Volná místa Nabízí

VOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ

Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz.

22. září 2021

JUNIOR IS/IT INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA – CENTRÁLA

Fio banka, a. s. hledá vhodného kandidáta na pozici:

JUNIOR IS/T INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA – CENTRÁLA

Baví vás pomáhat zlepšovat nastavené IS/IT procesy?
Zajímá vás kybernetická bezpečnost?
Chcete se podílet na vylepšování té naší české Fio banky?

Tak pojďte k nám.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT

  • Analyzovat IS/IT a další podpůrné procesy ve společnostech Fio
  • Vyhodnocovat rizika
  • Plánovat a provádět auditní zakázky v oblasti IS/IT
  • Poskytovat objektivní a nezávislá ujištění
  • Navrhovat nápravná opatření a sledovat jejich zavádění

CO OD VÁS OČEKÁVÁME

  • Vysokoškolské vzdělání zaměřené na IS/IT (i čerstvě po absolvování)
  • Zájem o oblast IS/IT
  • Znalost anglického jazyka na úrovni min. A2
  • Znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • Schopnost samostatné analytické práce, spolehlivost, přesnost, preciznost, smysl pro detail a odpovědný přístup k práci

CO MY NABÍZÍME VÁM

  • Zajímavou a pestrou práci na plný úvazek
  • Odborný růst v atraktivní oblasti kapitálových trhů a bankovnictví
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Systematické vzdělávání a profesní rozvoj včetně možnosti získání profesních certifikací
  • Příspěvek na penzijní připojištění (až 500,-Kč měsíčně),
  • Multisport karta (hradí si zaměstnanec, cena 790,-Kč měsíčně),
  • ActivePass karta (hradí si zaměstnanec, cena 550,-Kč měsíčně),
  • Příspěvek na stravování - stravenkový paušál (61,-Kč za odpracovaný den min. 5 hodin = ekvivalent stravenky v hodnotě 110 Kč),
  • Zaměstnanecký účet s výhodnými poplatky,
  • Kontokorentní úvěr s výhodnými sazbami,
  • Hypoteční úvěr s výhodnými sazbami,
  • Splátkový úvěr s výhodnými sazbami,
  • Očkování proti chřipce zdarma,
  • Hlídané parkování pro kola přímo pod kancelářemi (centrála),
  • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, sodobar).
  • Týden volna navíc nad rámec zákonem stanovené dovolené (fakticky 1 týden neplaceného volna + odměna   odpovídající týdenní mzdě),                    
  • Služební notebook,
  • Služební mobilní telefon,
  • Zvýhodněný tarif na telefonování (včetně datového limitu),
  • Úhrada seminářů/školení spojených s výkonem práce,
  • Úhrada certifikačních zkoušek spojených s výkonem práce (zejm. CIA, CRMA, CISA).

Kontakt
Fio banka, a.s.

Michaela Fejfarová
V Celnici 1028/10
110 00  Praha-Nové Město
Česká republika
Tel: 224 346 611; 724 346 894
Email: personalni@fio.cz

 


22. září 2021

SENIOR INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA

Fio banka, a. s. hledá vhodného kandidáta na pozici:

SENIOR INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA

Baví vás pomáhat zlepšovat nastavené procesy?
Baví vás práce s bankovními systémy a aplikacemi?
Chcete se podílet na vylepšování té naší české Fio banky?

Tak pojďte k nám.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT

  • Analyzovat procesy ve společnostech Fio
  • Vyhodnocovat rizika
  • Plánovat a provádět auditní zakázky
  • Poskytovat objektivní a nezávislá ujištění
  • Navrhovat nápravná opatření a sledovat jejich zavádění

CO OD VÁS OČEKÁVÁME

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Praxi v interním auditu v délce cca 2 let (ideálně ve finanční instituci)
  • Znalost auditních standardů a postupů
  • Znalost anglického jazyka na úrovni min. A2
  • Znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • Schopnost samostatné analytické práce, spolehlivost, přesnost, preciznost, smysl pro detail a odpovědný přístup k práci

CO MY NABÍZÍME VÁM

  • Zajímavou a pestrou práci na plný úvazek
  • Odborný růst v atraktivní oblasti kapitálových trhů a bankovnictví
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Systematické vzdělávání a profesní rozvoj včetně možnosti získání profesních certifikací
  • Příspěvek na penzijní připojištění (až 500,-Kč měsíčně),
  • Multisport karta (hradí si zaměstnanec, cena 790,-Kč měsíčně),
  • ActivePass karta (hradí si zaměstnanec, cena 550,-Kč měsíčně),
  • Příspěvek na stravování - stravenkový paušál (61,-Kč za odpracovaný den min. 5 hodin = ekvivalent stravenky v hodnotě 110 Kč),
  • Zaměstnanecký účet s výhodnými poplatky,
  • Kontokorentní úvěr s výhodnými sazbami,
  • Hypoteční úvěr s výhodnými sazbami,
  • Splátkový úvěr s výhodnými sazbami,
  • Očkování proti chřipce zdarma,
  • Hlídané parkování pro kola přímo pod kancelářemi (centrála),
  • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, sodobar).
  • Týden volna navíc nad rámec zákonem stanovené dovolené (fakticky 1 týden neplaceného volna + odměna   odpovídající týdenní mzdě),                    
  • Služební notebook,
  • Služební mobilní telefon,
  • Zvýhodněný tarif na telefonování (včetně datového limitu),
  • Úhrada seminářů/školení spojených s výkonem práce,
  • Úhrada certifikačních zkoušek spojených s výkonem práce (zejm. CIA, CRMA, CISA).

Kontakt
Fio banka, a.s.

Michaela Fejfarová
V Celnici 1028/10
110 00  Praha-Nové Město
Česká republika
Tel: 224 346 611; 724 346 894
Email: personalni@fio.cz

 



22. září 2021

SENIOR IS/IT INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA – CENTRÁLA

Fio banka, a. s. hledá vhodného kandidáta na pozici:

SENIOR IS/IT INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA – CENTRÁLA

Baví vás pomáhat zlepšovat nastavené IS/IT procesy?
Zajímá vás kybernetická bezpečnost?
Chcete se podílet na vylepšování té naší české Fio banky?

Tak pojďte k nám.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT

  • Analyzovat IS/IT a další podpůrné procesy ve společnostech Fio
  • Vyhodnocovat rizika
  • Plánovat a provádět auditní zakázky v oblasti IS/IT
  • Poskytovat objektivní a nezávislá ujištění
  • Navrhovat nápravná opatření a sledovat jejich zavádění

CO OD VÁS OČEKÁVÁME

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Praxi v IS/IT v délce alespoň 2 let (v IS/IT auditu výhodou)
  • Znalost anglického jazyka na úrovni min. A2
  • Znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • Schopnost samostatné analytické práce, spolehlivost, přesnost, preciznost, smysl pro detail a odpovědný přístup k práci
  • Výhodou je znalost auditních standardů a postupů
  • Výhodou je znalost ISO2700x

CO MY NABÍZÍME VÁM

  • Zajímavou a pestrou práci na plný úvazek
  • Odborný růst v atraktivní oblasti kapitálových trhů a bankovnictví
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Systematické vzdělávání a profesní rozvoj včetně možnosti získání profesních certifikací
  • Příspěvek na penzijní připojištění (až 500,-Kč měsíčně),
  • Multisport karta (hradí si zaměstnanec, cena 790,-Kč měsíčně),
  • ActivePass karta (hradí si zaměstnanec, cena 550,-Kč měsíčně),
  • Příspěvek na stravování - stravenkový paušál (61,-Kč za odpracovaný den min. 5 hodin = ekvivalent stravenky v hodnotě 110 Kč),
  • Zaměstnanecký účet s výhodnými poplatky,
  • Kontokorentní úvěr s výhodnými sazbami,
  • Hypoteční úvěr s výhodnými sazbami,
  • Splátkový úvěr s výhodnými sazbami,
  • Očkování proti chřipce zdarma,
  • Hlídané parkování pro kola přímo pod kancelářemi (centrála),
  • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, sodobar).
  • Týden volna navíc nad rámec zákonem stanovené dovolené (fakticky 1 týden neplaceného volna + odměna   odpovídající týdenní mzdě),                    
  • Služební notebook,
  • Služební mobilní telefon,
  • Zvýhodněný tarif na telefonování (včetně datového limitu),
  • Úhrada seminářů/školení spojených s výkonem práce,
  • Úhrada certifikačních zkoušek spojených s výkonem práce (zejm. CIA, CRMA, CISA).

Kontakt
Fio banka, a.s.

Michaela Fejfarová
V Celnici 1028/10
110 00  Praha-Nové Město
Česká republika
Tel: 224 346 611; 724 346 894
Email: personalni@fio.cz

 

22. září 2021

JUNIOR INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA

Fio banka, a. s. hledá vhodného kandidáta na pozici:

JUNIOR INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA

Baví vás pomáhat zlepšovat nastavené procesy?
Baví vás práce s bankovními systémy a aplikacemi?
Chcete se podílet na vylepšování té naší české Fio banky?

Tak pojďte k nám.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT

  • Analyzovat procesy ve společnostech Fio
  • Vyhodnocovat rizika
  • Plánovat a provádět auditní zakázky
  • Poskytovat objektivní a nezávislá ujištění
  • Navrhovat nápravná opatření a sledovat jejich zavádění

CO OD VÁS OČEKÁVÁME

  • Vysokoškolské vzdělání (případně studující)
  • Znalost anglického jazyka na úrovni min. A2
  • Znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • Schopnost samostatné analytické práce, spolehlivost, přesnost, preciznost, smysl pro detail a odpovědný přístup k práci

CO MY NABÍZÍME VÁM

  • Zajímavou a pestrou práci na plný úvazek v centru Prahy,
  • Odborný růst v atraktivní oblasti kapitálových trhů a bankovnictví,
  • Odpovídající finanční ohodnocení,
  • Systematické vzdělávání a profesní rozvoj včetně možnosti získání profesních certifikací,
  • Příspěvek na penzijní připojištění (až 500,-Kč měsíčně),
  • Multisport karta (hradí si zaměstnanec, cena 790,-Kč měsíčně),
  • ActivePass karta (hradí si zaměstnanec, cena 550,-Kč měsíčně),
  • Příspěvek na stravování - stravenkový paušál (61,-Kč za odpracovaný den min. 5 hodin = ekvivalent stravenky v hodnotě 110 Kč),
  • Zaměstnanecký účet s výhodnými poplatky,
  • Kontokorentní úvěr s výhodnými sazbami,
  • Hypoteční úvěr s výhodnými sazbami,
  • Splátkový úvěr s výhodnými sazbami,
  • Očkování proti chřipce zdarma,
  • Hlídané parkování pro kola přímo pod kancelářemi (centrála),
  • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, sodobar).
  • Týden volna navíc nad rámec zákonem stanovené dovolené (fakticky 1 týden neplaceného volna + odměna odpovídající týdenní mzdě),
  • Služební notebook,
  • Služební mobilní telefon,
  • Zvýhodněný tarif na telefonování (včetně datového limitu),
  • Úhrada seminářů/školení spojených s výkonem práce,
  • Úhrada certifikačních zkoušek spojených s výkonem práce (zejm. CIA, CRMA, CISA).

Kontakt
Fio banka, a.s.

Michaela Fejfarová
V Celnici 1028/10
110 00  Praha-Nové Město
Česká republika
Tel: 224 346 611; 724 346 894
Email: personalni@fio.cz

 


 

 

13. září 2021

Operational Risk Analyst/Consultant/Senior Consultant

Deloitte Advisory hledá vhodného kandidáta na pozici:

OPERATIONAL RISK ANALYST/CONSULTANT/SENIOR CONSULTANT

Hledáme nové kolegy do týmu Operational Risk, který se věnuje rizikům spojeným s provozem a financemi ve společnostech. Řízení rizik umožňuje odhalit nástrahy či problémy podnikání dříve, než se z nich stanou vážné problémy ohrožující chod společnosti. Každá odpovědná společnost tak řídí svoje rizika tím, že je včas identifikuje, analyzuje, hodnotí, ošetřuje a kontinuálně monitoruje. Řízení rizik vede k posílení společností a často i k novým obchodním příležitostem.

Svět a trhy se dynamicky mění zvláště ve spojení s rozvojem nových technologií. Změny sebou také přinášejí nové regulace či legislativu. Vše přináší nová rizika a společnosti na ně musí efektivně reagovat. Tým společnosti Deloitte se skládá z odborníků se zkušenostmi z mnoha společností a odvětví. Nabízí tak unikátní znalosti, které dělají z řízení rizik silnou součást řízení společností s velkou přidanou hodnotou.

Pokud Tě zajímá hledat rizika či nástrahy podnikání a pomáhat společnostem s nimi pracovat, neváhej nám poslat svoje CV. Rádi se s tebou pobavíme o možnostech spolupráce!

DAinzerat

Co bude tvou náplní práce:

  • Řízení rizik – Identifikace, Analýza, Hodnocení, Ošetřování a Monitoring provozních, finančních či obchodních rizik ve společnostech z různých průmyslových odvětví. Vývoj modelů a simulací pro řízení rizik.
  • Analýza, vývoj a testování interních kontrolních systémů společností za účelem zajištění efektivního fungování procesů či souladu s příslušnými předpisy a normami.
  • Audit procesů a kontrolního prostředí za účelem ověření funkce interních kontrol a souladu s příslušnými předpisy a normami.
  • Zavádění nových legislativních předpisů, norem či nařízení do společností od úvodní analýzy přes návrh postupu implementace a dohledu nad implementací samotnou.
  • Poradenství v oblasti zlepšování procesů v oblasti řízení rizik. (analýza, přijímání změn, rozhodování, organizačních změn, procesů, kontrolních systémů, reportingu apod.)
  • V rámci profesního růstu na seniorní pozice budeš postupně odpovědný za kvalitu konečného výstupu, řízení juniorních kolegů, řízení celého projektu či jednání s klienty.

Co od tebe očekáváme:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, podnikové ekonomiky, managementu, financí, popř. jiné související oblasti.
  • Velkou výhodou jsou předešlá praxe z řízení rizik, interního auditu, compliance neho jíné relevantní oblasti a zkušenosti s GRC nástroji (Archer, MetricStream, ServiceNow). 
  • Kritické a analytické myšlení.
  • Přístup orientovaný na klienta a služby.
  • Schopnost provádět praktické změny pro naše klienty.
  • Jsi otevřený/á, flexibilní a nechybí ti elán, zároveň jsi odhodlán/á pomáhat firmám uspět.
  • Dokážeš se přizpůsobit okolnostem.

Co ti můžeme nabídnout:

  • Různorodou práci a náročné úkoly pro tuzemské i nadnárodní klienty.
  • Spolupráci s předními odborníky a vedoucími pracovníky, kteří se s tebou podělí o své zkušenosti.
  • Získáš hlubší znalosti o obchodních procesech, řízení rizik a souvisejících metodikách. Rovněž u nás zlepšíš své soft skills, jako např. koučování nebo vedení rozhovoru.
  • Podpora profesního rozvoje (mentoring, specializovaná školení, certifikace atd.).
  • Flexibilní pracovní doba a možnost home office.
  • Balíček benefitů (sick days, 5 týdnů dovolené, firemní telefon, laptop, cestovní pojištění atd.).

Pokud máte o tuto pozici zájem, kontaktujte paní Petru Škvorovou: skvorova@interniaudit.cz.



9. září 2021

JUNIOR KONZULTANT AUDIT

BDO Czech Republic s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici:

JUNIOR KONZULTANT AUDIT

Jsme BDO. Jsme poradci, auditoři, daňaři, znalci, právníci, účetní a IT odborníci. Našim klientům poskytujeme výjimečné poradenské služby a aktuálně posilujeme tým Standy.
Baví Tě firemní finance a účetnictví? Ještě studuješ nebo už máš za sebou nějakou praxi? Přijď nás poznat a staň se jedním z nás.

Co Tě u nás v prvním roce čeká?
Budeš pod vedením zkušenějších kolegů pracovat na auditních zakázkách pro naše klienty
Nahlédneš do komplexních interních procesů a pochopíš fungování firem z různých odvětví
Budeš se neustále vzdělávat
Osvojíš si auditorskou práci, pronikneš do fungování řady firem a hodně se toho od nás naučíš

Co teď od Tebe potřebujeme?
Jsi absolvent/ka nebo jsi student/ka VŠ nejlépe ekonomického směru
Znalost anglického a českého/slovenského jazyka
Zájem o oblast auditu a účetnictví a ochotu se učit
Chuť poznat, jak fungují české i zahraniční společnosti
Nebojíš se zeptat a rád pracuješ samostatně i v týmu
Ochotu cestovat, ŘP výhodou
Rozumíš si s Excelem

Co Ti nabízíme?
Skvělou příležitost nastartovat kariéru ve světě auditu po boku zkušených odborníků v oboru, kteří Tě povedou
Komplexní školící program a podpora při odborných zkouškách a certifikacích
Přátelskou neformální atmosféru oddělení auditu, ostré lokty v našem kolektivu nehledej
Uvědomujeme si důležitost sladění práce a osobního života a je to znát od prvního dne
Zajímavé benefity (stravenkový paušál, karta Multisport, příspěvek na dopravu), sportovní a firemní akce, 5 týdnů dovolené a možnost čerpání delšího volna mimo sezónu
Příležitost vycestovat do zahraničí na stáž
Nové kanceláře u metra Chodov, komplex The Park nebo přímo na Andělu

A poslední informace na závěr. Tvoje motivace, proč sis vybral/a naši společnost a práci v auditu je pro nás důležitá! Prosím, k životopisu nezapomeň připojit i motivační dopis a zašli na eva.babicikova@bdo.cz

Informace o pozici
Pozice je vhodná pro absolventy.

Typ úvazku:
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu:
pracovní smlouva
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Benefity:
Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost delšího neplaceného volna, Možnost občasné práce z domova, Možnost studijního volna, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení
Požadované vzdělání:
Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky:
Čeština (Výborná) a Angličtina (Pokročilá)
Zadavatel:
BDO Group s.r.o.
Místo pracoviště:
Praha - Chodov

                              Praha - Smíchov

 

9. září 2021

MANAŽER DATOVÉ ANALÝZY

BDO Czech Republic s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici:

MANAŽER DATOVÉ ANALÝZY

Jsme BDO. Jsme poradci, auditoři, daňaři, znalci, právníci, účetní a IT odborníci. Našim klientům poskytujeme výjimečné poradenské služby a aktuálně posilujeme tým Standy.
Baví Tě firemní finance a účetnictví? Ještě studuješ nebo už máš za sebou nějakou praxi? Přijď nás poznat a staň se jedním z nás.

Hlavní odpovědnosti:
Staneš se součástí týmů na auditních a poradenských zakázkách a projektech
Získáš příležitost pomáhat klientům a rozvíjet jejich podnikání
Budeš komunikovat se zástupci klienta a účastnit se schůzek
Mezi Tvé úkoly bude patřit analýza business dat, procesů, podkladové dokumentace a veřejně dostupných informací vč. prezentace závěrů klientovi
Budeš se podílet na vývoji datových produktů zaměřených na finanční i nefinanční reporting
Mezi Tvoje oblíbené nástroje bude patřit hlavně Excel a Power BI
Samostatné vedení juniorních kolegů, plánování jejich práce a dohled nad zpracováním úkolů

Co je pro nás důležité?
Ukončené VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
Výborné komunikační a organizační dovednosti
Analytické a kritické myšlení
Dobrá znalost MS Excel, zkušenost s Power BI či VBA je výhodou
Alespoň 4 roky praxe v daném odvětví (finance, poradenství), z toho alespoň 2 roky v roli vedoucího projektu, výhodou je zkušenost z finančního sektoru nebo Big4
Velký smysl pro detail s důrazem na přesnost a odpovědnost
Chuť pomáhat našim obchodním partnerům a spolupracovníkům dosahovat svých snů
Komunikativní znalost anglického jazyka (písemná i ústní forma)
ŘP skupiny B – aktivní řidič

Co získáš?
Přátelskou atmosféru naší společnosti, ostré loky v našem kolektivu nenajdeš, zato fajn kolegy ano
Tým, kde je vyslyšen každý názor a návrh na zlepšení
Jsi pro nás důležitým parťákem, proto v průběhu ladíme spolupráci ke spokojenosti všech
Rodinnou a flexibilní firemní kulturu, kde máš možnost se přímo podílet na změnách, které jdou vidět
Motivující finanční ohodnocení, balíček benefitů (1 týden dovolené navíc, příspěvek na MHD, stravenkový paušál, Multisport karta, věrnostní volno), možnost občasné práce z domova, sportovní a firemní akce
Odborná školení, jazykové kurzy, podpora profesních zkoušek

A poslední informace na závěr. Svůj životopis můžeš zaslat na eva.babicikova@bdo.cz

Informace o pozici
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
: Pracovní smlouva
Benefity:
Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení
Požadované vzdělání
: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky:
Čeština (Výborná) a Angličtina (Pokročilá)
Zadavatel
: BDO Group s.r.o.
Místo pracoviště:
V parku 2316/12, 14800, Praha - Chodov, Hlavní město Praha, Česká republika


9. září 2021

KONZULTANT RISK ADVISORY & FORENSICS

BDO Czech Republic s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici:

KONZULTANT RISK ADVISORY & FORENSICS

Jsme BDO. Jsme poradci, auditoři, daňaři, znalci, právníci, účetní a IT odborníci. Našim klientům poskytujeme výjimečné poradenské služby a aktuálně posilujeme tým Standy.
Baví Tě firemní finance a účetnictví? Ještě studuješ nebo už máš za sebou nějakou praxi? Přijď nás poznat a staň se jedním z nás.

Co u nás budeš dělat?
Staneš se součástí týmů na auditních a poradenských zakázkách
Získáš příležitost pomáhat klientům a rozvíjet jejich podnikání
Budeš komunikovat se zástupci klienta a účastnit se schůzek
Mezi Tvé úkoly bude patřit analýza business dat, procesů, podkladové dokumentace a veřejně dostupných informací
Budeš mít možnost zazářit při přípravě užitečných návrhů řešení a doporučení, které pak budeš prezentovat v týmu i klientovi

Co získáš?
Přátelskou atmosféru naší společnosti, ostré loky v našem kolektivu nenajdeš, zato fajn kolegy ano
Rodinnou a flexibilní firemní kulturu, kde máš možnost se přímo podílet na změnách, které jdou vidět
Motivující finanční ohodnocení, balíček benefitů (1 týden dovolené navíc, příspěvek na MHD, stravenkový paušál, Multisport karta, věrnostní volno), možnost občasné práce z domova, sportovní a firemní akce
Odborná školení, jazykové kurzy, podpora profesních zkoušek

Co je pro nás důležité?
Studuješ VŠ ekonomického směru
Výborné komunikační a organizační dovednosti
Analytické a kritické myšlení
Dobrá orientace ve firemních financích a dobrá znalost MS Excel
Velký smysl pro detail s důrazem na přesnost a odpovědnost
Chuť pomáhat našim obchodním partnerům a spolupracovníkům dosahovat svých snů
Komunikativní znalost anglického jazyka (písemná i ústní forma)
ŘP skupiny B – aktivní řidič

A poslední informace na závěr. Svůj životopis můžeš zaslat na eva.babicikova@bdo.cz

Informace o pozici
Pozice je vhodná pro absolventy.
Typ úvazku:
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu:
pracovní smlouva
Benefity
: Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení
Požadované vzdělání:
Bakalářské
Požadované jazyky
: Čeština (Výborná) a Angličtina (Středně pokročilá)
Zadavatel
: BDO Group s.r.o.
Místo pracoviště
: V parku 2316/12, 14800, Praha - Chodov, Hlavní město Praha, Česká republika


Jsme BDO. Jsme poradci, auditoři, daňaři, znalci, právníci, účetní a IT odborníci. Našim klientům poskytujeme výjimečné poradenské služby a aktuálně posilujeme tým Standy.

Baví Tě firemní finance a účetnictví? Ještě studuješ nebo už máš za sebou nějakou praxi? Přijď nás poznat a staň se jedním z nás.

Co u nás budeš dělat?

         *         Staneš se součástí týmů na auditních a poradenských zakázkách

         *         Získáš příležitost pomáhat klientům a rozvíjet jejich podnikání

         *         Budeš komunikovat se zástupci klienta a účastnit se schůzek

         *         Mezi Tvé úkoly bude patřit analýza business dat, procesů, podkladové dokumentace a veřejně dostupných informací

         *         Budeš mít možnost zazářit při přípravě užitečných návrhů řešení a doporučení, které pak budeš prezentovat v týmu i klientovi

 

Co získáš?

         *         Přátelskou atmosféru naší společnosti, ostré loky v našem kolektivu nenajdeš, zato fajn kolegy ano

         *         Rodinnou a flexibilní firemní kulturu, kde máš možnost se přímo podílet na změnách, které jdou vidět

         *         Motivující finanční ohodnocení, balíček benefitů (1 týden dovolené navíc, příspěvek na MHD, stravenkový paušál, Multisport karta, věrnostní volno), možnost občasné práce z domova, sportovní a firemní akce

         *         Odborná školení, jazykové kurzy, podpora profesních zkoušek

 

Co je pro nás důležité?

         *         Studuješ VŠ ekonomického směru

         *         Výborné komunikační a organizační dovednosti

         *         Analytické a kritické myšlení

         *         Dobrá orientace ve firemních financích a dobrá znalost MS Excel

         *         Velký smysl pro detail s důrazem na přesnost a odpovědnost

         *         Chuť pomáhat našim obchodním partnerům a spolupracovníkům dosahovat svých snů

         *         Komunikativní znalost anglického jazyka (písemná i ústní forma)

         *         ŘP skupiny B – aktivní řidič

 

A poslední informace na závěr. Svůj životopis můžeš zaslat na eva.babicikova@bdo.cz.

9. září 2021

KONZULTANT - DATOVÝ ANALYTIK

BDO Czech Republic s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici: 

KONZULTANT - DATOVÝ ANALYTIK

Jsme BDO. Jsme poradci, auditoři, daňaři, znalci, právníci, účetní a IT odborníci. Našim klientům poskytujeme výjimečné poradenské služby a aktuálně posilujeme tým Standy.
Baví Tě firemní finance a účetnictví? Ještě studuješ nebo už máš za sebou nějakou praxi? Přijď nás poznat a staň se jedním z nás.

Co u nás budeš dělat?
Staneš se součástí týmů na auditních a poradenských zakázkách a projektech
Získáš příležitost pomáhat klientům a rozvíjet jejich podnikání
Budeš komunikovat se zástupci klienta a účastnit se schůzek
Mezi Tvé úkoly bude patřit analýza, zpracování, kontrola a interpretace dat
Budeš se podílet na vývoji datových produktů zaměřených na finanční i nefinanční reporting
Mezi Tvoje oblíbené nástroje bude patřit hlavně Excel a Power BI

Co získáš?
Přátelskou atmosféru naší společnosti, ostré loky v našem kolektivu nenajdeš, zato fajn kolegy ano
Rodinnou a flexibilní firemní kulturu, kde máš možnost se přímo podílet na změnách, které jdou vidět
Motivující finanční ohodnocení, balíček benefitů (1 týden dovolené navíc, příspěvek na MHD, stravenkový paušál, Multisport karta, věrnostní volno), možnost občasné práce z domova, sportovní a firemní akce
Odborná školení, jazykové kurzy, podpora profesních zkoušek

Co je pro nás důležité?
Studuješ VŠ ekonomického nebo technického směru
Výborné komunikační a organizační dovednosti
Analytické a kritické myšlení
Dobrá znalost MS Excel, zkušenost s Power BI či VBA je výhodou
Velký smysl pro detail s důrazem na přesnost a odpovědnost
Chuť pomáhat našim obchodním partnerům a spolupracovníkům dosahovat svých snů
Komunikativní znalost anglického jazyka (písemná i ústní forma)
ŘP skupiny B – aktivní řidič

A poslední informace na závěr. Svůj životopis můžeš zaslat na eva.babicikova@bdo.cz

Informace o pozici
Pozice je vhodná pro absolventy.
Typ úvazku:
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu:
pracovní smlouva
Benefity:
Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení
Požadované vzdělání:
Bakalářské
Požadované jazyky:
Čeština (Výborná) a Angličtina (Středně pokročilá)
Zadavatel:
BDO Group s.r.o.
Místo pracoviště:
V parku 2316/12, 14800, Praha - Chodov, Hlavní město Praha, Česká republika 


9. září 2021

MANAŽER PORADENSTVÍ

BDO Czech Republic s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici:

MANAŽER PORADENSTVÍ

Jsme BDO. Jsme poradci, auditoři, daňaři, znalci, právníci, účetní a IT odborníci. Našim klientům poskytujeme výjimečné poradenské služby a aktuálně posilujeme tým Standy.
Baví Tě firemní finance a účetnictví? Ještě studuješ nebo už máš za sebou nějakou praxi? Přijď nás poznat a staň se jedním z nás.

Hlavní odpovědnosti:
Komunikace s klienty
Vedení auditních a poradenských zakázek (zejm. finanční a procesní analýzy, optimalizace procesů, poradenství v rámci business intelligence, interní audity)
Samostatné řízení týmu juniorních kolegů
Plánování práce, dohled nad zpracováním úkolů a kontrola kvality
Podílení se na získávání nových příležitostí

Co je pro nás důležité?
Ukončené VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
Výborné komunikační a organizační dovednosti
Velmi dobrá znalost firemních financí a účetnictví
Znalost business intelligence výhodou
Alespoň 4 roky praxe v daném odvětví (finance, poradenství), z toho alespoň 2 roky v roli vedoucího projektu nebo auditního týmu, výhodou je zkušenost z finančního sektoru nebo Big4
Velký smysl pro detail s důrazem na přesnost a odpovědnost
Chuť pomáhat našim obchodním partnerům a spolupracovníkům dosahovat svých snů
Komunikativní znalost anglického jazyka (písemná i ústní forma)
ŘP skupiny B – aktivní řidič

Co získáš?
Přátelskou atmosféru naší společnosti, ostré loky v našem kolektivu nenajdeš, zato fajn kolegy ano
Rodinnou a flexibilní firemní kulturu, kde máš možnost se přímo podílet na změnách, které jdou vidět
Motivující finanční ohodnocení, balíček benefitů (1 týden dovolené navíc, příspěvek na MHD, stravenkový paušál, Multisport karta, věrnostní volno), možnost občasné práce z domova, sportovní a firemní akce
Odborná školení, jazykové kurzy, podpora profesních zkoušek

A poslední informace na závěr. Svůj životopis můžeš zaslat na eva.babicikova@bdo.cz

Informace o pozici
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu:
pracovní smlouva
Délka pracovního poměru:
Na dobu neurčitou
Benefity:
Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost delšího neplaceného volna, Možnost občasné práce z domova, Možnost studijního volna, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení
Požadované vzdělání:
Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky:
Čeština (Výborná) a Angličtina (Pokročilá)
Zadavatel:
BDO Group s.r.o.
Místo pracoviště:
V parku 2316/12, 14800, Praha - Chodov, Hlavní město Praha, Česká republika