Volná místa

VOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ

Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz.

26. září 2022

Ministerský rada

Ministerstvo kultury hledá nového kolegu do Odboru interního auditu a veřejnosprávní kontroly – Oddělení kontroly.

Jaká bude Vaše pracovní náplň?

  • Provádění veřejnosprávních kontrol v rezortu ministerstva – zejména u příspěvkových organizací a poskytnutých dotací.
  • Kontrolovat a vyhodnocovat účelnost, hospodárnost a efektivnosti procesů.
  • Zjišťovat nedostatky a jejich příčiny, navrhovat doporučení k nápravě.
  • Zpracovávat protokoly z jednotlivých kontrolních akcí.
  • Ověřovat implementaci doporučení k nápravě v praxi.
  • Připravovat materiály podle potřeb vedení ministerstva.

Výhodou uchazeče bude:

  • Předchozí praxe v oblasti kontroly nebo auditu.
  • Znalost kontrolních a auditních metod a metodiky.
  • Ochota vzdělávat se a využívat moderní kontrolní techniky.

Co Vám nabídneme?

  • Velmi zajímavou a zodpovědnou práci v atraktivním prostředí v centru Prahy.
  • Příležitost poznat velmi zajímavý sektor kultury z hlediska kontroly.
  • U nás nebudete kontrolovat jen jednu dílčí věc stále dokola. Procesy poznáte komplexně a napříč rezortem ministerstva, pochopíte kontext. Díky tomu bude Vaše práce zajímavá a rozhodně nesklouznete do rutiny.
  • Profesní rozvoj a sebevzdělávání.
  • Sympatický a pracovitý kolektiv.
  • Příjemné zázemí, pružnou pracovní dobu.
  • Benefity – např. 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, příspěvek z FKSP.

Pokud Vás inzerát zaujal, bližní informace a přesné podmínky naleznete: ZDE.


23. září 2022

Administrativní podpora – odborný referent/vrchní referent

Pozice: 
Administrativní podpora – odborný referent/vrchní referent – v odboru 52 MF „Auditní orgán“

Pro společnost:
Ministerstvo financí
, Praha 1 (pracoviště v ulici Politických vězňů – 5 minut chůze na Hlavní nádraží, stanice metra Muzeum, Můstek, Jindřišská)

Určeno pro:
Zájemce s praxí i absolventy (zajištěno zaučení, zaškolení).

Náplň činnosti na služebním místě:
Náplní práce je samostatné provádění organizačních a administrativních činností zaměřených jak na standardní chod oddělení, tak na podporu výkonu auditů projektů spolufinancovaných z fondů EU (Operační program Životní prostředí a Operační program Spravedlivá transformace). Součástí práce na této pozici je:

  • administrativní podpora pro vedoucího oddělení – vyřizování korespondence, vedení spisové agendy, pořizování zápisů z porad,
  • zajištění docházkové a personální agendy,
  • zajišťování kancelářských potřeb a materiálně-technického zabezpečení zaměstnanců oddělení,
  • spolupráce při přípravě jednání na národní i mezinárodní úrovni,
  • podílení se na výkonu auditů projektů – provádění specifických činností ve vymezeném rozsahu jako člen auditorského týmu.

Podrobné informace pro zájemce, kde naleznete všechny potřebné přílohy a podmínky pro přihlášení, jsou k dispozici na úřední desce MF www.mfcr.cz, konkrétně zde: https://www.mfcr.cz/cs/o-ministerstvu/kariera/volna-mista-mf/sluzebni-misto-odborny-referent-vrchni-r-48861

Přihlášky se podávají nejpozději do 7. října 2022

Platové podmínky:
9. platová třída (zařazení dle délky započitatelné praxe podle NV č. 304/2014 Sb.) + zvláštní příplatek za kontrolní činnost + osobní ohodnocení.

Dále nabízíme:

  • stravenkový paušál,
  • příspěvek z FKSP ve výši 10 000 Kč ročně,
  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna,
  • 1 den na zařízení osobních záležitostí,
  • individuální studijní volno v rozsahu až 6 dnů za rok,
  • možnost umístění předškolního dítěte v dětské skupině zřízené MF,
  • nadstandardní možnosti v oblasti dalšího rozvoje a školení s perspektivou karierního postupu na místo auditora v případě doplnění VŠ vzdělání. 

Plný pracovní úvazek – 40 hodin týdně.

Flexibilní pracovní doba – pevná část od 9 do 15 hod. (pátek do 13 hod.), zbytek do 40 hod./týdně dle individuálních potřeb a preferencí. Možnost práce z domova 2 dny v měsíci.

Nástup možný ihned po ukončení výběrového řízení, příp. podle dohody.

Bližší informace k výběrovému řízení poskytne:
Mgr. Kateřina Horynová
katerina.horynova@mfcr.cz

 


16. září 2022

Auditor/ka Národního plánu obnovy na MF ČR

Do nového oddělení na Auditním orgánu Ministerstva financí ČR hledáme auditora/auditorku, který se bude podílet na auditu Národního plánu obnovy. Jedná se o pracovní poměr na služebním místě (zástup za MD/RD).

Důležitá pro nás není letitá praxe, ale ochota se učit.

Jaké jsou u nás začátky

Nejprve si nastudujete poměrně obsáhlé materiály týkající se Národního plánu obnovy, řadu metodických pokynů a související legislativu, abyste získal/a potřebný znalostní rámec pro pozdější výkon auditu. K ruce Vám bude mentor.

Následně budete zařazen/a do menšího auditního týmu, ve kterém budete vykonávat audit pod vedením zkušené/ho vedoucí/ho

Jakmile si osvojíte vše potřebné, začnete pracovat samostatně, ale vždy budete mít kolegu/kolegyni, se kterým budete na auditu spolupracovat.

Náplň práce

Audit, jak ho možná neznáte – audit milníků a cílů, který spočívá v ověření realizovaných výstupů

Audit systémů – ověřujeme, jak mají nastavené procesy subjekty, které Národní plán obnovy realizují, tedy např. jednotlivá ministerstva

Koncepční práce – podílíme se na nastavení jednotného metodického prostředí pro Národní plán obnovy – např. poskytováním konzultací nebo připomínkováním metodických pokynů a nastavujeme vlastní metodické postupy

Spolupracujeme s Evropskou komisí a poskytujeme jí ujištění, že milníky a cíle, které byly vykázány, jsou skutečné a správné a v souladu s evropskou i českou legislativou

Výhody

Pracoviště v ulici Politických vězňů – 5 minut chůze na Hlavní nádraží, stanice metra Muzeum, Můstek

Nový tým s přátelskou atmosférou, kde budete vítáni

Náležitá péče o nového člena týmu – dbáme na řádnou adaptaci

Kontinuální odborné vzdělávání

Možnost cestování po ČR – naše práce není jen v kanceláři

14. platová třída (plat podle délky praxe) + osobní ohodnocení (po zkušební době) + kontrolní příplatek + příspěvek na stravování

25 dní dovolené + 5 sick days

příspěvek z Fondu kulturních a sociálních potřeb

možnost umístění předškolního dítěte v dětské skupině zřízené MF

Pokud máte zájem o práci v našem oddělení je potřeba se přihlásit nikoli pouze odpovědí na tento inzerát, ale oficiální cestou, která je popsána v inzerátu na webových stránkách MF ČR.
Pracovní místo v odboru 52 - Auditní orgán | Volná místa | Ministerstvo financí ČR (mfcr.cz)

V případě jakýchkoli dotazů či nejasností se na nás prosím neváhejte kdykoli obrátit.
Mgr. Kateřina Doubravová
Tel: 725 859 509
katerina.doubravova@mfcr.cz

 

 

16. září 2022

INTERNÍ AUDITOR

PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., již řadu let zaujímá vedoucí pozici na farmaceutickém distribučním trhu v České republice a vlastní druhou největší síť lékáren BENU. Zásobujeme 2750 lékáren, nemocnice a další zdravotnická zařízení.
Jsme součástí nadnárodní skupiny PHOENIX Group, která patří k největším evropským společnostem zabývajícím se velkodistribucí léčiv. Naším posláním je dodávat zdraví napříč Evropou.

INTERNÍ AUDITOR

Do našeho nově vznikajícího týmu interního auditu hledáme vhodného kandidáta na pozici INTERNÍ AUDITOR se zaměřením na zefektivnění procesů.

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Budete provádět plánované či vyžádané interní audity v rámci skupiny Phoenix v souladu s „Mezinárodním rámcem profesní praxe“ a dalšími metodikami
  • Vypracovávat zprávy z jednotlivých auditů
  • Monitorovat a ověřovat implementaci auditních doporučení v praxi
  • Připravovat reporting podle potřeb vedení společnosti

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
  • Praxe v interním auditu min 3 roky
  • Zkušenosti se skladovým hospodářstvím a logistickými procesy nebo zkušenosti z farmaceutického prostředí výhodou
  • Dobrá znalost práce s MS Office
  • Kvalitní písemný projev
  • Schopnost pracovat v týmu i samostatně a převzít zodpovědnost za výsledky své práce
  • Logické, analytické uvažování a schopnost vytvořit si vlastní názor
  • Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, profesionální vystupování
  • Vysoké morální a etické standardy
  • Praxe s datovými analýzami výhodou
  • Komunikativní angličtina

CO U NÁS ZÍSKÁTE NAVÍC?

  • Příjemné pracovní prostředí
  • Možnost občasné práce z domova
  • Přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených (teambuildingy)
  • Zvýhodněné nákupy prodejních položek z našeho distribučního skladu (část sortimentu)
  • Elektronické stravenky á 105 Kč a firemní stravování v prostorách centrály
  • Multisport kartu za 300,-Kč
  • Zaměstnaneckou kartu věrnostního programu BENU PLUS (zvýhodněné nákupy produktů BENU lékáren)
  • Příspěvek do Cafeterie ve výši 3000,- / rok
  • Příspěvek za odpracované roky
  • Speciální lékařská péče EUC premium
  • 25 dnů dovolené
  • Jazykové kurzy
  • Možnost parkování u kanceláří
  • Zvýhodněné mobilní tarify
  • Mobilní telefon, notebook


Pozice je vhodná pro muže i ženy.
VÍCE INFORMACÍ A MOŽNOST ODPOVĚDI NA INZERÁT: ZDE.


 

12. září 2022

SPECIALISTA AUDITOR

Pražská teplárenská a.s. je členem přední evropské energetické skupiny VEOLIA a patří mezi největší a nejvýznamnější teplárenské společnosti v České republice. Zabývá se výrobou, rozvodem a prodejem tepelné energie pro organizace a domácnosti, zejména na území hlavního města Prahy.

Nyní hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici

SPECIALISTA AUDITOR

U kandidáta uvítáme:
• VŠ vzdělání
• analytické myšlení, velmi dobré komunikační schopnosti, aktivní přístup k práci, flexibilitu
• praxe v energetice, znalost právních norem a energetické legislativy vítána
• praxe v auditu výhodou
• znalost SAP vítána
• znalosti práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)

Nový kolega se bude podílet na:
• zajištění výkonu interního auditu ve všech oblastech činnosti společnosti
• provádění auditů v souladu s Mezinárodními standardy pro profesní praxi interního auditu
• vypracování zpráv z jednotlivých interních auditů
• zjišťování nedostatků a jejich příčin, návrh nápravných opatření
• provádění následných auditů s cílem ověřit účinnost nápravných opatření

Nabízíme vám:
• pracovní poměr na dobu určitou (zástup za MD a RD)
• zázemí významné energetické společnosti
• pružnou pracovní dobu 37,5 hod. týdně, tj. 7,5 hod. denně
• 8 dnů dovolené navíc, tj. 28 dnů celkem
• benefity dle vlastní volby (systém cafeterie), stravenky, kartu MultiSport, nadstandardní péči o zdraví zaměstnanců
• pracoviště v oddělené kanceláři Praze Holešovicích s možností parkování

Více informací a nabídku všech pracovních pozic najdete na https://www.ptas.cz/kariera/ nebo volejte na tel. 266 752 154, příp. pište na vlasta.buresova@veolia.com.