24. leden 2023
MINISTERSKÝ RADA v Odboru interního auditu a veřejnosprávní kontroly
Ministerstvo kultury hledá nového kolegu/novou kolegyni do Odboru interního auditu a veřejnosprávní kontroly.
Jaká bude Vaše pracovní náplň?
- Spolupracovat na auditech klíčových procesů a oblastí ministerstva.
- Plánovat a provádět audity podle ročního plánu.
- Ověřovat a vyhodnocovat účelnost, hospodárnost a efektivnosti procesů.
- Zjišťovat nedostatky a jejich příčiny, navrhovat doporučení k nápravě.
- Zpracovávat zprávy z jednotlivých interních auditů.
- Ověřovat implementaci auditních doporučení v praxi.
- Připravovat reporting podle potřeb vedení ministerstva.
- Zpracovávat analýzy, trendy a statistiky.
Výhodou uchazeče bude:
- Předchozí praxe v interním auditu.
- Znalost auditních metod a metodiky.
- Ochota vzdělávat se a využívat moderní auditní techniky.
Co Vám nabídneme?
- Velmi zajímavou a zodpovědnou práci v atraktivním prostředí v centru Prahy.
- Příležitost poznat velmi zajímavý sektor kultury z hlediska interního auditu.
- U nás nebudete auditovat jen jednu dílčí věc stále dokola. Procesy poznáte komplexně a napříč ministerstvem, pochopíte kontext. Díky tomu bude Vaše práce zajímavá a rozhodně nesklouznete do rutiny.
- Profesní rozvoj a sebevzdělávání.
- Sympatický a pracovitý kolektiv.
- Příjemné zázemí, pružnou pracovní dobu
- Benefity (5 týdnů dovolení, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, příspěvek z fondu FKSP, …)
Pokud Vás inzerát zaujal, bližní informace a přesné podmínky naleznete ZDE.
24. leden 2023
MINISTERSKÝ RADA v Oddělení kontroly
Ministerstvo kultury hledá nového kolegu/novou kolegyni do Oddělení kontroly v Odboru interního auditu a veřejnosprávní kontroly.
Jaká bude Vaše pracovní náplň?
- Provádění veřejnosprávních kontrol v rezortu ministerstva – zejména u příspěvkových organizací a poskytnutých dotací.
- Kontrolovat a vyhodnocovat účelnost, hospodárnost a efektivnosti procesů.
- Zjišťovat nedostatky a jejich příčiny, navrhovat doporučení k nápravě.
- Zpracovávat protokoly z jednotlivých kontrolních akcí.
- Ověřovat implementaci doporučení k nápravě v praxi.
- Připravovat materiály podle potřeb vedení ministerstva.
Výhodou uchazeče bude:
- Předchozí praxe v oblasti kontroly nebo auditu.
- Znalost kontrolních a auditních metod a metodiky.
- Ochota vzdělávat se a využívat moderní kontrolní techniky.
Co Vám nabídneme?
- Velmi zajímavou a zodpovědnou práci v atraktivním prostředí v centru Prahy.
- Příležitost poznat velmi zajímavý sektor kultury z hlediska kontroly.
- U nás nebudete kontrolovat jen jednu dílčí věc stále dokola. Procesy poznáte komplexně a napříč rezortem ministerstva, pochopíte kontext. Díky tomu bude Vaše práce zajímavá a rozhodně nesklouznete do rutiny.
- Profesní rozvoj a sebevzdělávání.
- Sympatický a pracovitý kolektiv.
- Příjemné zázemí, pružnou pracovní dobu.
- Benefity – např. 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, příspěvek z FKSP.
Pokud Vás inzerát zaujal, bližní informace a přesné podmínky naleznete ZDE.
23. leden 2023
Auditor/auditorka v odboru Auditní orgán
Chcete se podílet na auditu na Ministerstvu financí?
Pak hledáme právě Vás!
Auditor/auditorka v odboru Auditní orgán
- Místo výkonu služby na Praze 1 – blízko Václavského náměstí
- Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída)
- Termín pro podávání přihlášek do 3. února 2023
- Předpokládaný termín nástupu je březen až duben 2023
Co bude Vaše práce?
Náplní činnosti je výkon auditů v oblasti čerpání Evropských strukturálních a investičních fondů v České republice. Stěžejními oblastmi agendy na této pozici jsou projekty podpořené v rámci operačního programu v gesci oddělení Metodicko-právní podpory Auditního orgánu a Operačního programu Technická pomoc. Součástí práce je účast na jednáních auditního orgánu na vnitrostátní úrovni, případně lektorská a prezentační činnost v oblasti spadající
do působnosti auditního orgánu.
V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU. Kromě standardních benefitů Ministerstva financí je k dispozici komplexní školící projekt pro ucelené vzdělávání zaměstnanců implementační struktury ESIF.
Co Vám můžeme nabídnout?
- 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick days) ročně
- Možnost práce z domova 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
- Až 5 dní studijního volna ročně
- Čerpání individuálních příspěvků z FKSP
- Víceúčelová karta Multisport, a to i pro rodinné příslušníky
- Adaptační proces pro nové zaměstnance
- Možnost umístění dítěte v dětské skupině v Letenské ulici
- Stravování v budově ministerstva nebo příspěvek na stravování
- Platový tarif až 45 420 Kč*, osobní příplatek a odměny dle výkonu
Co je na pozici potřeba?
- Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- Trestní bezúhonnost
- Zodpovědnost, spolehlivost
Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE
________________________________________________________________________________________
*v závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů a k tomu osobní příplatek a odměny v závislosti na schopnostech, dovednostech a výkonu.
18. leden 2023
Administrativní pracovník/pracovnice v odboru Auditní orgán
Ministerstvo financí ČR hledá vhodného kandidáta na pozici:
Administrativní pracovník/pracovnice v odboru Auditní orgán
Hledáte zaměstnání v administrativě a zajímate se o oblast auditu?
Pak hledáme právě Vás!
- Místo výkonu služby na Praze 1
- Služební poměr na dobu určitou (9. platová třída)
- Termín pro podávání přihlášek do 2. února 2023
- Předpokládaný termín nástupu je ihned/dle dohody
Co bude Vaše práce?
Na této pozici budete administrativní podporou pro vedoucího oddělení, jedná se o vyřizování korespondence, vedení spisové agendy, pořizování zápisů z porad. Budete vykonávat specifické činnosti ve vymezeném rozsahu pro podporu výkonu auditů. Dále budete zodpovědni za zajišťování docházkové a personální agendy, zajišťování kancelářských potřeb a materiálně-technického zabezpečení zaměstnanců oddělení. Budete spolupracovat při přípravě jednání na národní i mezinárodní úrovni.
Co Vám můžeme nabídnout?
- 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně
- Možnost práce z domova 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
- Až 5 dní studijního volna ročně
- Příspěvek na volnočasové aktivity z FKSP ve výši až 10 000 Kč/rok
- Možnost využití Multisport karty
- Adaptační proces pro nové zaměstnance
- Možnost umístění dítěte v dětské skupině
- Příspěvek na stravování – stravenkový paušál
- Základní platový tarif až 31 820 Kč*, navíc osobní příplatek a odměny dle výkonu
Co je na pozici potřeba?
- Střední vzdělání s maturitní zkouškou, nebo vyšší odborné vzdělání
- Trestní bezúhonnost
- Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
- Komunikační a organizační dovednosti
- Znalost MS Office, Outlook výhodou
Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.
[1] V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.
16. leden 2023
Auditor/auditorka ESIF v Auditním orgánu
Ministerstvo financí ČR hledá vhodného kandidáta na pozici:
Auditor/auditorka ESIF v Auditním orgánu
Máte zkušenosti z oblasti auditu nebo kontroly?
Pak hledáme právě Vás!
- Místo výkonu služby v centru Prahy
- Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída)
- Termín pro podávání přihlášek do 31. ledna 2023
- Předpokládaný termín nástupu je březen až duben 2023
Co bude Vaše práce?
Náplní činnosti je výkon auditů v oblasti čerpání ESI Fondů v České republice z pozice člena nebo vedoucího auditorského týmu. Stěžejními oblastmi agendy na této pozici jsou projekty podpořené v rámci operačního programu v gesci oddělení Audit OP VVV a OP JAK. Součástí práce je účast na jednáních Auditního orgánu na vnitrostátní úrovni. Vaší činností bude také spolupráce při řešení metodických problémů v oblasti auditu operačního programu
za spolupráce všech zainteresovaných subjektů implementačních struktur a dalších subjektů (MMR, MF apod.), spolupráce při zpracovávání stanovisek k návrhům orgánů EU a účast
na jednáních odborných pracovních skupin. Budete spolupracovat při naplňování auditní strategie, poskytování podkladů pro zpracování ročního a střednědobého plánu auditní činnosti a provádět analytickou činnost. Součástí je také lektorská prezentační činnost v oblasti spadající do působnosti Auditního orgánu.
Co Vám můžeme nabídnout?
V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU. Máme k dispozici komplexní školící projekt pro ucelené vzdělávání zaměstnanců implementační struktury ESIF.
- 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna a až 5 dní studijního volna ročně
- Možnost práce z domova 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
- Čerpání individuálních příspěvků z FKSP a víceúčelová karta MultiSport
- Možnost umístění dítěte v dětské skupině
- Platový tarif až 45 420 Kč dle započitatelné praxe[1]
- Možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál
Co je na pozici potřeba?
- Vynikající organizační a komunikační dovednosti
- Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- Trestní bezúhonnost
Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.
[1] V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.
11. leden 2023
MANAŽER INTERNÍHO AUDITU/MANAGING AUDITOR
Společnost innogy Česká republika a.s. v současné chvíli obsazuje volnou pozici:
MANAŽER INTERNÍHO AUDITU/MANAGING AUDITOR
Místo výkonu práce: Praha, Limuzská 12
Termín nástupu: dle vzájemné dohody
Co bude Vašim úkolem?
- Vést a řídit interní audit ve společnostech innogy v České republice
- Realizovat a zodpovídat za úkony související s interním auditem (sestavení ročního plánů auditů, implementace nápravných opatření, reporting, metodika…)
- Provádět interní audity v souladu se zákonem o kybernetické bezpečnosti
- Zodpovídat za Program prevence nekorektního jednání ve společnostech innogy (metodika programu, školení zaměstnanců…)
- Vedení týmu provádějící interní šetření nekorektního jednání
- Zodpovídat za vyhodnocení relevantnosti obdržených oznámení nekorektního jednání v rámci Compliance Committe
- Participovat na zlepšování vnitřního řídicího kontrolního systému
- Připravovat materiály pro představenstvo
- Spolupracovat s jediným akcionářem na auditních tématech
Co od Vás očekáváme?
- Pracovní zkušenosti min. 5 let v oblasti interního auditu
- Zkušenosti s interním vyšetřováním, compliance a forenzními audity
- Vysokoškolské vzdělání (ekonomického či právního směru výhodou)
- Vysoké morální a etické standardy
- Komunikační dovednosti na vysoké úrovni
- Znalost anglického jazyka na min. úrovni B2 dle SERR
- Analytické myšlení, schopnost rozhodování, dovednosti v oblasti vyjednávání a dosahování konsenzu, zodpovědnost, koncepční myšlení
- Vyšší uživatelskou znalost Office 365
- Zkušenosti s vedením týmu výhodou
- Certifikaci interního auditora výhodou
- Ochotu cestovat (v rámci ČR)
Co Vám nabízíme?
- Zajímavou práci a zázemí v dynamické společnosti
- Motivační finanční ohodnocení
- Možnost soustavného profesního rozvoje
- Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně
- Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc
- Možnost práce z domova (home office)
- Stravenkový paušál – 99 Kč za odpracovaný den
- Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, vzdělávání, cestování…)
- Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště
- Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)
A co teď?
- Vidíte se jakou součást našeho týmu? Zašlete Vaše profesní CV společně s motivačním dopisem na email veronika.krizkova@innogy.cz do 3. února 2023.