ORGANIZAČNÍ POKYNY
Místo konání
Hotel Galant Mikulov **** (www.galant.cz/hotel-galant-mikulov/)
Mlýnská 2
692 01 Mikulov na Moravě
ČASOVÁ SLEVA PRODLOUŽENA DO 9. 10. 2024.
Základní cena
Přihlášky od 10. 10. 2024
Člen ČIIA: | 11 700 Kč (14 157 Kč s DPH) |
Nečlen ČIIA: | 13 200 Kč (15 972 Kč s DPH) |
ČASOVÁ SLEVA
Při podání řádné přihlášky do 9. 10. 2024
Člen ČIIA: | 9 900 Kč (11 979 Kč s DPH) |
Nečlen ČIIA: | 11 500 Kč (13 915 Kč s DPH) |
ZVÝHODNĚNÝ POPLATEK PRO ÚČASTNÍKY Z VEŘEJNÉ SPRÁVY
Přihlášky od 10. 10. 2024
Člen ČIIA: | 8 600 Kč (10 406 Kč s DPH) |
Nečlen ČIIA: | 9 600 Kč (11 616 Kč s DPH) |
ČASOVÁ SLEVA
Při podání řádné přihlášky do 9. 10. 2024
Člen ČIIA: | 7 400 Kč (8 954 Kč s DPH) |
Nečlen ČIIA: | 8 400 Kč (10 164 Kč s DPH) |
Cena zahrnuje účast na odborném a zážitkovém programu a občerstvení. V ceně není zahrnuto ubytování.
Členský příspěvek BENEFIT
V případě členského příspěvku BENEFIT Vám bude poskytnuta 15% sleva z příslušného poplatku za konferenci. Tato sleva se týká pouze celého poplatku za konferenci.
Množstevní sleva
Za třetího a dalšího účastníka získává organizace 10% slevu z příslušného konferenčního poplatku.
Množstevní sleva se týká pouze celého poplatku za konferenci.
V případě zájmu o účast pouze na části konference, kontaktujte paní Zdeňku Zmek Kmentovou
(kmentova@interniaudit.cz, tel: 602 226 572).
REGISTRACE
Využijte REGISTRACI ONLINE: ZDE.
Registrace je možná do 31. 10. 2024.
PLATBA
Faktury za účast budou zasílány až po konání konference (platba faktur převodem).
STORNO PODMÍNKY
Bezplatné storno přijímáme písemně nejpozději do 10 pracovních dnů před zahájením konference.
Při písemném zrušení účasti na konferenci 5 pracovních dnů před zahájením činí storno
50 %.
2 pracovní dny před zahájením činí storno 70 %.
1 – 0 pracovní den před zahájením činí storno 100 %.
Kontakt
Zdeňka Zmek Kmentová
e-mail: kmentova@interniaudit.cz
telefon: 222 263 762, mobil 602 226 572
Petra Škvorová
e-mail: skvorova@interniaudit.cz
telefon: 224 920 332, mobil 731 157 252
nebo e-mail: konference@interniaudit.cz
DOPRAVNÍ SPOJENÍ
Nabízíme možnost využít konferenční autobus z Prahy do Mikulova (odjezd z Prahy 4. 11. odpoledne) a zpět (odjezd z Mikulova 6. 11. po obědě). Jeho využití si můžete vybrat v rámci registračního formuláře na konferenci.
Další dopravní spojení do Mikulova a zpět: idos.cz.
UBYTOVÁNÍ V KONFERENČNÍM HOTELU
Hotel Galant Mikulov ****
(www.galant.cz/hotel-galant-mikulov/)
Mlýnská 2
692 01 Mikulov na Moravě
Jednolůžkový pokoj | 1 850 Kč/osoba/noc |
Dvoulůžkový pokoj |
2 300 Kč/2 osoby/noc
|
Třílůžkový pokoj |
3 250 Kč/3 osoby/noc |
Cena za ubytování je uvedena vč. snídaně formou bufetu, Wi-Fi připojení, parkování, městského poplatku 50 Kč/osoba/noc a 12 % DPH.
Ubytování je možné od 14:00 hodin. Pokoje je nutné opustit do 10:30 hodin.
REZERVACE UBYTOVÁNÍ
Využijte REGISTRACI ONLINE NA UBYTOVÁNÍ: ZDE.
Ohledně platby budete kontaktování hotelem po odeslání registračního formuláře.
Při rezervaci ubytování je nutné uvést do pole poznámka heslo "Audit" - platné pouze pro účastníky konference.
PARKOVÁNÍ
Pro ubytované hosty zdarma. Omezená kapacita.
STORNO PODMÍNKY:
Pokud bude rezervace stornována do 3 dnů před datem příjezdu – žádný poplatek nebude účtován. Pokud bude rezervace stornována později nebo v případě nedojezdu – bude účtována první noc.
UPOZORNĚNÍ
- Upozorňujeme účastníky konference, že s ohledem na odpovědnost provozovatele gastronomického zařízení mohou být v konferenčním hotelu konzumovány pouze pokrmy a/nebo nápoje, které jsou připraveny a/nebo prodávány přímo v hotelu.
- Upozorňujeme účastníky konference, aby ve svém zájmu v prostorách konání akce neponechávali své věci (např. doklady, hotovost, cennosti, mobilní či jiná zpravidla technická zařízení apod.) bez patřičného dohledu (např. o přestávkách apod.). V případě potřeby lze hotel požádat o převzetí takových věcí do úschovy.