Volná místa

VOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ

Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz.

12. duben 2019

ASISTENT AUDITORA

ATLAS AUDIT s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici:

ASISTENT AUDITORA

  • Místo výkonu práce: Čelákovice
  • Úvazek: plný úvazek
  • Nástup: možný ihned, nejpozději srpen-září (dovolenou možno čerpat již v červenci a srpnu dle dohody)

Požadujeme:

  • VŠ ekonomického směru
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Základní znalosti Microsoft Office (Word / Excel)
  • Zodpovědnost, pečlivost a týmovou spolupráci
  • Praxe v oboru účetnictví, rozpočtů a kontroly vítána

Nabízíme:

  • Příspěvek na stravování
  • Dodatkovou dovolenou
  • Průběžné vzdělávání
  • Možnost profesního růstu
  • Práce v menším přátelském kolektivu
  • Možnost dlouhodobé spolupráce

Kontakt:
ATLAS AUDIT s.r.o.

K Bílému vrchu 1717
250 88  Čelákovice
telefon: 326 991 883
e-mail: info@atlasaudit.cz

 


1. duben 2019

Junior interní auditor/ka - centrála Praha

Baví vás pomáhat zlepšovat nastavené procesy?
Baví vás práce s bankovními systémy a aplikacemi?
Chcete se podílet na vylepšování té naší české Fio banky?

Tak pojďte k nám.

Co u nás budete dělat

Analyzovat procesy ve společnostech Fio, vyhodnocovat rizika, plánovat a provádět auditní zakázky, poskytovat objektivní a nezávislá ujištění, navrhovat nápravná opatření a sledovat jejich zavádění.

Očekáváme od vás

Vysokoškolské vzdělání (případně studující), znalost anglického jazyka na úrovni min. A2, znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího. Předpokládáme schopnost samostatné analytické práce, spolehlivost, přesnost, preciznost, smysl pro detail, odpovědný přístup k práci.

Co vám nabízíme

Zajímavou a pestrou práci v bankovnictví na plný úvazek. Velkou příležitost pro končící studenty, kteří hledají praxi ve finanční sféře. Odborný růst v atraktivní oblasti kapitálových trhů a bankovnictví. Naše stabilní finanční skupina Vám poskytne odpovídající finanční ohodnocení, systematické vzdělávání a profesní rozvoj včetně možnosti získání profesních certifikací. Bankovní produkty za zvýhodněných podmínek, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování (stravenky) a možnost každoročního očkování proti chřipce.

Kontakt

Fio banka, a.s.
Michaela Fejfarová
V Celnici 1028/10
110 00  Praha-Nové Město
Česká republika
www.fio.cz

telefon: 224 346 611
mobil:   724 346 894
email:   personalni@fio.cz

 

 

 


1. duben 2019

Senior interní auditor/ka - centrála Praha

Baví vás pomáhat zlepšovat nastavené procesy?
Baví vás práce s bankovními systémy a aplikacemi?
Chcete se podílet na vylepšování té naší české Fio banky?

Tak pojďte k nám.

Co u nás budete dělat

Analyzovat procesy ve společnostech Fio, vyhodnocovat rizika, plánovat a provádět auditní zakázky, poskytovat objektivní a nezávislá ujištění, navrhovat nápravná opatření a sledovat jejich zavádění.

Očekáváme od vás

Vysokoškolské vzdělání, praxi v interním auditu v délce cca 2 let (ideálně ve finanční instituci), znalost auditních standardů a postupů, znalost anglického jazyka na úrovni min. A2, znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího. Předpokládáme schopnost samostatné analytické práce, spolehlivost, přesnost, preciznost, smysl pro detail, odpovědný přístup k práci.

Co vám nabízíme

Zajímavou a pestrou práci v bankovnictví na plný úvazek. Odborný růst v atraktivní oblasti kapitálových trhů a bankovnictví. Naše stabilní finanční skupina Vám poskytne odpovídající finanční ohodnocení, systematické vzdělávání a profesní rozvoj včetně možnosti získání profesních certifikací. Bankovní produkty za zvýhodněných podmínek, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování (stravenky) a možnost každoročního očkování proti chřipce.

Kontakt

Fio banka, a.s.
Michaela Fejfarová
V Celnici 1028/10
110 00  Praha-Nové Město
Česká republika
www.fio.cz

telefon: 224 346 611
mobil:   724 346 894
email:   personalni@fio.cz

 

 


27. březen 2019

GLOBAL INTERNAL AUDITOR

GLOBAL INTERNAL AUDITOR

Landis+Gyr

Plzeňská 5a/3185 (Anděl), CZ-150 00 Praha 5, Czech Republic

Landis+Gyr has helped the world manage energy better. Our meters and solutions empower utilities and end-customers around the world to improve their energy efficiency, reduce their energy costs and contribute to a sustainable use of resources. As the largest global player in smart metering with one of the broadest portfolios in the industry, our products, solutions and services empower utilities and consumers with the data necessary to make informed decisions about energy usage and meet worldwide energy challenges today-and tomorrow.

We are looking for senior colleague - Global Internal Auditor who will join our Global Internal Audit team, face new challenges and provide value-added and business-oriented recommendations to improve company’s internal controls, governance and risk management processes

As Internal Auditor, you will deliver internal audits during a year that will span across various business processes such as accounting, procurement, sales, customer contracts and projects, human resources, research & development, operations, inventory management, compliance and code of conduct and information security.

Future responsibilities:

  • Assist on detailed risk assessment prior to assignments encompassing data analytics, financial statements review, operational information provided by the audited organization and other stakeholders (e.g. Group/regional management, functional responsible, other assurance providers, etc.).
  • Present and defend his/her own findings at closing meetings.
  • Define and maintain audit programs.
  • Execute and interpret pre-defined data analytics -scripting not required-.
  • Timely issuance of internal audit reports, ensuring good quality management action plans.
  • Follow up on closure of audit findings.
  • Participate in the development of the audit function improving its processes.
  • Champion implementation and maintenance processes for audit management tools.
  • Develop training material and communication tools.
  • Lead small assignments under oversight and coaching from more senior team members as part of his/her development plan.

Our requirements:

  • Minimum 4 years of internal audit experience
  • University degree in Accounting, Business Administration or Engineering.
  • Qualifications as CPA, ACCA, CIA and/or CFE
  • Experienced with automated internal controls in SAP. Familiar with CAATS. Knowledge of ACL or any other data analytics tool.
  • Knowledge of Audit Management Tools (e.g. Team Mate, IDEA, Pentana, etc.)
  • Fluent English
  • Ability to structure and summarize complex situations and information. Draft good quality executive summaries
  • Resilient. Able to absorb stress and being able to work under time pressure.
  • Strong listening and communication skills across all levels
  • Analytical thinking and solution driven

As member of Global Internal Audit team, you will cooperate with Head of Internal Audit and your senior colleagues, you will have a chance to be involved in interesting assignments and be coached by seniors.

We provide constant support in development, flexibility, open-minded work environment and motivating benefits package - Cafeteria, pension contribution, Multisport Card, flexible working hours, sick days, home office etc.

We invite you to join a journey with an energetic team of Landis+Gyr experts and the greatest customers.

 

21. březen 2019

SENIOR INTERNAL AUDITOR

We are an American company providing every kind of administrative and financial service for our European branches.
We have been in Brno since 2011 and we quickly grew from the original staff of 30 employees to 160. The corporate world and its anonymity are not for us, as we want to know the names and faces of the people around us, and that has worked well for us.
We work in an international environment and we are a diverse group of people, languages and experiences.


SENIOR INTERNAL AUDITOR
Gardner Denver´s Internal Audit Department is responsible for evaluating the effectiveness of the organization´s global internal control environment, assessing compliance with company policy and regulatory requirements, and providing consultative support to address emerging risks and strategic initiatives across all business groups. As a leader within Gardner Denver´s Internal Audit Department, the Senior Internal Auditor is primarily responsible for leading the execution of smaller, less complex internal audits, SOX walkthroughs and testing, special projects and other audit activities, under the supervision of the audit managers and directors.

WHAT WILL BE YOUR RESPONSIBILITIES:

  • Manage assigned internal audit projects to complete all planned projects as scheduled within the allotted time frame and budget.
  • For assigned audit projects, assist in the internal audit project preparation and planning activities to target key risk areas.
  • Lead internal audit fieldwork for business process reviews and assessments including operational processes, financial reporting, internal controls and SOX walkthroughs and testing. May also lead portions of larger projects.
  • Provide timely, clear, relevant and actionable feedback, tailored to the specific business environment, regarding audit findings or opportunities for improvement.
  • Draft audit reports or other deliverables in a timely manner.
  • Assist in following-up on outstanding audit findings or SOX deficiencies.
  • Supervision of audit staff, guest auditors and external, co-sourced resources to ensure work is completed timely, accurately and adheres to department policies and procedures.
  • Maintain and contribute to the continuous improvement of the internal audit methodology, processes and department policies and procedures.
  • Other responsibilities as requested.


WHAT IS IMPORTANT FOR US:

  • Bachelor´s degree in accounting, finance or related discipline (e.g. business administration, economics) and relevant work experience. Advanced degree and relevant professional certifications (e.g. CPA, CIA) highly desired.
  • Two to three years of experience in public accounting, internal audit, or general accounting or finance functions within a corporate environment, with one year of supervisory experience.
  • Experience in the manufacturing industry with a global organization is preferred.
  • Strong understanding of US SOX requirements and experience in documenting and testing SOX controls.
  • Knowledge of or experience in fraud examinations, investigations support and legal compliance areas (e.g. FCPA, trade compliance) is a plus.
  • Experience using SAP and consolidation software for audit related purposes is preferred.
  • Proficient in Microsoft Office applications including MS Word, Excel, Project and Visio. Experience using automated audit techniques and data analytics is a plus.
  • Must be fluent in English. Additional language skills are a plus.


WHAT WE OFFER:

  • Motivating salary and annual bonuses
  • Meal vouchers
  • Flexipass vouchers 500 CZK or Multisport Card for Free
  • 5 weeks of holiday
  • Flexible working hours
  • Contribution to language/professional courses 5000 CZK
  • Contribution to pension and life insurance
  • ACCA courses
  • Pleasant and modern working environment close to city center
  • Refreshment at workplace for free

CONTACT E-MAIL: lucie.krispinova@gardnerdenver.com

MORE INFORMATION: HERE.