Strategický management: tvorba, prosazování a hodnocení podnikové strategie
6.6.2025 - 6.6.2025
variabilní symbol: 25155
ÚROVEŇ
Pro všechny úrovně.
URČENO PRO
Seminář je určen interním auditorům, controllerům, ale i stávajícím či budoucím manažerům, kteří se chtějí seznámit se obsahem, významem a tvorbou strategie jako „královskou“ manažerskou disciplínou, která je východiskem i předpokladem úspěšného řízení organizace.
CÍL SEMINÁŘE
Cílem semináře je vysvětlit podstatu, principy a význam podnikové strategie, zásady a kritéria její tvorby, jejího zavádění i hodnocení její správnosti a účinnosti. V souvislosti s úkoly vnitřního auditu se zaměřuje především na to, jak podnikovou strategii v organizaci důsledně zavést a prosadit, jak objektivně hodnotit její úspěšnost i kdy a jak tuto strategii revidovat.
OBSAH SEMINÁŘE
- Co je strategie organizace a jaký je její význam.
- Východiska tvorby strategie: konkurenční výhody organizace a jejich zdroje.
- Hlavní typy organizačních strategií.
- Tvorba strategie a její metody.
- Hodnocení a revize strategií.
- Příklady úspěšných a neúspěšných podnikových strategií.
- Nejčastější chyby při tvorbě, prosazování a hodnocení organizačních strategií a jejich překonání.
ROZVRH SEMINÁŘE
09:00 - 14:00
doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc.
doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc.
Consilium Group, management consultants, s.r.o.
Již více než deset let se věnuje podnikovému poradenství v oblasti řízení, organizace a rozvoje lidských zdrojů, je ředitelem poradenské společnosti Consilium Group, Management Consultants, s.r.o. Současně působí jako učitel na Karlově Univerzitě a lektor pro podnikovou sféru. Je autorem řady časopiseckých i několika knižních publikací zabývajících se řízením a vedením lidí, například Řízení lidí v organizaci, Byznys je o lidech, Tvorba a rozvoj organizačních systémů, Jak zvládnout deset nejobtížnějších situací manažera.
Cena semináře
Cena člen (webinář): 2 450,- Kč bez DPH (2 965,- Kč s DPH)
Cena nečlen (webinář): 3 100,- Kč bez DPH (3 751,- Kč s DPH)