IT Help Desk aneb Service Desk
24.10.2024 - 24.10.2024
variabilní symbol: 24262
ÚROVEŇ
Pro všechny úrovně.
URČENO PRO
Odborníky, interní auditory, manažery a specialisty, které zajímá jak na kvalitní dispečink IT služeb.
CÍL SEMINÁŘE
• Seznámit účastníky s důležitými aspekty IT Help Desku / Service Desku.
• Objasnit hlavní činnosti, procesy, postupy a metody, potřebné dovednosti a nástroje.
• Probrat návaznost na metodologii ITIL (zejm. novou verzi ITIL 4, ale i ty předchozí).
• Diskutovat tuto problematiku nad konkrétními příklady z praxe.
OBSAH SEMINÁŘE
- Moderní IT Service Desk (SD).
- Pojetí a rozdíly IT SD vůči IT Help Desku.
- Charakteristika, procesy, postupy, potřebné metody.
- SW a další potřebné, např. telekomunikační nástroje, ale i jiné.
- Příklady metrik (a jak je vidí auditor).
- Personální aspekty Service Desku, role, potřebné vlastnosti a dovednosti lidí.
- Příklady z praxe.
- Součástí semináře je diskuse.
ROZVRH SEMINÁŘE
09:00 - 16:00
Vladimír Krůta, Dipl. Mgmt
Vladimír Krůta, Dipl. Mgmt
Působí jako poradce a lektor v rámci vlastní firmy KRUTOL® Consulting
Současné hlavní aktivity: lektorská činnost, semináře v oblastech: řízení procesů se zaměřením na IT služby, interní směrnice, správa procesů a metodologie a také konzultace v managementu, podnikovém řízení, obchodním či organizačním plánování a řízení rozvoje organizace.
Absolvoval certifikace např. ITIL® v2, ITIL® v3, ISO 9000-2000 Transition Auditor, ISO 14000 (Enviromental Management System) Internal Auditor, Prince 2.
Cena semináře
Cena člen (prezenčně): 3 100,- Kč bez DPH (3 751,- Kč s DPH)
Cena nečlen (prezenčně): 3 900,- Kč bez DPH (4 719,- Kč s DPH)