Volná místa Nabízí

VOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ

Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz.

4. říjen 2019

Interní auditor

Baví Vás kontrola procesů, analýza rizik a návrhy jejich řešení? Hledáte práci v administrativě, v oblasti interního auditu, kde byste rozšířili své zkušenosti o oblast zdravotního pojištění?

V tom případě jste u nás vítáni a těšíme se na vzájemnou spolupráci.

Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra ČR hledá vhodného kandidáta na pozici:

INTERNÍ AUDITOR

Co bude Vaší pracovní náplní?

  • výkon auditů jednotlivých procesů pojišťovny,
  • spolupráce při naplňování auditní strategie a plánů auditní činnosti,
  • spolupráce při reportingu pro GŘ; VA; DR; SR,
  • analýza rizik a návrhy jejich řešení,
  • vyhodnocování zjištěných nedostatků z vykonaných auditů,
  • zpracování zpráv o výsledcích auditů a vedení spisů auditů,
  • spoluúčast při organizačním zajištění externích auditů,
  • vyřizování konzultačních zakázek.

Co od Vás očekáváme?

  • ukončené vysokoškolské vzdělání,
  • praxi v oboru nejméně 5 let,
  • praxe ve výkonu auditů v oblasti zdravotnictví výhodou,
  • základní znalost práce s PC (MS Office),
  • pečlivost, spolehlivost, důslednost, samostatnost,
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • zdvořilé a asertivní vystupování.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • systém aktivního vzdělávání,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • podporu kolegů při zapracování,
  • zázemí stabilní společnosti, která obdržela již třetím rokem prestižní ocenění kvality Czech Superbrands,
  • zaměstnanecké výhody a benefity (pružnou pracovní dobu, v pátek pevná část pracovní doby pouze do 12:00 hod., 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pracovní úvazek 37,5 hodiny/týden při plné mzdě, Flexi passy a další),
  • možnost uzavření pracovního poměru na dobu neurčitou,
  • místo výkonu práce: Praha,
  • termín nástupu: 2. 1. 2020

Strukturovaný životopis a motivační dopis zašlete na e-mail: hana.hlinovska@zpmvcr.cz .

 

   

23. září 2019

Internal Audit Specialist

Aevi CZ s.r.o. is looking for an experienced IT Internal Audit Specialist who is self-motivated, bright and thrives on challenges.

The successful candidate will work on-site with the senior IT internal Auditor and/or Head: Internal Audit to develop and perform various process and integrated IT internal audits.

INTERNAL AUDIT SPECIALIST

About the Position

Tasks and responsibilities:

Supports Governance of the Quality management within the unit or company
Proposes, designs and implements changes (improvements) in Integrated management system according to valid standards
Provides consultancy in assigned process and quality topics
Assists in the identification, documentation and evaluation of the company´s IT process and compliance internal controls
Takes ownership and accountability for the internal audit of allocated auditable areas
Coordinates with line Manager to determine audit scope and timelines
Plans and performs audits such as process, operational, security, vendor, ISO and compliance audits at corporate and subsidiary locations
Interacts with management to determine audit requirements
Participates in audit meetings and coordinates internal and external (customer/vendor/certification bodies) audit activities
Reviews audit findings and develops action plans
Develops clear and complete reports of audit procedures and findings to management and/or Audit Committee
Maintains audit documentations according to established standard
Develops audit presentations to management as needed
Develops corporate policies and procedures according to regulatory requirements
Develops process improvements to improve quality and effectiveness of deliverables
Reviews and recommends improvements to business procedures and internal controls
Controls the implementation of processes in the assigned task area
Proposes good/best practice in controlled/audited area
Develops risk models to access and mitigate potential risks
Develops standard tools and procedures to improve audit efficiency
Manage quality initiatives to increase customer satisfaction

About You

Applicants must have a thorough understanding of IT business processes and general internal controls. Applicants should have the following specific qualifications and experience:

Minimum of a relevant Bachelor’s degree
Professional qualifications and experience with internal audit function (Process- Organization- and Quality Management)
Ability to plan, perform, document and report on audits
Willingness to serve simultaneously on special projects and ad-hoc reviews
Business process/internal controls re-engineering skills
Experience in terms of assisting with the development and/or improvement of IT audit methodologies
Applicants should have also the following personal attributes:
Demonstrated ability to successfully communicate with people at all levels of the organization
Proven interpersonal skills
Excellent communication skills - written, oral and presentation - in fluent English
Strong problem solving skills
Attention to detail
Outstanding organizational skills
Demonstrated ability to execute and deliver under challenging circumstances
Self-motivation
Flexibility
Responsibility
Pro-activity and pro-customer orientation
Ability to work as an individual also as a part of the team
Experience in management of international projects, previous experience in intercultural environment
Ability to multi-task, set priorities and meet deadlines
Responsibility for taking own decision

Certification

ITIL foundation certification, ITIL advanced - advantage
ISO 9001, ISO 27001 - advantage
ISO 20000, ISO 22301 – nice to have

IT Technical Skills

MS Office - advanced
PC skills - advanced

Soft skills

Communication skills - advanced
Presentation skills - advantage
Negotiation skills - advanced

Benefits

Multisport Card
Public Transportation Annual Ticket
Trainings and development opportunities
Pension savings contribution
Meal vouchers contribution
Possibility of Home office
Team buildings
Extra vacation days
Young and enthusiastic working environment
Credit card
Metro card
Referral bonus /financial/

In case of your interest, please submit your CV to Lenka.bodnarova@aevi.com. By submitting your CV you agree with the processing of your personal data for the candidate selection process purposes.