Vzdělávání Semináře Detail semináře

Inventarizace od A do Z v příspěvkových organizacích

7. 11. 2019

kód akce: 19600

ÚROVEŇ

Pro mírně pokročilé a pokročilé, je vhodná základní znalost účetnictví a povědomí o účetních postupech pro příspěvkové o

Určeno pro

Určeno zejména pro pracovníky ekonomických oddělení a interní auditory příspěvkových organizací, stejně tak i pro externí auditory, daňové poradce, ekonomy, kteří s příspěvkovými organizacemi spolupracují. 

Cíl semináře

Vysvětlit jak správně přistupovat k inventarizaci zejména v rámci uzavírání účetního období včetně vazby na příslušné evidence a postupy v průběhu účetního období a na příkladu ukázat jak v příspěvkové organizaci inventarizaci provést. 

Obsah semináře

  • Základní požadavky na inventarizaci dle zákona.
  • Evidence ve vazbě na inventarizovaný majetek a závazky (dlouhodobý majetek, pohledávky, závazky,…).
  • Inventarizační identifikátor.
  • Plán inventur.
  • Inventarizační komise.
  • Provedení fyzické inventury.
  • Provedení dokladové inventury.
  • Inventarizace vybraného majetku.
  • Ověření na stav v účetnictví.
  • Inventurní soupisy, inventurní zápisy.
  • Promítnutí výsledků inventur do účetnictví.

Rozvrh semináře

9:00 - 15:00

Lektor: Ing. Nebuželská Miroslava ACCA, CISA


přehled aktuálních seminářů