Volná místa

VOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ

Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz.

1. červen 2023

INTERNÍ AUDITOR/-KA

Státní fond dopravní infrastruktury hledá vhodného kandidáta na pozici:

INTERNÍ AUDITOR/-KA

Nabízíme:

  • možnost další odborného vzdělávání a osobního růstu,
  • služební poměr na plný úvazek na dobu neurčitou ve 13. platové třídě dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů,
  • pružnou pracovní dobu,
  •  5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna,
  • příspěvek na stravování (stravné 190 Kč na den, 150 Kč hradí zaměstnavatel),
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • výuku anglického jazyka v rámci pracoviště,
  • možnost občasné práce z domova,
  • příjemné pracovní prostředí s velmi dobrou dopravní dostupností.

Náplň práce:

  • budete prověřovat, jak funguje systém řízení a kontroly procesů na státním fondu a budete se tak podílet na jejich zlepšování,
  • budete prověřovat výkon a finanční aspekty realizovaných operací a podílet se na identifikaci a hodnocení souvisejících rizik,
  • budete se podílet na plánování, přípravě a realizaci auditních zakázek,
  • pro vedení státního fondu budete poskytovat objektivní a nezávislá ujištění o procesech v organizaci a související poradenskou činnost,
  • budete sledovat, zda a jak jsou plněna nápravná opatření z interních auditů.

Požadavky:

  • občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
  • věk 18 let,  plně svéprávný a bezúhonný, zdravotní způsobilost
  • úplné vysokoškolské vzdělání v magisterském stupni studijního programu technického, ekonomického nebo právního zaměření
  • vítána znalost prostředí MS TEAMS, pečlivost a pozitivní přístup k práci, schopnost samostatné i týmové práce.

Termín pro zaslání přihlášek do 15.6.2023.

VÍCE INFORMACÍ NALEZENTE ZDE.

 


30. květen 2023

Auditor/auditorka v Auditním orgánu

Ministerstvo financí ČR hledá vhodného kandidáta na pozici:

AUDITOR/AUDITORKA V AUDITNÍM ORGÁNU

Máte zkušenosti z oblasti auditu nebo kontroly?
Pak hledáme právě Vás!

  • Místo výkonu služby v centru Prahy
  • Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída)
  • Termín pro podávání přihlášek do 14. června 2023
  • Předpokládaný termín nástupu je červenec až srpen 2023

Čím se zabyvá útvar?
Odd. Audit OP ŽP a OP ST má na starosti audity kontrolního systému v rámci dvou operačních programů: OP Životní prostředí a OP Spravedlivá transformace a dále audity operací prováděné u projektů podpořených v rámci těchto operačních programů. Je součástí odboru Auditní orgán, jehož hlavním cílem je zajištění jednotného systému ochrany finančních zájmů zemí EU při poskytování finanční podpory z jednotlivých fondů / operačních programů, pro něž odbor vykonává působnost auditního orgánu ve smyslu příslušných právních předpisů. Organizačně je odbor součástí Sekce Finanční řízení a audit zastřešující působnost ministerstva v oblastech cenové politiky, kontroly, CHJ, auditního orgánu, výkaznictví státu a v oblasti analýzy a hlášení nesrovnalostí.

Co bude Vaše práce?
Základní náplní činnosti je výkon auditů v oblasti čerpání ESI Fondů v České republice.
Na obsazované pozici je stěžejní agendou ověřování nastavení adekvátního kontrolního systému pro implementaci operačních programů v gesci oddělení a ověřování správnosti realizace projektů podpořených v rámci těchto operačních programů.  Součástí práce může být také účast na jednáních AO na vnitrostátní úrovni, případně lektorská prezentační činnost v oblasti spadající do působnosti AO.

Co Vám můžeme nabídnout?
V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU. Máme k dispozici komplexní školící projekt pro ucelené vzdělávání zaměstnanců implementační struktury ESIF.

  • 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna a až 5 dní studijního volna ročně
  • Možnost práce z domova a pružnou služební dobu
  • Čerpání individuálních příspěvků z FKSP a víceúčelová karta MultiSport
  • Možnost umístění dítěte v dětské skupině
  • Platový tarif až 45 420 Kč dle započitatelné praxe[1]
  • Možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál

Co je na pozici potřeba?

  • Vynikající organizační a komunikační dovednosti
  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • Trestní bezúhonnost

Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.


[1] V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.

 

 

26. květen 2023

Ministerský rada v Oddělení interního auditu Ministerstva dopravy

Ministerstvo dopravy hledá vhodného kandidáta na pozici:

MINISTERSKÝ RADA V ODDĚLENÍ INTERNÍ AUDITU MINISTERSTVA DOPRAVY

Do malého a přátelského týmu oddělení interního auditu v Odboru interního auditu a kontroly na Ministerstvu dopravy hledáme nového kolegu/kolegyni!

Práce u nás je velmi rozmanitá a zajímavá, na druhou stranu i náročná a odpovědná. Při výkonu auditních činností a poradenských zakázek lze uplatnit znalosti a dovednosti zejména z ekonomických a právních oborů, nicméně to není nutnou podmínkou. Pracovní kolektiv oddělení čítá v plné síle 5 lidí a spolupracuje s podobně velkým oddělením kontroly, jež vykonává kontrolu hospodaření s finančními prostředky u podřízených organizací Ministerstva dopravy.

Charakteristika pracovní činnosti:

  • příprava a realizace auditů v souladu se schváleným ročním plánem interního auditu Ministerstva dopravy;
  • rovněž příprava a realizace auditů vyžádaných ministrem dopravy;
  • vedení a koordinace auditních týmů, sestavování návrhů programů auditních akcí;
  • identifikace a hodnocení souvisejících rizik v rámci realizovaných auditů;
  • předkládání doporučení ke zdokonalení kvality vnitřního kontrolního systému, k předcházení nebo zmírnění rizik a k přijetí opatření za účelem nápravy nedostatků;
  • vypracování dílčích částí zpráv z provedených auditů;
  • ověřování plnění opatření přijatých k odstranění zjištěných nedostatků;
  • provádění operativních šetření vyžádaných ministrem dopravy;
  • spolupráce při poradenské a konzultační činnosti v rámci Ministerstva dopravy v oblasti vnitřního kontrolního systému.

Požadavky kladené na uchazeče: 

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou; poměr dle § 178a) Zákona o státní službě;
  • trestní bezúhonnost;
  • zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu.

Nabízíme:

  • odpovídající finanční ohodnocení v rámci platové tarifní třídy 13 v souladu s nařízením vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů;
  • pracovní poměr je na dobu určitou po dobu trvání mateřské a navazující rodičovské dovolené;
  • plný pracovní úvazek;
  • zajímavou práci v prostředí ústředního orgánu státní správy;
  • možnost dalšího vzdělávání a odborného růstu;
  • pracoviště v centru Prahy;
  • předpokládaný nástup v červnu/červenci 2020 nebo dle dohody.

Dále nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (tzv. sick days), zvýhodněné jazykové kurzy, příspěvek na stravování (jídelna v budově ministerstva), příspěvek na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření, kartu Multisport, posilovna a tělocvična v budově ministerstva, Unišeky, možnost umístění dítěte v dětské skupině Mašinka v budově ministerstva, příspěvek na dětskou rekreaci, lístky do divadla, aj.

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám prostřednictvím elektronické pošty na adresu posta@mdcr.cz přihlášku do výběrového řízení - strukturovaný životopis a motivačním dopis.

V předmětu e-mailu je nutno uvést následující text – „Výběrové řízení č. j. MD/17699/2023/010“.

Termín pro zasílání přihlášek: do 5. června 2023.

Získaná data budou Ministerstvem dopravy zpracována:

  • pouze za účelem výběru vhodného uchazeče/vhodné uchazečky a následného uzavření smlouvy s vybraným uchazečem/uchazečkou;
  • po dobu, než bude nalezen vhodný/á uchazeč/ka v rámci výběrového řízení č. j. MD/7386/2023/010, a dále za účelem ochrany oprávněných zájmů Ministerstva dopravy např. pro případ stížností neúspěšných uchazečů a to po dobu 1 roku.

Podrobné informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde v našem informačním memorandu s odkazem na pověřence.


19. květen 2023

INTERNÍ AUDITOR/-KA

Fakultní nemocnice v Motole hledá vhodného kandidáta na pozici:

INTERNÍ AUDITOR/-KA

Proč si zvolit naše pracoviště:

  • Stanete se součástí přátelského týmu, který společně pracuje na udržení špičkové kvality největší nemocnice v ČR.
  • Jsme moderní pracoviště poskytující komplexní péči o pacienty.
  • Rozsahem poskytované péče a počtem výkonů patříme mezi největší centra v České republice.
  • Podpoříme Vás v dalším rozvoji a vzdělávání.

Náplň práce:

  • Výkon interního auditu v ekonomické a provozní oblasti

Požadavky:

  • SŠ/VŠ ekonomického směru;
  • Praxe nejméně 3 roky
  • Velmi dobrá orientace v účetnictví
  • Znalost legislativy pro příspěvkové organizace vítána
  • Znalost MS Office
  • Znalost Excel na pokročilé úrovni nezbytná
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Cit pro práci s čísly
  • Schopnost kvalitní formulace

Nástup: ihned
Nabízíme:
celou škálu benefitů najdete na: https://www.fnmotol.cz/kariera/benefity 

Inzerát je dostupný do 23. června 2023.
Kontakt:
Marie Romanková, email: Marie.Romankova@fnmotol.cz
Spolu se strukturovaným životopisem zasílejte i průvodní dopis .

VÍCE INFORMACÍ NALEZENTE ZDE.



9. květen 2023

SENIOR INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA

Fio banka hledá vhodného kandidáta na pozici

SENIOR INTERNÍ AUDITOR/AUDITORKA

Baví vás pomáhat zlepšovat nastavené procesy?
Baví vás práce s bankovními systémy a aplikacemi?
Chcete se podílet na vylepšování té naší české Fio banky?

Tak pojďte k nám.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT

  • Analyzovat procesy ve společnostech Fio
  • Vyhodnocovat rizika
  • Plánovat a provádět auditní zakázky
  • Poskytovat objektivní a nezávislá ujištění
  • Navrhovat nápravná opatření a sledovat jejich zavádění

CO OD VÁS OČEKÁVÁME

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Praxi v interním auditu v délce cca 2 let (ideálně ve finanční instituci)
  • Znalost auditních standardů a postupů
  • Znalost anglického jazyka na úrovni min. B1 (zejména ve formě porozumění psanému textu)
  • Znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • Schopnost samostatné analytické práce, spolehlivost, přesnost, preciznost, smysl pro detail a odpovědný přístup k práci
  • Znalosti nebo zkušenosti alespoň v jedné z následujících oblastí: investiční služby/bezhotovostní a hotovostní platební operace/řízení rizik (úvěrové, tržní, operační, likvidity, koncentrace, kapitálová přiměřenost, SVSK) /administrace fondů a výkaznictví investiční společnosti

CO MY NABÍZÍME VÁM

  • Flexibilní začátek pracovní doby mezi 06:00 – 10:00 hodinou
  • Nadstandardní finanční ohodnocení
  • Úhrada certifikačních zkoušek spojených s výkonem práce (zejm. CIA, CRMA, CISA)
  • Úhrada seminářů/školení spojených s výkonem práce
  • Možnost čerpání Home office v rozsahu 10 dní během jednoho kalendářního čtvrtletí
  • Zajímavá a pestrá práce na plný úvazek v centru Prahy
  • Odborný růst v atraktivní oblasti kapitálových trhů a bankovnictví
  • Příspěvek na penzijní připojištění (až 500,-Kč měsíčně)
  • Multisport karta (hradí si zaměstnanec, cena 940,-Kč měsíčně)
  • Příspěvek na stravování - stravenkový paušál (83,-Kč za odpracovaný den min. 5 hodin = ekvivalent stravenky v hodnotě 151,-Kč)
  • Zaměstnanecký účet s výhodnými poplatky
  • Kontokorentní úvěr s výhodnými sazbami
  • Hypoteční úvěr s výhodnými sazbami
  • Splátkový úvěr s výhodnými sazbami
  • Očkování proti chřipce zdarma
  • Hlídané parkování pro kola přímo pod kancelářemi (centrála)
  • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, sodobar)
  • Týden volna navíc nad rámec zákonem stanovené dovolené (fakticky 1 týden neplaceného volna + odměna odpovídající týdenní mzdě)
  • Služební notebook
  • Služební mobilní telefon
  • Zvýhodněný tarif na telefonování (včetně datového limitu)

Kontakt

Fio banka, a.s.
Michaela Fejfarová
V Celnici 1028/10
110 00 Praha-Nové Město
Česká republika
Tel: 224 346 611; 724 346 894
Email: personalni@fio.cz

 


5. květen 2023

INTERNÍ AUDITOR / AUDITORKA

OLYMP Centrum sportu Ministerstva vnitra (OLYMP CS MV) hledá novou kolegyni / nového kolegu v oblasti interního auditu na 0,5 úvazek.

O nás:
OLYMP CS MV je významná značka české (nejen) sportovní scény, která zajišťuje péči o více než 300 vrcholových sportovců z téměř třech desítek odvětví.

Spravuje špičkově vybavené sportovní areály v Praze, Brně, Hradci Králové, Jablonci nad Nisou a Plzni a vytváří zázemí pro sportovní přípravu zaměstnanců bezpečnostních složek.

Náplň práce:

  • samostatný výkon nezávislé a objektivně ujišťovací činnosti formou provádění interních auditů v organizaci
  • poradenská a konzultační činnosti v rámci organizace v oblasti vnitřního řídicího a kontrolního systému
  • předkládání doporučení ke zdokonalování kvality vnitřního řídícího a kontrolního systému
  • monitoring přijatých opatření k odstranění zjištěných nedostatků
  • při výkonu činnost se řídí zákonem o finanční kontrole, Statutem útvaru interního auditu a mezinárodně uznávanými standardy.

Požadujeme:

  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
  • výbornou znalost českého jazyka

Výhodou:

  • zkušenosti z veřejné správy
  • osvědčení o absolvování školení interní auditor
  • komunikační dovednosti a analytické myšlení
  • znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)

Můžete se těšit na:

  • atraktivní pracovní prostředí přímo v pražské Stromovce
  • možnost využití sportovišť v areálu zaměstnavatele
  • závodní stravování za výhodných podmínek
  • odborný rozvoj
  • možnost občasné práce z domova
  • vlastní organizace náplně práce
  • čtvrtletní odměny
  • lékařská a fyzioterapeutická péče v místě pracoviště
  • možnost poznat různá sportovní odvětví z druhé strany než jen jako divák
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, příspěvek z fondu kulturních a sociálních potřeb

Nástup možný dle dohody.

Svůj životopis a motivační dopis zasílejte na e-mail simona.szekelyova@mvcr.cz. 

Jako předmět e-mailu uveďte VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – INTERNÍ AUDIT.