokračovat dále.
Co můžeme dělat v případě, když bychom chtěli za naši organizaci přihlásit jiného zástupce, ale již jsme zaplatitli fakturu za členské příspěvky?
 
Členský příspěvek lze v případě zájmu převést na jiného zástupce z Vaší organizace i během roku. Stačí zaslat písemnou žádost e-mailem do kanceláře ČIIA.
Obdržím nějakou informaci, že jsem se stal opravdu členem ČIIA, když jsem zaslal přihlášku o členství?
 
Ano, zašleme Vám uvítací dopis. Každý měsíc je jednání Rady (každé druhé úterý v měsíci), kde se členství schvaluje. Po tomto jednání Vám tedy zašleme mail, ve kterém potvrdíme Vaše členství a zašleme Vám další informace.
Kdy obdržím hesla na přihlášení do členské sekce?
 
Hesla obdržíte přibližně do 1 měsíce od jednání Rady, kde bylo Vaše členství oficiálně schváleno.
Kdy se platí faktura za členské příspěvky na daný rok?
 
Fakturu Vám zašleme vždy začátkem kalendářního roku nebo v průběhu roku hned poté, kdy jste se stal/a členem ČIIA. Pokud budete mít nějaké speciální požadavky, stačí kontaktovat kancelář ČIIA.
Co vše potřebuji k tomu, abych si mohl/a zapůjčit knihu z vaší knihovny? Jaká je výpůjční lhůta?
 
Stačí kontaktovat kancelář ČIIA, kteří vám umožní vstup do knihovny, kde si budete moci vybrat libovolnou publikaci. Seznam publikací je též na našem webu v podsekci knihovna - přehled titulů. Zapůjčení je zcela zdarma a výpůjční lhůta není přesně stanovená, je založena na domluvě.
Jak postupovat při zrušení individuálního či skupinového členství v ČIIA?
 
V případě zrušení individuálního či skupinového členství stačí napsat informaci e-mailem na manažera členských služeb a marketingu kanceláře ČIIA. Prosím, uveďte datum, ke kterému si přejete členství zrušit a také zprávu zda Vám můžeme i nadále zasílat novinky a informace z ČIIA.

 

MEZINÁRODNÍ Certifikace

Jaké certifikace v současné době ČIIA zajišťuje?
ČIIA zajišťuje všechny mezinárodní certifikace The IIA (certifikace CIA®, CRMA® a program Internal Audit Practitioner).
 
Jaké jsou poplatky za jednotlivé zkoušky?
Přehled veškerých poplatků spojených s mezinárodními certifikacemi The IIA naleznete zde.
 
Kam můžu poslat vyplněnou přihlášku a jak dlouho bude trvat registrace?
Samotné přihlášení do programu probíhá přímo v mezinárodním certifikačním systému CCMS, kde také vyplňujete přihlášku a nahráváte potřebnou dokumentaci. Výdy je ale potřeba jenprve kontaktovat ČIIA kvůli zprocesování platby a přístupu do systému.
 
Kde bude zkouška probíhat?
Zkouška se vykonává kdekoliv po světě v testovacím centru firmy Pearson VUE, v České republice tuto firmu zastupuje společnost GOPAS (Praha 10). Zkoušku lze případně skládat i online.
 
Kolik bodů budu potřebovat k úspěšnému vykonání zkoušky CIA?
Každá otázka má jinou váhu v závislosti na její složitosti a odbornosti. Minimální počet správně zodpovězených otázek se tedy v každé sadě může lišit. Počet správně zodpovězených otázek se pak v závislosti na jejich váze následně převádí na referenční škálu, kde minimální skóre pro úspěšné splnění je 600 bodů z maximálních 750, tedy 80%.
Jaké jsou nejbližší termíny na zkoušky CIA? Kolik zkoušek se dá dělat najednou, t.j. za jak dlouho se dá certifikát obdržet?
Volba termínů zkoušek záleží plně na Vás, sami si volíte termíny přímo v systému CCMS v průběhu celého roku. Limitující může být pouze volná kapacita v testovacím centru (případně on-line slotů). Obecně ale platí, že v rozmezí cca 1-2 měsíce od registrace si pohodlně vyberete termín, který Vám bude vyhovovat.
 
Podrobný proces certifikace najdete v organziačních pokynech.

Semináře

Jakou formou se mohu přihlásit na pořádané akce?
 
Přihlásit se můžete on-line na našich webových stránkách, e-malem či v listinné podobě na adrese ČIIA.
Potvrzují se zaslané přihlášky na vzdělávací akce?
 
Na online přihlášky obdržíte automatické potvrzení. Přihlášky e-mailem  potvrzujeme, přihlášky zaslané poštou pouze na vyžádání.
Dostanu pozvánku na konkrétní seminář?
 
Pozvánky nerozesíláme. Účastník obdrží vyrozumění pouze v případě zrušení vzdělávací akce.
Poskytuje ČIIA slevy na semináře?
 
Ano, u každé vzdělávací akce je uvedena cena pro nečlena a člena. Cena pro člena je samozřejmě nižsí. Dále při účasti jednotlivce v jednom kalendářním roce na každý pátý seminář 50%. V případě více účastníků z téže organizace jsou slevy: 3 účastníci(5%), 5 účastníků (15%) a od 10 účastníka (20%). Několikrát do roka máme i další speciální slevy na které upozorňujeme zejména v e-mailových novinkách a v novinkách na našem webu.
Můžu se přihlásit místo kolegy na seminář jako náhradník?
 
Ano, můžete.V případě zrušení účasti na semináři jsou stanoveny storno podmínky, které jsou uvedeny v Katalogu vzdělávacích akcí a na našich webových stránkách v podsekci Smluvní podmínky.
Jakou formou oznamujete zrušení semináře?
 
Každý přihlášený účastník obdrží cca 4-5 dní před termínem vzdělávací akce na mailovou adresu oznámení o zrušení semináře.

 

Napište nám zde svůj dotaz, rádi Vám poradíme!