IT Help Desk aneb Service Desk

24.10.2024 - 24.10.2024
variabilní symbol: 24262

ÚROVEŇ

Pro všechny úrovně.

URČENO PRO

Odborníky, interní auditory, manažery a specialisty, které zajímá jak na kvalitní dispečink IT služeb.

CÍL SEMINÁŘE

• Seznámit účastníky s důležitými aspekty IT Help Desku / Service Desku.

• Objasnit hlavní činnosti, procesy, postupy a metody, potřebné dovednosti a nástroje.

• Probrat návaznost na metodologii ITIL (zejm. novou verzi ITIL 4, ale i ty předchozí).

• Diskutovat tuto problematiku nad konkrétními příklady z praxe.

OBSAH SEMINÁŘE

  • Moderní IT Service Desk (SD).
  • Pojetí a rozdíly IT SD vůči IT Help Desku.
  • Charakteristika, procesy, postupy, potřebné metody.
  • SW a další potřebné, např. telekomunikační nástroje, ale i jiné.
  • Příklady metrik (a jak je vidí auditor).
  • Personální aspekty Service Desku, role, potřebné vlastnosti a dovednosti lidí.
  • Příklady z praxe.
  • Součástí semináře je diskuse.

ROZVRH SEMINÁŘE

09:00 - 16:00

Lektor
Vladimír Krůta, Dipl. Mgmt

Cena semináře
Cena člen (prezenčně): 3 100,- Kč bez DPH (3 751,- Kč s DPH)
Cena nečlen (prezenčně): 3 900,- Kč bez DPH (4 719,- Kč s DPH)

Přihlásit se