Volná místa

VOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ

Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz.

24. leden 2023

MINISTERSKÝ RADA v Odboru interního auditu a veřejnosprávní kontroly

Ministerstvo kultury hledá nového kolegu/novou kolegyni do Odboru interního auditu a veřejnosprávní kontroly.

Jaká bude Vaše pracovní náplň?

  • Spolupracovat na auditech klíčových procesů a oblastí ministerstva.
  • Plánovat a provádět audity podle ročního plánu.
  • Ověřovat a vyhodnocovat účelnost, hospodárnost a efektivnosti procesů.
  • Zjišťovat nedostatky a jejich příčiny, navrhovat doporučení k nápravě.
  • Zpracovávat zprávy z jednotlivých interních auditů.
  • Ověřovat implementaci auditních doporučení v praxi.
  • Připravovat reporting podle potřeb vedení ministerstva.
  • Zpracovávat analýzy, trendy a statistiky.

Výhodou uchazeče bude:

  • Předchozí praxe v interním auditu.
  • Znalost auditních metod a metodiky.
  • Ochota vzdělávat se a využívat moderní auditní techniky.

Co Vám nabídneme?

  • Velmi zajímavou a zodpovědnou práci v atraktivním prostředí v centru Prahy.
  • Příležitost poznat velmi zajímavý sektor kultury z hlediska interního auditu.
  • U nás nebudete auditovat jen jednu dílčí věc stále dokola. Procesy poznáte komplexně a napříč ministerstvem, pochopíte kontext. Díky tomu bude Vaše práce zajímavá a rozhodně nesklouznete do rutiny.
  • Profesní rozvoj a sebevzdělávání.
  • Sympatický a pracovitý kolektiv.
  • Příjemné zázemí, pružnou pracovní dobu
  • Benefity (5 týdnů dovolení, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, příspěvek z fondu FKSP, …)

Pokud Vás inzerát zaujal, bližní informace a přesné podmínky naleznete ZDE.



24. leden 2023

MINISTERSKÝ RADA v Oddělení kontroly

Ministerstvo kultury hledá nového kolegu/novou kolegyni do Oddělení kontroly v Odboru interního auditu a veřejnosprávní kontroly.

Jaká bude Vaše pracovní náplň?

  • Provádění veřejnosprávních kontrol v rezortu ministerstva – zejména u příspěvkových organizací a poskytnutých dotací.
  • Kontrolovat a vyhodnocovat účelnost, hospodárnost a efektivnosti procesů.
  • Zjišťovat nedostatky a jejich příčiny, navrhovat doporučení k nápravě.
  • Zpracovávat protokoly z jednotlivých kontrolních akcí.
  • Ověřovat implementaci doporučení k nápravě v praxi.
  • Připravovat materiály podle potřeb vedení ministerstva.

Výhodou uchazeče bude:

  • Předchozí praxe v oblasti kontroly nebo auditu.
  • Znalost kontrolních a auditních metod a metodiky.
  • Ochota vzdělávat se a využívat moderní kontrolní techniky.

Co Vám nabídneme?

  • Velmi zajímavou a zodpovědnou práci v atraktivním prostředí v centru Prahy.
  • Příležitost poznat velmi zajímavý sektor kultury z hlediska kontroly.
  • U nás nebudete kontrolovat jen jednu dílčí věc stále dokola. Procesy poznáte komplexně a napříč rezortem ministerstva, pochopíte kontext. Díky tomu bude Vaše práce zajímavá a rozhodně nesklouznete do rutiny.
  • Profesní rozvoj a sebevzdělávání.
  • Sympatický a pracovitý kolektiv.
  • Příjemné zázemí, pružnou pracovní dobu.
  • Benefity – např. 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, příspěvek z FKSP.

Pokud Vás inzerát zaujal, bližní informace a přesné podmínky naleznete ZDE.


23. leden 2023

Auditor/auditorka v odboru Auditní orgán

Chcete se podílet na auditu na Ministerstvu financí?
Pak hledáme právě Vás!

Auditor/auditorka v odboru Auditní orgán

  • Místo výkonu služby na Praze 1 – blízko Václavského náměstí
  • Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída)
  • Termín pro podávání přihlášek do 3. února 2023
  • Předpokládaný termín nástupu je březen až duben 2023

Co bude Vaše práce?

Náplní činnosti je výkon auditů v oblasti čerpání Evropských strukturálních a investičních fondů v České republice. Stěžejními oblastmi agendy na této pozici jsou projekty podpořené v rámci operačního programu v gesci oddělení Metodicko-právní podpory Auditního orgánu a Operačního programu Technická pomoc. Součástí práce je účast na jednáních auditního orgánu na vnitrostátní úrovni, případně lektorská a prezentační činnost v oblasti spadající
do působnosti auditního orgánu.

V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU. Kromě standardních benefitů Ministerstva financí je k dispozici komplexní školící projekt pro ucelené vzdělávání zaměstnanců implementační struktury ESIF.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick days) ročně     
  • Možnost práce z domova 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
  • Až 5 dní studijního volna ročně
  • Čerpání individuálních příspěvků z FKSP
  • Víceúčelová karta Multisport, a to i pro rodinné příslušníky
  • Adaptační proces pro nové zaměstnance
  • Možnost umístění dítěte v dětské skupině v Letenské ulici
  • Stravování v budově ministerstva nebo příspěvek na stravování
  • Platový tarif až 45 420 Kč*, osobní příplatek a odměny dle výkonu

Co je na pozici potřeba?

  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • Trestní bezúhonnost
  • Zodpovědnost, spolehlivost

Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE
 ________________________________________________________________________________________
*v závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů a k tomu osobní příplatek a odměny v závislosti na schopnostech, dovednostech a výkonu.

 

18. leden 2023

Administrativní pracovník/pracovnice v odboru Auditní orgán

Ministerstvo financí ČR hledá vhodného kandidáta na pozici:
Administrativní pracovník/pracovnice v odboru Auditní orgán

Hledáte zaměstnání v administrativě a zajímate se o oblast auditu?
Pak hledáme právě Vás!

  • Místo výkonu služby na Praze 1
  • Služební poměr na dobu určitou (9. platová třída)
  • Termín pro podávání přihlášek do 2. února 2023
  • Předpokládaný termín nástupu je ihned/dle dohody

 

Co bude Vaše práce?
Na této pozici budete administrativní podporou pro vedoucího oddělení, jedná se o vyřizování korespondence, vedení spisové agendy, pořizování zápisů z porad. Budete vykonávat specifické činnosti ve vymezeném rozsahu pro podporu výkonu auditů. Dále budete zodpovědni za zajišťování docházkové a personální agendy, zajišťování kancelářských potřeb a materiálně-technického zabezpečení zaměstnanců oddělení. Budete spolupracovat při přípravě jednání na národní i mezinárodní úrovni.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna ročně
  • Možnost práce z domova 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
  • Až 5 dní studijního volna ročně
  • Příspěvek na volnočasové aktivity z FKSP ve výši až 10 000 Kč/rok
  • Možnost využití Multisport karty
  • Adaptační proces pro nové zaměstnance
  • Možnost umístění dítěte v dětské skupině
  • Příspěvek na stravování – stravenkový paušál
  • Základní platový tarif až 31 820 Kč*, navíc osobní příplatek a odměny dle výkonu

Co je na pozici potřeba?

  • Střední vzdělání s maturitní zkouškou, nebo vyšší odborné vzdělání
  • Trestní bezúhonnost
  • Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
  • Komunikační a organizační dovednosti
  • Znalost MS Office, Outlook výhodou

Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.


[1] V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.

 

16. leden 2023

Auditor/auditorka ESIF v Auditním orgánu

Ministerstvo financí ČR hledá vhodného kandidáta na pozici:
Auditor/auditorka ESIF v Auditním orgánu

Máte zkušenosti z oblasti auditu nebo kontroly?
Pak hledáme právě Vás!

  • Místo výkonu služby v centru Prahy
  • Služební poměr na dobu neurčitou (13. platová třída)
  • Termín pro podávání přihlášek do 31. ledna 2023
  • Předpokládaný termín nástupu je březen až duben 2023

Co bude Vaše práce?

Náplní činnosti je výkon auditů v oblasti čerpání ESI Fondů v České republice z pozice člena nebo vedoucího auditorského týmu. Stěžejními oblastmi agendy na této pozici jsou projekty podpořené v rámci operačního programu v gesci oddělení Audit OP VVV a OP JAK. Součástí práce je účast na jednáních Auditního orgánu na vnitrostátní úrovni. Vaší činností bude také spolupráce při řešení metodických problémů v oblasti auditu operačního programu
za spolupráce všech zainteresovaných subjektů implementačních struktur a dalších subjektů (MMR, MF apod.), spolupráce při zpracovávání stanovisek k návrhům orgánů EU a účast
na jednáních odborných pracovních skupin. Budete spolupracovat při naplňování auditní strategie, poskytování podkladů pro zpracování ročního a střednědobého plánu auditní činnosti a provádět analytickou činnost. Součástí je také lektorská prezentační činnost v oblasti spadající do působnosti Auditního orgánu.

Co Vám můžeme nabídnout?

V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU. Máme k dispozici komplexní školící projekt pro ucelené vzdělávání zaměstnanců implementační struktury ESIF.

  • 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna a až 5 dní studijního volna ročně
  • Možnost práce z domova 4 dny v měsíci a pružnou služební dobu
  • Čerpání individuálních příspěvků z FKSP a víceúčelová karta MultiSport
  • Možnost umístění dítěte v dětské skupině
  • Platový tarif až 45 420 Kč dle započitatelné praxe[1]
  • Možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál

Co je na pozici potřeba?

  • Vynikající organizační a komunikační dovednosti
  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • Trestní bezúhonnost

Zaujala Vás nabídka? Podrobné informace o pozici, požadavcích a vykonávané činnosti naleznete ZDE.



[1] V závislosti na počtu let praxe v souladu s přílohou č. 2 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.

 

11. leden 2023

MANAŽER INTERNÍHO AUDITU/MANAGING AUDITOR

Společnost innogy Česká republika a.s. v současné chvíli obsazuje volnou pozici:

MANAŽER INTERNÍHO AUDITU/MANAGING AUDITOR

Místo výkonu práce: Praha, Limuzská 12

Termín nástupu: dle vzájemné dohody

Co bude Vašim úkolem?

  • Vést a řídit interní audit ve společnostech innogy v České republice
  • Realizovat a zodpovídat za úkony související s interním auditem (sestavení ročního plánů auditů, implementace nápravných opatření, reporting, metodika…)
  • Provádět interní audity v souladu se zákonem o kybernetické bezpečnosti
  • Zodpovídat za Program prevence nekorektního jednání ve společnostech innogy (metodika programu, školení zaměstnanců…)
  • Vedení týmu provádějící interní šetření nekorektního jednání
  • Zodpovídat za vyhodnocení relevantnosti obdržených oznámení nekorektního jednání v rámci Compliance Committe
  • Participovat na zlepšování vnitřního řídicího kontrolního systému
  • Připravovat materiály pro představenstvo
  • Spolupracovat s jediným akcionářem na auditních tématech

Co od Vás očekáváme?

  • Pracovní zkušenosti min. 5 let v oblasti interního auditu
  • Zkušenosti s interním vyšetřováním, compliance a forenzními audity
  • Vysokoškolské vzdělání (ekonomického či právního směru výhodou)
  • Vysoké morální a etické standardy
  • Komunikační dovednosti na vysoké úrovni
  • Znalost anglického jazyka na min. úrovni B2 dle SERR
  • Analytické myšlení, schopnost rozhodování, dovednosti v oblasti vyjednávání a dosahování konsenzu, zodpovědnost, koncepční myšlení
  • Vyšší uživatelskou znalost Office 365
  • Zkušenosti s vedením týmu výhodou
  • Certifikaci interního auditora výhodou
  • Ochotu cestovat (v rámci ČR)

Co Vám nabízíme?

  • Zajímavou práci a zázemí v dynamické společnosti
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Možnost soustavného profesního rozvoje
  • Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně
  • Prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna navíc
  • Možnost práce z domova (home office)
  • Stravenkový paušál – 99 Kč za odpracovaný den
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, vzdělávání, cestování…)
  • Jídelnu, fitness centrum a také dětský koutek přímo v budově pracoviště
  • Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)

A co teď?

  • Vidíte se jakou součást našeho týmu? Zašlete Vaše profesní CV společně s motivačním dopisem na email veronika.krizkova@innogy.cz do 3. února 2023.