Volná místa

VOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ

Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz.

11. červen 2018

INTERNÍ AUDITOR

Do týmu interního auditu ČEZ (Group audit) hledáme auditory a auditorky

Technické požadavky

  • Dobrá znalost práce s MS Office (MS Excel, Word, Power Point)
  • Dobré porozumění anglickému textu, schopnost psát texty v angličtině
  • Znalost odvětví energetiky výhodou
  • Zkušenosti v IT auditu výhodou

Další požadavky

  • Vysoké morální a etické standardy
  • Pozitivní přístup k práci a životu
  • Smysl pro humor - základní úroveň  :-) 

Náplň práce

  • Realizace auditů ve Skupině ČEZ
  • Konzultační činnost (účast na projektech ve Skupině ČEZ)

Nabízíme

  • Příležitost zajímavé a samostatné práce
  • Příležitost osobního rozvoje a dalšího karierního růstu v nadnárodní energetické společnosti (vč. projektů/pozic mimo ČR)
  • 5 týdnů dovolené
  • Pružná pracovní doba (37,5 hodiny týdně)
  • Zajímavé platové podmínky a rozsáhlá nabídka benefitů

Kontakt

Ilona Melčová
Útvar lidské zdroje
ČEZ, a. s.
Duhová 2/1444, Praha 4, 140 00
Tel.: 420 211 043 110
ilona.melcova@cez.cz

 


25. květen 2018

Vrchní rada v oddělení interního auditu

Generální finanční ředitelství vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

VRCHNÍ RADA V ODDĚLENÍ INTERNÍHO AUDITU


Náplň práce:

  • zpracovávání úkolů vyplývajících ze Střednědobého a Ročního plánu interního auditu Oddělení interního auditu v souladu se Statutem interního auditu Finanční správy ČR, pracovními postupy a souvisejícími metodickými pokyny Oddělení interního auditu, Mezinárodními standardy pro profesní praxi interního auditu a interními akty řízení FS ČR,
  • zpracovávání výsledků auditorské činnosti ve formě zpráv z auditu obsahujících objektivní, kvalifikované a věcně správné závěry včetně doporučení k přijetí opatření v případě zjištěných nedostatků,
  • projednávání závěrů a doporučení z realizovaných auditů s odpovědnými představenými/vedoucími zaměstnanci auditovaných útvarů,
  • ověřování splnění a účinnosti nápravných opatření přijatých představenými/vedoucími zaměstnanci FS ČR na základě doporučení Oddělení itnerního auditu v rámci provedených auditů,
  • zajišťování archivace veškeré auditní dokumentace a pracovních materiálů z realizovaných auditů,
  • zpracovávání podkladů pro stanoviska za Oddělení interního auditu,
  • připomínkování návrhů interních aktů řízení FS ČR zejména z hlediska adekvátnosti nastavení řídicích a kontrolních mechanizmů,
    zpracovávání podkladů pro roční zprávy a dalších reportů o činnosti Oddělení interního auditu,
  • zpracování podkladů pro sestavení střednědobého a ročního plánu interního auditu Oddělení interního auditu,
    zpracovávání a aktualizování metodických, resp. pracovních postupů Oddělení interního auditu,
  • poskytování konzultační činnosti zejména v oblasti řídicích a kontrolních mechanizmů.

Požadujeme:

  • podmínkou je min. dokončený magisterský studijní program,
  • pečlivost, samostatnost, flexibilita, logické uvažování, ochotu dále se vzdělávat,
  • trestní bezúhonnost.

Nabízíme:

  • místo výkonu služby Praha,
  • služební poměr na dobu neurčitou,
  • platová třída 14,
  • plat po zapracování: 28 700 – 43 100 Kč (dle započitatelné praxe) + osobní ohodnocení,
  • možnost vyplacení mimořádných odměn,
  • stabilní zaměstnání ve státní správě,
  • možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace,
  • pružná pracovní doba,
  • 25 dní dovolené,
  • výhody plynoucí z kolektivní dohody: 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefity.

Smluvní vztah:
Služební poměr: Plný úvazek
Délka služebního poměru: Na dobu neurčitou
Vhodné pro: I pro absolventy

Kontakt
Generální finanční ředitelství
Martina Zahradníková
pracoviště: nábř. Kpt. Jaroše 1000/7,
Praha 7, PSČ 170 00
e-mail: Martina.Zahradnikova@fs.mfcr.cz 

 


25. květen 2018

Odborný rada v oddělení interního auditu

Generální finanční ředitelství vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

ODBORNÝ RADA V ODDĚLENÍ INTERNÍHO AUDITU

Náplň práce:

  • zpracovávání úkolů vyplývajících ze Střednědobého a Ročního plánu interního auditu Oddělení interního auditu v souladu se Statutem interního auditu Finanční správy ČR, pracovními postupy a souvisejícími metodickými pokyny Oddělení interního auditu, Mezinárodními standardy pro profesní praxi interního auditu a interními akty řízení FS ČR,
  • zpracovávání výsledků auditorské činnosti ve formě zpráv z auditu obsahujících objektivní, kvalifikované a věcně správné závěry včetně doporučení k přijetí opatření v případě zjištěných nedostatků,
  • projednávání závěrů a doporučení z realizovaných auditů s odpovědnými představenými/vedoucími zaměstnanci auditovaných útvarů,
  • ověřování splnění a účinnosti nápravných opatření přijatých představenými/vedoucími zaměstnanci FS ČR na základě doporučení Oddělení interního auditu v rámci provedených auditů,
  • zajišťování archivace veškeré auditní dokumentace a pracovních materiálů z realizovaných auditů,
  • zpracovávání podkladů pro stanoviska za Oddělení interního auditu,
  • připomínkování návrhů interních aktů řízení FS ČR zejména z hlediska adekvátnosti nastavení řídicích a kontrolních mechanizmů,
  • zpracovávání podkladů pro roční zprávy a dalších reportů o činnosti Oddělení interního auditu,
  • zpracování podkladů pro sestavení střednědobého a ročního plánu interního auditu Oddělení interního auditu,
  • poskytování konzultační činnosti zejména v oblasti řídicích a kontrolních mechanizmů.

Požadujeme:

  • podmínkou je min. dokončený magisterský studijní program,
  • pečlivost, samostatnost, flexibilita, logické uvažování, ochotu dále se vzdělávat,
  • trestní bezúhonnost.

Nabízíme:

  • místo výkonu služby Praha,
  • služební poměr na dobu neurčitou,
  • platová třída 13,
  • plat po zapracování: 25 200 – 37 800 Kč (dle započitatelné praxe) + osobní ohodnocení,
  • možnost vyplacení mimořádných odměn,
  • stabilní zaměstnání ve státní správě,
  • možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace,
  • pružná pracovní doba,
  • 25 dní dovolené,
  • výhody plynoucí z kolektivní dohody: 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefity.

Smluvní vztah:
Služební poměr: Plný úvazek
Délka služebního poměru: Na dobu neurčitou
Vhodné pro: I pro absolventy

Kontakt
Generální finanční ředitelství
Martina Zahradníková
pracoviště: nábř. Kpt. Jaroše 1000/7,
Praha 7, PSČ 170 00
e-mail: Martina.Zahradnikova@fs.mfcr.cz