Příprava efektivní kampaně pro komunikaci compliance a dalších témat

Nový

2.4.2024 - 2.4.2024
variabilní symbol: 24057

ÚROVEŇ

Pro všechny úrovně.

URČENO PRO

Pro všechny specialisty i manažery, kteří mají zájem vytvářet nebo rozvíjet povědomí o tématech compliance, auditu, risku atp. Tedy např. pro compliance specialisty, officery, interní právníky, risk manažery, auditory, DPO, specialisty IT bezpečnosti a AML a případně také specialisty a manažery interní komunikace.

CÍL SEMINÁŘE

Zjistíte, jaké můžete využít principy a nástroje pro komunikaci vašich témat, abyste je zpřístupnili a dostali do povědomí všech zvolených cílových skupin. Získáte představu, jak připravit vhodnou komunikační kampaň na jakékoliv z vašich témat. Dozvíte se, jak aktivně zapojit management při podpoře vašeho systému, jak rozvíjet silnou kulturu ve vaší firmě. Dokážete dát jasné zadání svým kolegům z interní komunikace, případně kampaň realizovat sami.

OBSAH SEMINÁŘE

Komunikační kampaně jako důležitý nástroj pro podporu silné kultury ve firmě, která podporuje váš systém. Probereme, jak komunikovat konkrétní témata, aby:

  • jim všichni ve firmě rozuměli,
  • všichni chápali, že se sami na rozvoji vašeho systému ve firmě se podílejí,
  • věděli, že prevence je lepší než léčba,
  • byli otevření a
  • pomáhali budovat bezpečný systém ochrany.

Vysvětlíme, jak kampaně zapadají do komunikačního a vzdělávacího plánu vaší firmy:

  • představíme principy efektivní tvorby kampaní zaměřených na konkrétní cílové skupiny,
  • na konkrétních příkladech ukážeme, jak tyto principy aplikovat a jakého úspěchu můžete dosáhnout.

ROZVRH SEMINÁŘE

09:00 - 11:00

Lektor
Petr Joukl

Cena seminář:
Cena člen (prezenčně): 1 950,- Kč bez DPH (2 360,- Kč s DPH)
Cena nečlen (prezenčně): 2 450,- Kč bez DPH (2 965,- Kč s DPH)

Přihlásit se