Volná místa

VOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA - NABÍZÍ

Zveřejnění na jeden měsíc je zdarma, za každý další započatý měsíc účtujeme poplatek Kč 500,- + DPH. Inzerci volných míst si můžete objednat u Petry Škvorové skvorova@interniaudit.cz.

8. srpen 2017

Ministerstvo financí - Výběrové řízení


Státní tajemník v Ministerstvu financí vyhlašuje výběrové řízení na služební místo vrchní ministerský rada FM 2767, v odboru 52 – Auditní orgán, odd. 5203 – Koordinace auditů ESIF:

  • služební místo je zařazeno do 14. platové třídy,
  • služba bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou,
  • služebním působištěm Praha,
  • předpokládaný termín nástupu do služby na toto služební místo je listopad 2017.

Hlavní náplní bude zejména

  • vykonávání auditů z pozice vedoucího nebo člena auditorského týmu - zaměření na informační systémy, zejména využívané při čerpání prostředků poskytovaných v rámci politiky soudržnosti EU (Viola, MS2014+, SZIF a ESF2014),
  • připravování metodik / pokynů k testování nastavení a fungování obecných kontrol v oblasti ICT (informační bezpečnost, přístupová práva, změnové řízení),
  • zajišťování specifických testů (ověřování systémových výpočtů, datových přenosů a kontrol migrace dat apod.),
  • zpracovávání pokynů k auditu informačních systémů, hardware, software apod. pořízených v rámci finanční podpory poskytnuté v rámci politiky soudržnosti EU,
  • spolupracování a poskytování konzultací v oblasti informačních technologií v souladu s platnou interní metodikou.

Žádosti se podávají do 28. srpna 2017.

Pro zájemce jsou všechny podmínky a podrobnosti uveřejněny: http://www.mfcr.cz/cs/o-ministerstvu/personalni-informace/volna-mista-mf/sluzebni-misto-vrchni-ministersky-rada-v-29328

 

 

7. srpen 2017

Ministerstvo obrany - výběrové řízení


Státní tajemník v Ministerstvu obrany vyhlásil společné výběrové řízení na služební místa:

  •  ministerský rada oddělení interních auditů a následných kontrol odboru interního auditu Ministerstva obrany (č. 82, ID 1549900000) - 12 platová třída

a

  • ministerský rada oddělení interních auditů a následných kontrol odboru interního auditu Ministerstva obrany (č. 83, ID 1549910000)  - 12 platová třída.

 

Žádosti se podávají do 18. srpna 2017.

Pro zájemce jsou podmínky uveřejněny: ZDE.

 


3. srpen 2017

Konzultant/ka v oblasti úvěrových rizik


Česká spořitelna
je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho velkého týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

 

Máte chuť:

  • připravovat a realizovat jednotlivé audity zejména v oblasti řízení úvěrových rizik, poskytování úvěrových obchodů korporátnímu segmentu vč. ověřování kvality úvěrového portfolia a zajišťovacích prostředků a to podle plánu auditů dle stanovené metodiky a mezinárodních standardů IIA
  • aplikovat mezinárodní standardy interního auditu pro největší banku v ČR
  • zodpovídat za monitoring rizik z obchodních i neobchodních činností banky se zaměřením na oblast úvěrových rizik
  • provádět monitoring projektů směřující do oblasti úvěrových rizik
  • monitorovat účinnosti Řídicího a kontrolního systému ve vybraných útvarech ČS
  • implementovat strategii interního auditu

 

Budeme si rozumět, pokud:

  • se dobře orientujete v problematice systému řízení úvěrových rizik vč. poskytování úvěrových obchodů a zároveň znalost legislativního rámce a regulatorních požadavků v této oblasti
  • znáte business procesy v bankovním prostředí
  • zvládáte komunikaci v anglickém jazyce
  • máte VŠ vzdělání – nejlépe ekonomického směru
  • komunikační dovednosti patří mezi Vaše silné stránky
  • rád/a cestujete, jste aktivní řidič/ka
  • Výhodou je znalost auditních postupů a mezinárodních auditorských standardů IIA, titul CIA, znalost IFR

 

U nás získáte možnost:

  • stát se špičkovým odborníkem v oblasti auditu a účastnit se na zahraničních workshopech
  • zúčastnit se pracovní stáže v rámci skupiny Erste Group
  • rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů šitých na míru
  • pracovat v přátelském a inspirativním týmu, od něhož se toho můžete hodně naučit
  • motivující mzdové ohodnocení
  • vybrat si z široké nabídky volnočasových a finančních benefitů

 

Lokalita: Praha
Úvazek: Plný, pracovní smlouva na dobu neurčitou

Odpovědět na tuto pozici můžete - ZDE.
Informace také naleznete na webu - ZDE.



3. srpen 2017

Konzultant/ka v oblasti finančních a kapitálových trhů


Česká spořitelna
je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho velkého týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

 

Máte chuť:

  • připravovat a realizovat jednotlivé audity zejména v oblasti finančních a kapitálových trhů podle plánu auditů dle stanovené metodiky a mezinárodních standardů IIA (The Institute of Internal Auditors)
  • aplikovat mezinárodní standardy interního auditu pro největší banku v ČR
  • zodpovídat za monitoring rizik z obchodních i neobchodních činností banky se zaměřením na oblast úvěrových rizik
  • provádět monitoring projektů směřující do oblasti finančních a kapitálových trhů
  • monitorovat účinnosti Řídicího a kontrolního systému ve vybraných útvarech ČS
  • implementovat strategii interního auditu

 

Budeme si rozumět, pokud:

  • se dobře orientujete v problematice finančních a kapitálových trhů včetně znalosti legislativního rámce a regulatorních požadavků v této oblasti obchodů a zároveň znalost legislativního rámce a regulatorních požadavků v této oblasti
  • znáte business procesy v bankovním prostředí
  • zvládáte komunikaci slovem i písmem v anglickém jazyce
  • máte VŠ vzdělání – nejlépe ekonomického směru
  • komunikační dovednosti patří mezi Vaše silné stránky
  • rád/a cestujete, jste aktivní řidič/ka
  • výhodou je praxe v interním auditu v bankovním prostředí a znalost auditních postupů a mezinárodních auditorských standardů IIA, titul CIA, znalost IFR

 

U nás získáte možnost:

  • stát se špičkovým odborníkem v oblasti auditu a účastnit se na zahraničních workshopech
  • zúčastnit se pracovní stáže v rámci skupiny Erste Group
  • rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů šitých na míru
  • pracovat v přátelském a inspirativním týmu, od něhož se toho můžete hodně naučit
  • motivující mzdové ohodnocení
  • vybrat si z široké nabídky volnočasových a finančních benefitů

 

Lokalita: Praha
Úvazek: Plný, pracovní smlouva na dobu neurčitou

Odpovědět na tuto pozici můžete - ZDE.
Informace také naleznete na webu - ZDE.

 


2. srpen 2017

Junior Internal Audit Manager pro oblast finančních služeb


BDO Audit s.r.o. hledá kolegy/kolegyně s praxí 2 - 3 roky na pozici:

JUNIOR INTERNAL AUDIT MANAGER pro oblast finančních služeb do pražské kanceláře

 

Co Vás na pozici Junior Audit Managera čeká?

  • Poskytovat nezávislé ujišťovací a poradenské služby zaměřené na přidávání hodnoty a zdokonalování procesů u klienta
  • Podílet se na rizikově orientovaném plánování a pravidelně reportovat o průběhu a výsledcích auditu
  • Zajistit plynulou komunikaci mezi klientem a auditním týmem BDO
  • Koordinovat tým při auditu u přidělených klientů
  • Připravovat auditní zprávy obsahující doporučení ke zlepšování účinnosti systému řízení rizik, řídicích a kontrolních procesů a corporate governance
  • Prohlubovat si svou odbornou znalost a nabírat zkušenosti s vedením týmu

Co Vám nabízíme?

  • Prohloubení praxe ve světě auditu po boku zkušených odborníků v oboru
  • Komplexní školící program a podpora při odborných zkouškách a certifikacích
  • Přátelskou neformální atmosféru oddělení auditu, ostré lokty v našem kolektivu nenajdete
  • Uvědomujeme si důležitost sladění práce a osobního života a je to znát od prvního dne
  • Nadstandardní plat a balíček benefitů, sportovní a firemní akce
  • 5 týdnů dovolené a možnost čerpání delšího volna mimo sezónu
  • Příležitost vycestovat do zahraničí a získat zahraniční zkušenost
  • Kanceláře hned u metra Budějovická, přesto na klidném místě se zelenou zahradou

Co požadujeme?

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání
  • Praxe v interním auditu nebo finančním auditu minimálně  2 - 3 roky
  • Velmi dobrou znalost MS Office, znalost auditního SW, např. IDEA, výhodou
  • Znalost Mezinárodního rámce profesní praxe interního auditu výhodou
  • Certifikace CIA, CRMA, CGAP, ACCA, CFA, CISA výhodou
  • Znalost finančního sektoru a rámce Basel nebo Solvency II výhodou
  • Znalost anglického a výborná znalost českého/slovenského jazyka
  • Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost - záleží nám na dodržení smluvených termínů, kvalitě naší práce a spokojenosti našich klientů
  • Ochota cestovat, ŘP skupiny B

Nástup: dle domluvy

Lokalita: Praha

V případě zájmu zašlete prosím svůj životopis (v češtině a angličtině) a motivační dopis
na e-mail: ilona.hamzova@bdo.cz.




1. srpen 2017

SPECIALISTA ŘÍZENÍ RIZIK V ODBORU INTERNÍ AUDIT


Společnost ČEPS, a.s.
vypisuje výběrové řízení na pozici:

SPECIALISTA ŘÍZENÍ RIZIK V ODBORU INTERNÍ AUDIT

Náplň práce:

  • Metodická a poradenská činnost
  • Posouzení, analýza a vyhodnocení rizik
  • Analýza interních procesů z pohledu existence rizik
  • Vytváření nástrojů pro identifikaci a hodnocení rizik
  • Koordinuje a dozoruje identifikaci a kvantifikaci konkrétních rizik, které jsou prováděny vlastníky rizik
  • Vypracovává související dokumentaci
  • Monitoruje funkčnost procesu řízení rizik
  • Zpracovává analýzy a zprávy včetně eskalace významných rizikových událostí
  • Vzdělává zaměstnance v oblasti řízení rizik

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání technického směru
  • Praxi na pozici s přímým kontaktem s řízením rizik - vynikající znalost postupů řízení rizik
  • Dobrou orientaci v oblasti IT, znalosti z energetiky výhodou
  • Výbornou uživatelskou znalost kancelářských sw balíků
  • Aktivní znalost anglického jazyka
  • Řidičský průkaz B
  • Trestní bezúhonnost
  • Osobní certifikáty v oboru risk managementu, případně interního auditu výhodou
  • Znalost základních ekonomických kategorií a principů
  • Dobrou orientaci ve firemních procesech
  • Zaměření na detail, schopnost relevantního odhadu a aproximace
  • Strategické, analytické a koncepční myšlením se schopností kritického hodnocení faktů
  • Schopnost formulace jasného názoru a prosadit se
  • Efektivní práce v týmu

Nabízíme:

  • Nástup ihned nebo dle dohody
  • Místo výkonu práce Praha Bohdalec
  • Odpovídající mzdové ohodnocení + zaměstnanecké benefity, možnost dalšího systematického vzdělávání
  • Pracovní smlouvu na 1 rok, poté na dobu neurčitou
  • Stabilní zázemí velké společnosti
  • Zajímavou a různorodou práci
  • Příjemné pracovní prostředí v dynamickém týmu

 

Vaše životopisy posílejte na adresu:
ČEPS, a.s. Mgr. Jana Rottová
odbor Personalistika
Elektrárenská 774/2
101 52 Praha 10
Telefon: +420 211 044 744
Email: rottova@ceps.cz

Informace také naleznete na webových stránkách společnosti ČEPS - ZDE.

ČEPS, a.s., je jediným provozovatelem elektroenergetické přenosové soustavy v České republice. Zajišťuje přenos elektřiny nejvyššího napětí a udržuje potřebnou rovnováhu mezi výrobou a spotřebou elektrické energie. Je mezičlánkem spojujícím výrobce elektřiny a distributory, kteří proud dopraví ke konečnému spotřebiteli. ČEPS, a.s., poskytuje přenosové a systémové služby, zajišťuje podpůrné služby a dispečersky řídí zařízení přenosové soustavy i systémové zdroje na území ČR.